Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg
- Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2019-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
ul. Śniadeckich 2
75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 17030000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług sprzątania obiektu dydaktycznego przy ul. Racławickiej 15-17, budynek Studium Wychowania Fizycznego i Sportu w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług sprzątania obiektu dydaktycznego przy ul. Racławickiej 15-17, budynek Studium Wychowania Fizycznego i Sportu (SWFiS) w Koszalinie w zakresie określonym w SIWZ oraz Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kod Klasyfikacji (CPV): 90919000-2 Ogólne informacje 1) W czasie trwania roku akademickiego od 1 października do 30 września w soboty i niedziele oprócz Świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocy będą odbywać się imprezy sportowe (mecze, turniej). Terminy rozgrywek sportowych będą podawane w harmonogramach. 2) W podanych poniżej zestawieniach okien podany jest metraż okien, czyli obmiar jednostronny. 3) Zakup i uzupełnianie środków higienicznych (mydło, papier toaletowy, ręcznik toaletowy) leży po stronie Zamawiającego. 4) Pod pojęciem „utrzymanie czystości na zewnątrz budynku (wejście) wraz z czyszczeniem popielniczek” (dot. § 3 ust. 11 pkt c wzoru umowy) należy rozumieć, że w zależności jaka pora roku występuje, to popielniczki stojące na określonym terenie przed wejściem do budynku muszą być czyste i określone wejście na zewnątrz również, tj. w zimie: śnieg, lód i inne odpady; jesienią: liście i inne odpady; wiosną i latem podobnie. 5) Nabłyszczanie – czyli, stosowanie odpowiednich środków do różnego rodzaju powierzchni, które w efekcie sprzątania i pielęgnacji dadzą pożądany rezultat czystości i estetyczności z zachowaniem warunków bezpieczeństwa użytkowników ( tj. powierzchnie nie mogą być śliskie). 6) Obiekt ma być sprzątany raz kompleksowo po godz. 22:00, a dodatkowo w czasie 30 minut, między godziną 12:30 a 15:00 parter. Jednak godziny między 12:30 a 15:00 mogą ulec zmianie. Sprzątanie dodatkowe w czasie 30 minut wg załączonego wykazu powierzchni budynku do sprzątania – załącznik nr 1 do umowy. Łączna powierzchnia obejmująca 2-krotne sprzątanie wynosi 1510,40 m2. 7) Mycie okien na polecenie Zamawiającego nie podlega dodatkowej zapłacie, mieści się w zawartej umowie. Zamawiający może zlecić częstsze mycie okien w przypadku: złych warunków atmosferycznych powodujących niespodziewane zabrudzenie, remontów oraz zanieczyszczeń przez ptaki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia wyborowi wykonawcy jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i godziny . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz dokumentów, które wymagane sa do złożenia przez Wykonawcę w ofercie. 1) Formularz ofertowy Załącznik nr 2 do SIWZ 2) Formularz cenowy - Załącznik nr 3 do SIWZ 3) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy Pzp -Załącznik nr 4 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) –wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ 2. Wykaz dokumentów, które wymaga się do złożenia przez Wykonawcę w późniejszym terminie - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu: 1) Oświadczenie przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie usługi kompleksowego utrzymania czystości w siedzibie Zachodniopomorskiego OW NFZ w Szczecinie oraz w pomieszczeniach najmowanych w budynku przy ul. Harcerzy 3 w Szczecinie
Dodano: 2024-04-26 - „Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Zespołu Przedszkoli w Mierzynie”
Dodano: 2024-04-24 - „Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu”
Dodano: 2023-06-30 - Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Zespołu Przedszkoli w Mierzynie
Dodano: 2023-05-18 - Wykonywanie usługi kompleksowego utrzymania czystości w siedzibie Zachodniopomorskiego OW NFZ w Szczecinie oraz w pomieszczeniach najmowanych w budynku przy ul. Harcerzy 3 w Szczecinie
Dodano: 2023-04-13 - „Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Przedszkola Publicznego nr 1 w Zespole Przedszkoli w Mierzynie”
Dodano: 2021-03-18 - Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Przedszkola Publicznego nr 1 w Zespole Przedszkoli w Mierzynie
Dodano: 2020-12-04 - Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrej
Dodano: 2020-05-26 - Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu
Dodano: 2020-05-12 - Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Dzieci w Mierzynie
Dodano: 2020-05-06