Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Płocku

Prokuratura Okręgowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-404 Płock, pl. Obrońców Warszawy 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2674560 , fax. 024 2674580
  • Data zamieszczenia: 2012-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Płocku
    pl. Obrońców Warszawy 8 8
    09-404 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2674560, fax. 024 2674580
    REGON: 00056963900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.plock.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Płocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Płocku przy Placu Obrońców Warszawy 8 oraz przy ul. Kościuszki 11, a w szczególności: 1) Codzienne sprzątania przez Wykonawcę powierzchni 2440 m2, w tym: - 763 m2 to wykładzina dywanowa, chodniki dywanowe i dywany; - 228 m2 to wykładzina marmoleum - linoleum; - 262 m2 to parkiet; - 908 m2 to posadzka marmurowa, terrakota i gres; - 279 m2 to glazura. 2) Codzienne utrzymywanie czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych, w tym: - odkurzanie wykładzin i chodników dywanowych, dywanów, wycieraczek; - mycie wykładzin marmoleum, parkietów i posadzek z terrakoty i gresu; - wycieranie z kurzu i mycie drzwi i mebli biurowych, odbojników na ścianach i parapetów wewnętrznych; - opróżnianie niszczarek i usuwanie z koszy worków z odpadami oraz wynoszenie do pojemników na zewnątrz budynku. 3) Codzienne utrzymywanie czystości i porządku w ciągach komunikacyjnych, sanitariatach oraz pomieszczeniach socjalnych, w tym: - odkurzanie wykładzin dywanowych i chodników dywanowych; - mycie posadzek marmurowych oraz z terrakoty i gresu; - mycie glazury, luster, armatury, umywalek i zlewozmywaków; - mycie i dezynfekowanie muszli klozetowych i pisuarów; - wycieranie z kurzu i mycie drzwi i parapetów wewnętrznych; - usuwanie z koszy worków z odpadami oraz wynoszenie do pojemników na zewnątrz budynku. 4) Codzienne lub wg potrzeb uzupełnianie we wszystkie sanitariatach: - pojemników na papier toaletowy Merida (15 szt.); - pojemników na ręczniki papierowe Merida (16 szt.); - dozowników mydła w płynie Merida (15 szt.); - kostek zapachowo-dezynfekujących w muszlach klozetowych (15 szt.); - żelowych odświeżaczy powietrza. 5) Codwutygodniowe we wszystkich pomieszczeniach: - wycieranie z kurzu aparatów telefonicznych, kontaktów i włączników oświetlenia; - wycieranie z kurzu i mycie grzejników, balustrad i innych elementów zdobiących na klatkach schodowych. 6) Comiesięczne we wszystkich pomieszczeniach: - mycie lamperii, kinkietów, wentylatorów i kratek wentylacyjnych; - wycieranie z kurzu obrazów, tablic, instrukcji i innych ozdób; - odkurzanie mebli tapicerskich. 7) Cokwartalne mycie we wszystkich pomieszczeniach dwustronnie okien o powierzchni ogólnej 276 m2, ościeżnic, żaluzji poziomych o powierzchni 36 m2 oraz opraw oświetleniowych w terminie uzgodnionym ze Zamawiającym. 8) Coroczne (w miesiącu kwietniu) pranie wykładziny dywanowej, chodników dywanowych i dywanów o powierzchni łącznej 763 m2 w terminie uzgodnionym ze Zamawiającym. Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych z użyciem własnego sprzętu mechanicznego i atestowanych środków (myjących, czyszczących, pielęgnujących, myjąco-dezynfekujących itp.) należących do Wykonawcy, o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy i wystrój pomieszczeń. Do kalkulacji należy uwzględnić: - rolki papieru toaletowego o białości ok. 50%, gofrowane, miękkie, o średnicy 19 cm i średnicy tulei 6 cm, - pojedyncze ręczniki papierowe, szare, gofrowane, składane w Z, o wymiarach 25 x 23 cm, - mydło o dobrych właściwościach myjąco-pielęgnacyjnych zawierających substancje zapobiegające wysuszaniu skóry, - kostki zapachowo-dezynfekujące, - żelowe odświeżacze powietrza, - worki na śmieci o pojemności ok. 35 litrów oraz worki do niszczarek o pojemności ok. 55 i 120 litrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.plock.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach