Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania obiektów Urzędu Miasta Tarnowa w 2010 r.

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Obsługi Urzędu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6882400 , fax. 014 6215308
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Obsługi Urzędu
    ul. Mickiewicza 2 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6882400, fax. 014 6215308
    REGON: 00064811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania obiektów Urzędu Miasta Tarnowa w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: a) Sprzątanie pomieszczeń biurowych, węzłów sanitarnych, klatek schodowych i korytarzy w budynkach biurowych Urzędu Miasta Tarnowa zlokalizowanych przy ul. Nowej 4, ul. Nowej 3, ul. Goldhammera 3 i ul. Mickiewicza 2. b) Dostarczanie i bieżące uzupełnianie środków czystości, również w ciągu dnia (mydło w płynie i papier toaletowy) w toaletach w budynkach biurowych Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Nowej 4, ul. Nowej 3, ul. Goldhammera 3 i ul. Mickiewicza 2. c) Całoroczne bieżące utrzymanie czystości wokół budynku przy ul. Mickiewicza 2 tj. podwórko i chodnik (zamiatanie i odśnieżanie wraz z wywozem śniegu i liści). d) Mycie okien i luster na Sali Lustrzanej przy ul. Wałowej 10 - 6 razy w roku na wezwanie Zamawiającego. e) Sprzątanie węzłów sanitarnych na Sali Lustrzanej przy ul. Wałowa 10 - 2 razy w tygodniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1.500,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Krakowie Filia w Tarnowie nr rachunku 63 1130 1150 0012 1084 7320 0003, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych i niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przetargowym dokonana zostanie na postawie oświadczeń i dokumentów, jakie wykonawcy mają załączyć do oferty. W zakresie: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu pkt XI. 1, 3), 2. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w szczególności wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch usług polegających na całorocznym sprzątaniu obiektów użyteczności publicznej, supermarketów, hoteli itp, domów wypoczynkowych lub studenckich, internatów, domów dziecka, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonawca może wykazać usługi wykonywane, z zastrzeżeniem, iż wykonana część zamówienia obejmuje minimum 1 rok. Każda z przedstawionych w wykazie usług musi opiewać na kwotę min.100 tys. zł. (ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu pkt. XI 2,3), 3. znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia pkt XI .3), 4. nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów pkt XI.1-4). Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunków odbędzie się wg formuły spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty, informacje i oświadczenia w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług (o których mowa w pkt X.2.2), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i nazwy i adresu zamawiającego (zał. nr 5 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te wykonano należycie (np. opinie, referencje itp.) 3. Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych wg zał. nr 3 do SIWZ, 4. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach