Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania obiektu dydaktycznego przy ul. Racławickiej 15-17, budynek SWFiS w Koszalinie

Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg

  • Adres: 75453 Koszalin, ul. Śniadeckich
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
    ul. Śniadeckich 2
    75453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
    REGON: 170300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tu.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania obiektu dydaktycznego przy ul. Racławickiej 15-17, budynek SWFiS w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług sprzątania obiektu dydaktycznego przy ul. Racławickiej 15-17, budynek SWFiS w Koszalinie w zakresie określonym w SIWZ oraz Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kod Klasyfikacji (CPV): 90919000-2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Ogólne informacje 1. W czasie trwania roku akademickiego od 1 października do 30 września w soboty i niedziele oprócz Świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocy będą odbywać się imprezy sportowe (mecze, turniej). Terminy rozgrywek sportowych będą podawane w harmonogramach. 2. W podanych poniżej zestawieniach okien podany jest metraż okien, czyli obmiar jednostronny. 3. Zakup i uzupełnianie środków higienicznych (mydło, papier toaletowy, ręcznik toaletowy) leży po stronie Zamawiającego. 4. Pod pojęciem „utrzymanie czystości na zewnątrz budynku (wejście) wraz z czyszczeniem popielniczek” (dot. § 3 ust. 11 pkt c umowy) należy rozumieć, że w zależności jaka pora roku występuje, to popielniczki stojące na określonym terenie przed wejściem do budynku muszą być czyste i określone wejście na zewnątrz również, tj. w zimie: śnieg, lód i inne odpady; jesienią: liście i inne odpady; wiosną i latem podobnie. 5. Nabłyszczanie – czyli, stosowanie odpowiednich środków do różnego rodzaju powierzchni, które w efekcie sprzątania i pielęgnacji dadzą pożądany rezultat czystości i estetyczności z zachowaniem warunków bezpieczeństwa użytkowników ( tj. powierzchnie nie mogą być śliskie). 6. Obiekt ma być sprzątany raz kompleksowo po godz. 2200, a dodatkowo w czasie 30 minut, między godziną 1230 a 1500 parter. Jednak godziny między 1230 a 1500 mogą ulec zmianie. Sprzątanie dodatkowe w czasie 30 minut wg załączonego wykazu powierzchni budynku do sprzątania – załącznik nr 1 do umowy. Łączna powierzchnia obejmująca 2-krotne sprzątanie wynosi 1510,40 m2. 7. Mycie okien na polecenie Zamawiającego nie podlega dodatkowej zapłacie, mieści się w zawartej umowie. Zamawiający może zlecić częstsze mycie okien w przypadku: złych warunków atmosferycznych powodujących niespodziewane zabrudzenie, remontów oraz zanieczyszczeń przez ptaki. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia wyborowi wykonawcy jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i godziny .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert wskazanego w rozdziale XIV pkt. 1 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Wykaz dokumentów, które powinny zostać złożone przez Wykonawcę w ofercie. 1) Formularz ofertowy Załącznik nr 2 do SIWZ 2) Formularz cenowy - Załącznik nr 3 do SIWZ 3) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy Pzp -Załącznik nr 4 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach