Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Zarządu Obiektów Sportowych Sp. z o.o. oraz ich otoczeniu

Zarząd Obiektów Sportowych Spółka z o.o. w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-436 Koszalin, Rolna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 721 60 10, , fax. 94 721 60 12
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Obiektów Sportowych Spółka z o.o. w Koszalinie
    Rolna 14
    75-436 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 721 60 10, , fax. 94 721 60 12
    REGON: 33024101800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zos.koszalin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Zarządu Obiektów Sportowych Sp. z o.o. oraz ich otoczeniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Zarządu Obiektów Sportowych Sp. z o.o. oraz ich otoczeniu w podziale na 2 zadania: zadanie nr 1 - kompleks obiektów Basen i Hala przy ul. Głowackiego 3-5 w Koszalinie: sprzątanie powierzchni wewnętrznych o obszarze 1 727,80 mkw. i powierzchni zewnętrznych z terenami zielonymi o obszarze 7 226 mkw. zadanie nr 2 - kompleks Giełdy Towarowo - Samochodowej przy ul. Orląt Lwowskich 26 w Koszalinie: sprzątanie powierzchni zewnętrznych utwardzonych o obszarze 27 200 mkw i powierzchni terenów zielonych o obszarze 53 240 mkw. zgodnie z warunkami wskazanymi w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić ZAMAWIAJĄCEMU, że realizując zamówienie, będzie miał rzeczywisty dostęp do zasobów tych podmiotów w zakresie niezbędnym do należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania w załączniku nr 4). Z treści załączonych dokumentów powinien wynikać zakres dostępnych WYKONAWCY zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez WYKONAWCĘ przy wykonywaniu zamówienia, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy inne podmioty, na zdolności których WYKONAWCA powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Oferta musi być podpisana przez osobę, upoważnioną do reprezentowania WYKONAWCY w obrocie prawnym na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, a wszystkie jej strony parafowane. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika WYKONAWCA zobowiązany jest do załączenia pełnomocnictwa w oryginale lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. WYKONAWCA, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ZAMAWIAJĄCEGO informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni WYKONAWCY, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia WYKONAWCA może przedstawić dowody, że powiązania z innym WYKONAWCĄ, który złożył ofertę lub ofertę częściową w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach