Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń budynku Hali Sportowej Częstochowa w Częstochowie.

Hala Sportowa Częstochowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, Ul. Śląska 11/13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 368 82 78 , fax. 34 368 82 79
  • Data zamieszczenia: 2015-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Hala Sportowa Częstochowa Sp. z o.o.
    Ul. Śląska 11/13 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 368 82 78, fax. 34 368 82 79
    REGON: 15039906900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://hsc.bip.czestochowa.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność gminy.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń budynku Hali Sportowej Częstochowa w Częstochowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług codziennego sprzątania w budynkach Hali Sportowej Częstochowa przy ul. Żużlowej 4, w okresie obwiązywania umowy, w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem urządzeń, materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone powierzchnie i elementy wyposażenia. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) czyszczenie nawierzchni TARAFLEX SPORT EVOLUTION - wg potrzeb, 2) czyszczenie podłóg (wykładzina PCV, wykładzina dywanowa, parkiet, glazura) - wg potrzeb, 3) pranie wykładziny dywanowej - 1 raz w roku w miesiącu lipcu lub sierpniu w terminie ustalonym z Zamawiającym, 4) czyszczenie parapetów - wg potrzeb, 5) czyszczenie mebli - 1 raz w tygodniu, 6) czyszczenie tapicerki meblowej - 1 raz w roku w miesiącu lipcu lub sierpniu w terminie ustalonym z Zamawiającym, 7) czyszczenie powierzchni urządzeń technicznych i sportowych - wg potrzeb, 8) czyszczenie powierzchni sprzętu biurowego - 1 raz w tygodniu, 9) sprzątanie widowni stacjonarnej (krzesełka plastikowe, fotele VIP, posadzki, ciągi komunikacyjne) wokół areny sportowej - wg potrzeb, 10) sprzątania rozsuwanych trybun dla publiczności - wg potrzeb, 11) opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie śmieci do wskazanego przez Zamawiającego kontenera - codziennie, 12) czyszczenie drzwi i bram w budynku - 1 raz w tygodniu, 13) usuwanie pajęczyn - wg potrzeb, 14) mycie i pielęgnacja roślin wewnątrz budynku - wg potrzeb, 15) czyszczenie balustrad wewnątrz i na zewnątrz budynku - wg potrzeb, 16) czyszczenie tablic i gablot ogłoszeniowo - reklamowych wewnątrz i na zewnątrz budynku - wg potrzeb, 17) mycie okien wewnątrz i na zewnątrz na poziomie 0 - 6 razy w roku, a w razie konieczności częściej w terminie ustalonym z Zamawiającym, 18) mycie okien na poziomie I,II, III (bez konieczności pracy na wysokościach) - 2 razy w roku, a w razie konieczności częściej w terminie ustalonym z Zamawiającym, 19) mycie okien w SKYBOX (bez konieczności pracy na wysokościach) - wg potrzeb, 20) czyszczenie ścian (wykończonych glazurą) i miejscowe mycie ścian pomalowanych (w razie konieczności) - wg potrzeb, 21) czyszczenie WC (muszle sedesowe, deski sedesowe, pisuary) i czyszczenie armatury sanitarnej (baterie umywalkowe i natryskowe) - codziennie, 22) czyszczenie pojemników na papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło - codziennie, 23) uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła, kostek WC, odświeżaczy powietrza - codziennie,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 groszy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba pracowników zatrudnionych na umowę o pracę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://hsc.bip.czestochowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach