Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach prokuratur okręgu płockiego

Prokuratura Okręgowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09404 Płock, pl. Obrońców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 674 560 , fax. 242 674 580
  • Data zamieszczenia: 2019-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Płocku
    pl. Obrońców Warszawy 8
    09404 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 242 674 560, fax. 242 674 580
    REGON: 56963900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://plock.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ ochrony prawa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach prokuratur okręgu płockiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług polegających na stałym utrzymaniu czystości przy użyciu własnego sprzętu i własnych środków potrzebnych do wykonywania usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach prokuratur okręgu płockiego. 2) Przedmiot zamówienia w zakresie: a) Zadanie nr 1 – dotyczy budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Płocku przy Pl. Obrońców Warszawy 8 oraz budynków Prokuratury Okręgowej w Płocku przy ul. Kościuszki 11 i ul. Kazimierza Wielkiego 46; Okres umowy: od dnia 01 marca 2019 roku do dnia 29 lutego 2020 roku; b) Zadanie nr 2 – dotyczy budynku Prokuratury Rejonowej w Ciechanowie przy ul. Mikołajczyka 5; Okres umowy: od dnia 01 marca 2019 roku do dnia 29 lutego 2020 roku; c) Zadanie nr 3 – dotyczy budynku Prokuratury Rejonowej w Gostyninie przy ul. Wojska Polskiego 56; Okres umowy: od dnia 01 marca 2019 roku do dnia 29 lutego 2020 roku; d) Zadanie nr 4 – dotyczy budynku Prokuratury Rejonowej w Mławie przy ul. Grzebskiego 10; Okres umowy: od dnia 01 marca 2019 roku do dnia 29 lutego 2020 roku; e) Zadanie nr 5 – dotyczy budynku Prokuratury Rejonowej w Płońsku przy ul. Płockiej 39; Okres umowy: od dnia 01 marca 2019 roku do dnia 29 lutego 2020 roku; f) Zadanie nr 6 – dotyczy budynku Prokuratury Rejonowej w Sierpcu przy Pl. Kardynała Wyszyńskiego 16; Okres umowy: od dnia 01 marca 2019 roku do dnia 29 lutego 2020 roku; g) Zadanie nr 7 – dotyczy budynku Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie przy ul. Ziemowita 10; Okres umowy: od dnia 01 marca 2019 roku do dnia 29 lutego 2020 roku. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: a) W trybie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby bezpośrednio wykonujące czynności zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 poz. 917, z późn. zm.) na: - cały etat (1/1) – jedna osoba w Prokuraturze Okręgowej w Płocku; - 3/4 etatu – dwie osoby w Prokuraturze Okręgowej i Rejonowej w Płocku, - 3/4 etatu – jedna osoba w Prokuraturze Rejonowej w Ciechanowie, - 1/2 etatu – jedna osoba w Prokuraturze Rejonowej w Gostyninie, - 1/2 etatu – jedna osoba w Prokuraturze Rejonowej w Mławie, - 1/2 etatu – jedna osoba w Prokuraturze Rejonowej w Płońsku, - 1/2 etatu – jedna osoba w Prokuraturze Rejonowej w Sierpcu, - 3/4 etatu – jedna osoba w Prokuraturze Rejonowej w Sochaczewie, - 1/2 etatu – jedna osoba w Prokuraturze Rejonowej w Sochaczewie. Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany osób dokonanej w trakcie realizacji zamówienia. W trybie art. 36a ust. 2 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonywania przez Wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia polegające na wykonywaniu codziennych usług sprzątania pomieszczeń biurowych. b) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, ze wskazaniem czynności, które te osoby będą wykonywały w zakresie realizacji zamówienia zgodnie z postanowieniem zawartym w pkt. a) (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Umowy). c) W przypadku zmian w trakcie obowiązywania umowy wykaz, o którym mowa w pkt. b) będzie aktualizowany na bieżąco, najpóźniej na dwa dni przed zmianą. Zmiana ta nie będzie stanowić zmiany treści Umowy. d) Wykonawca lub Podwykonawca będzie zobowiązany składać na żądanie Zamawiającego w terminie przez niego określonym do wglądu zanonimizowane kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z osobami, o których mowa w pkt. a), z których powinno wynikać zawarcie umowy o pracę z osobą/osobami (imię i nazwisko oraz wymiar etatu - powinny pozostać nie zanominizowane), o których mowa w pkt. b) i c). e) W ramach zanominimizowania umów o pracę, a także w zakresie składanych wyjaśnień, Wykonawca ma prawo nie ujawniać: danych osobowych z wyjątkiem imienia i nazwiska oraz wymiaru etatu tych osób, w tym wynagrodzenia tych osób i jego składników, ani innych dodatków do wynagrodzenia, stanowiska, zakresu czynności, miejsca i czasu wykonywania pracy itd.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy. 2) Formularze cenowe dla poszczególnych części - od Zadania nr 1 do Zadania nr 7. 3) Wykaz osób do kontaktu z zamawiającym. 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach