Przetargi.pl
Wykonywanie usługi kompleksowego utrzymania czystości w siedzibie Zachodniopomorskiego OW NFZ w Szczecinie oraz w pomieszczeniach najmowanych w budynku przy ul. Harcerzy 3 w Szczecinie

Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 71-470 Szczecin, Arkońska 45
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
    Arkońska 45
    71-470 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 8512886821
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi kompleksowego utrzymania czystości w siedzibie Zachodniopomorskiego OW NFZ w Szczecinie oraz w pomieszczeniach najmowanych w budynku przy ul. Harcerzy 3 w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi: Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibie Zachodniopomorskiego OW NFZ oraz w pomieszczeniach najmowanych w budynku przy ul. Harcerzy 3 w Szczecinie.2. Wspólny Słownik Zamówień: 90919000-2, 77310000-6.3. Miejsce realizacji usługi: siedziba Zamawiającego oraz pomieszczenia najmowane w budynku przy ul. Harcerzy 3 w Szczecinie (obie lokalizacje położone są w niedalekiej odległości - ok. 170 metrów).4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań i sposób realizacji zamówienia Zamawiającego określają:1) opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ), 2) projektowane postanowienia umowy (zał. nr 2 do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie (2) usługi sprzątania pomieszczeń biurowych wykonanych lub wykonywanych.Pod pojęciem wykonana usługa należy rozumieć zamówienie polegające na sprzątaniu pomieszczeń biurowych o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 złotych brutto (trzysta pięćdziesiąt tysięcy), zrealizowane (wykonane), tj. zakończone przez Wykonawcę.Pod pojęciem wykonywana usługa należy rozumieć zamówienie polegające na sprzątaniu pomieszczeń biurowych, którego pewna część o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 złotych brutto (trzysta pięćdziesiąt tysięcy), została już zrealizowana (wykonana) przez Wykonawcę.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców, tzn. przynajmniej jeden z Wykonawców powinien wykazać ww. doświadczenie (brak możliwości sumowania zdolności zawodowej - doświadczenia).Każda wykazana usługa powinna być wykonana/wykonywana w ramach odrębnej umowy. Każda wykazana usługa ma dotyczyć usługi sprzątania pomieszczeń biurowych.Do pomieszczeń biurowych nie zostaną zaliczone między innymi: obiekty szpitalne, medyczne, hale produkcyjne czy hale sportowe.W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji zawodowej, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu ww. warunku (patrz rozdział VII ust. 1 pkt 2 SWZ), a na wezwanie Zamawiającego dokument, o którym mowa w rozdziale VII ust. 6 pkt 3 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach