COLLEGIUM WITELONA Uczelnia Państwowa ogłasza przetarg
- Adres: 59-220 Legnica, Sejmowa 5A
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: COLLEGIUM WITELONA Uczelnia Państwowa
Sejmowa 5A
59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
REGON: 390624793 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA NA POTRZEBY COLLEGIUM WITELONA UCZELNIA PAŃSTWOWA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń Collegium Witelona Uczelnia Państwowa w Legnicy (dalej: „Uczelnia”) polegająca na wykonywaniu prac porządkowo-sprzątających wymienionych w cz. II Opisu przedmiotu zamówienia o określonej przez Zamawiającego częstotliwości. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług w sposób dostosowany do pracy Uczelni i niezakłócający jej funkcjonowania (Zamawiający wskazuje, że Uczelnia pracuje w godzinach 7.00-21.00, jednakże w sytuacji wystąpienia potrzeby świadczenia usługi poza wskazanymi godzinami, fakt ten zostanie ustalony z Wykonawcą). Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania czasu pracy pracowników do rozkładu zajęć w poszczególnych salach dydaktycznych Uczelni. 2. Zamawiający wymaga skierowania do realizacji zamówienia co najmniej 15 osób, z których każda posiada doświadczenie w świadczeniu usługi sprzątania, w następującym podziale na obiekty:- budynek A – 6 osób- budynek C – 5 osób- budynek E – 2 osoby- budynek D – 2 osoby3. Zamawiający, niezależnie od wymogu określonego w pkt. 2, wymaga skierowania do realizacji zamówienia jednej osoby pełniącej funkcję Koordynatora, który w wymiarze 4 godzin dziennie (w przedziale godzinowym 7.00-15.00) będzie organizował i sprawował nadzór nad pracą wykonywaną przez osoby wskazane w pkt. 2 oraz nad jakością świadczonych usług. 4. Zamawiający wymaga, aby zamówienie realizowane było przez 8 godzin dziennie, 7 dni w tygodniu w okresie październik – czerwiec oraz 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku, w okresie lipiec-wrzesień.5. Zamawiający wskazuje, że Wykonawca w celu prawidłowej realizacji zamówienia zobowiązany jest do bieżącego utrzymywania czystości wszystkich powierzchni z zachowaniem częstotliwości wykonywania czynności określonych przez Zamawiającego dla każdego budynku. W przypadku czynności o określonej częstotliwości wykonywania jako „codziennie” Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego utrzymywania w stałej czystości pomieszczeń wewnętrznych Uczelni.6. W przypadku czynności wykonywanych w częstotliwości rocznej (tj. raz/dwa/trzy razy w roku) dokładny termin wykonania usługi Zamawiający uzgodni w porozumieniu z Wykonawcą. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował w czasie realizacji zamówienia minimum 3 wielofunkcyjnymi urządzeniami czyszczącymi.8. Zamawiający wymaga zapewnienia i stosowania do wykonania zamówienia odpowiednich materiałów i profesjonalnych środków czyszczących o ustalonych standardach jakościowych, posiadających wymagane atesty, deklaracje zgodności, pozwolenia, wpis do odpowiednich rejestrów, dopuszczonych do stosowania na terenie obiektów oświatowych w Polsce. Wszelkie materiały, narzędzia i urządzenia oraz środki czystości niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia zapewnia Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny, z wyjątkiem dostarczanego przez Zamawiającego papieru toaletowego, mydła w płynie i ręczników papierowych.9. Wykonawca do wykonania zamówienia użyje środki czyszczące oraz narzędzia odpowiednie do czyszczonej powierzchni oraz rodzaju czyszczonych urządzeń/wyposażenia z zachowaniem należytej staranności.10. Do codziennych czynności pracowników Wykonawcy należy również wykonywanie doraźnych lub awaryjnych prac porządkowych, które wymagają bezzwłocznego podjęcia czynności przez personel Wykonawcy, zgłaszanych na bieżąco przez pracowników Zamawiającego (np. usunięcie powstałych zanieczyszczeń w toku dziennego funkcjonowania Uczelni, usunięcie zanieczyszczeń mogących stanowić zagrożenie wypadkiem). 11. Zamawiający z uwagi na przerwę wakacyjną ograniczy zakres świadczonych usług w okresie od 1 lipca 2023 r. do 30 września 2023 r.:a. Budynek A (ul. Sejmowa 5A) – o 50% miesięcznie;b. Budynek C (ul. Sejmowa 5C) – o 60% miesięcznie;c. Budynek D (ul. Sejmowa 5D) – o 70% miesięcznie;W tych miesiącach wynagrodzenie miesięczne za świadczenie usług w ww. budynkach będzie pomniejszone odpowiednio o 50%, 60%, 70%. 6. Zamawiający informuje, że ze względu na przerwę wakacyjną usługi stanowiące przedmiot umowy nie będą świadczone w okresie od 1 lipca 2023 r. do 30 września 2023 r. w Budynku E przy ul. Sejmowej 5E. Za ten okres Wykonawcy nie będzie przysługiwać wynagrodzenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze.
Dodano: 2024-04-10 - Świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości w siedzibach Prokuratury Okręgowej w Legnicy
Dodano: 2024-04-05 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i gospodarczych w obiektach użytkowanych przez Ekosystem sp. z o.o. we Wrocławiu
Dodano: 2024-04-04 - „USŁUGI PORZĄDKOWE POLEGAJĄCE NA SPRZĄTANIU I STAŁEJ PIELĘGNACJI BOISK, TERENÓW REKREACYJNYCH I PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY KOBIERZYCE, W PODZIALE NA CZĘŚCI – II POSTĘPOWANIE”
Dodano: 2024-03-21 - USŁUGI PORZĄDKOWE POLEGAJĄCE NA SPRZĄTANIU I STAŁEJ PIELĘGNACJI BOISK, TERENÓW REKREACYJNYCH I PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY KOBIERZYCE, W PODZIALE NA CZĘŚCI
Dodano: 2024-03-14 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku AGRO Obiekt Hotelowy przy ul. Zwycięskiej 4 w Dolnośląskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego.
Dodano: 2024-03-04 - UTRZYMANIE NALEŻYTEGO STANU SANITARNO-PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH MIENIE KOMUNALNE w okresie od 01.03.2024 r. do 28.02.2025 r.
Dodano: 2024-02-20 - Świadczenie kompleksowej usługi porządkowej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5B oraz archiwum podręcznego przy ul. Słowackiego 7
Dodano: 2024-02-13 - Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław
Dodano: 2024-01-24 - Usługa utrzymania czystości oraz pielęgnacji na obiektach sportowych zarządzanych przez Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław
Dodano: 2024-01-16