Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych RDW Tuchola w 2010 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 370-57-17 , fax. (052) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052) 370-57-17, fax. (052) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych RDW Tuchola w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: a) utrzymanie czystości, higieny i estetyki: - pomieszczenia biurowe i świetlica: 215m? - sanitariaty, szatnie, kotłownia (olej opałowy): 93m? - ciągów komunikacyjnych: 52 m? b) powierzchnia mycia okien: 37m? c) powierzchnia sprzątania z podziałem na rodzaj posadzek: - panele podłogowe 77m? - wykładzina dywanowa 65m? - wykładzina PCV 51m? - kafelki 147m? - posadzka malowana (farba olejna) 20m? Zakres wykonywania czynności: a) codziennie: - zamiatanie, mycie płytek podłogowych, schodów, paneli podłogowych - odkurzanie wykładzin i czyszczenie nowo powstałych zabrudzeń (plam) - opróżnienie koszy na śmieci i niszczarek, wymiana jednorazowych worków plastykowych oraz wynoszenie śmieci w wyznaczone miejsce - wycieranie mebli, szaf, biurek na mokro i sucho z użyciem odpowiednich środków - wycieranie parapetów - usuwanie widocznych śladów dotyku na drzwiach, ścianach i szafach - oczyszczenie umywalek wewnątrz i z zewnątrz - czyszczenie muszli i pisuarów włącznie z płytkami ceramicznymi w strefie rozprysku - przetarcie luster - kontrola, a w razie potrzeby wymiana papieru toaletowego, ręczników papierowych, napełnienie pojemników z mydłem - opróżnianie i czyszczenie kubłów higienicznych - wycieranie aparatów telefonicznych b) jeden raz w tygodniu: - gruntowne mycie wszystkich drzwi - wycieranie grzejników na mokro - wycieranie na mokro z użyciem środków czyszczących płytek ściennych w toaletach - wycieranie poręczy - odkurzanie tapicerki meblowej c) jeden raz w miesiącu: - wycieranie kontaktów i wyłączników światła - odkurzanie grzejników d) jeden raz na kwartał: - mycie okien łącznie z ramami i ościeżnicami - gruntowne doczyszczanie podłóg wraz z impregnacją - czyszczenie żaluzji pionowych - mycie lamp i kloszy e) Jeden raz w roku: - gruntowne czyszczenie wykładzin dywanowych - gruntowne czyszczenie tapicerki meblowej Dodatkowe informacje: Pora sprzątania codziennie (5 razy w tygodniu) w godzinach od 14?? - 22?? Całkowita powierzchnia drzwi do mycia to 98 m? Całkowita powierzchnia żaluzji pionowych to 50 m? Łączna ilość grzejników to 22 szt. Łączna ilość zatrudnionych pracowników to 17 osób Obicia krzeseł, foteli - tapicerowane tekstylne (standardowe) Wykonawca do wykonania zamówienia powinien wykorzystać własny sprzęt ( odkurzacz, wiadra, ścierki, mopy, szczotki, miotły itp.) Zaopatrzenie w środki czystości: Zamawiający dostarczy środki czystości. Ustalenia porządkowe: a) po zakończeniu pracy okna należy zamknąć, urządzenia elektryczne wyłączyć a krany zakręcić b) zabranie się wprowadzania do pomieszczeń osób obcych i członków rodziny c) zabrania się wynoszenia na zewnątrz budynku sprzętu należącego do zamawiającego d) należy bezzwłocznie powiadomić zamawiającego o zauważonych przypadkach noszących znamiona kradzieży oraz sytuacjach mogących spowodować pożar lub zalanie wodą itp. e) osoby sprzątające ponoszą odpowiedzialność za sprzęt i pomieszczenia znajdujące się w budynku na okres swojej pracy f) wszystkie prace objęte zamówieniem muszą być wykonywane zgodnie z przepisami BHP i p.poż sprzątanie powinno odbywać się w taki sposób aby nie powodowało zniszczenia mebli, ościeżnic drzwi, obić bądź zabrudzeń ścian
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który: 1. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 , ust 2 ustawy p.z.p. i spełnia wymagania określone art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy p.z.p.. 2. Prowadzenie działalności gospodarczej. 3. Doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. 4. - 1 osoba do bezpośredniego wykonania usługi - 1 osoba pełniąca nadzór i kontrolę nad wykonanymi usługami 5. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca winien dołaczyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty, które stanowią jej integralna część: 1. Oświadczenie wg wzoru na zał. Nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /oryginał lub kserokopia/. 3. Wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca winien wykazać, że wykonał co najmniej 2 usługi z zakresu sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych na łączną kwotę nie mniejszą niż 30 tyś. złotych. 4. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5. Polisa lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na termin składania ofert w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach