Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych Centrali KRUS w podziale na dwie części

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala ogłasza przetarg

  • Adres: 00608 Warszawa, Al. Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5926420, 5926590 , fax. 225 926 663
  • Data zamieszczenia: 2018-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
    Al. Niepodległości 190
    00608 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5926420, 5926590, fax. 225 926 663
    REGON: 1251326200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych Centrali KRUS w podziale na dwie części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: usługa sprzątania pomieszczeń w budynku Centrali KRUS przy Al. Niepodległości 190 w Warszawie i pomieszczeń wynajmowanych przez Centralę KRUS w budynkach przy Al. Niepodległości 186 i 188B w Warszawie oraz w budynku przy ul. Rejtana 17 w Warszawie. Pełne informacje nt. przedmiotu zamówienia znajdują się w SIWZ Rozdział II – Opis przedmiotu zamówienia/wzór umowy. Część 2: usługa sprzątania terenu i obiektu Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego przy ul. Okrzei 58 w Żyrardowie. Pełne informacje nt. przedmiotu zamówienia znajdują się w SIWZ Rozdział II –Opis przedmiotu zamówienia/wzór umowy. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu dla obu części zamówienia stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy. Zamawiający wymaga aby wśród osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1 dla części 1 zamówienia - zatrudnione były co najmniej 4 osoby (wykonujące pracę w systemie dziennym, tj. w godzinach 07:00-15:00) na podstawie umowy o pracę zawartej na podstawie Kodeksu Pracy przy czym 3 osoby zatrudnione w pełnym wymiarze czasu pracy, jedna osoba zatrudniona w niepełnym wymiarze czasu pracy tj. 0,5 etatu. 2 dla części 2 zamówienia - zatrudnione były co najmniej 4 osoby (wykonujące pracę w systemie dziennym, tj. sprzątanie pomieszczeń biurowych w godzinach 14.30-18.30. Sprzątanie terenów zewnętrznych, koszenie i pielęgnacja trawy, odśnieżanie i posypywanie śliskich powierzchni piaskiem w godzinach 7.00-11.00, a w przypadku odśnieżania i posypywania piaskiem śliskich powierzchni, wykonywanie pracy na bieżąco w zależności od warunków atmosferycznych tj. opadów śniegu i gołoledzi - na podstawie umowy o pracę zawartej na podstawie Kodeksu Pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy tj. 0,5 etatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium: Dla Części I: 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych) Dla Części II: 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych) - przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty wypełnionym wg wzoru zawartego w SIWZ, Rozdział III – Formularz oferty i Załączniki do SIWZ, 2.Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) [pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum].3. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach