Przetargi.pl
Przebudowa ul. Hieronima Fiodorowa w Darłowie

Gmina Miasto Darłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 76-150 Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3142223 do 26, , fax. 943 142 333
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Darłowo
    Plac Tadeusza Kościuszki 9
    76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3142223 do 26, , fax. 943 142 333
    REGON: 33092093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.darlowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Hieronima Fiodorowa w Darłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Hieronima Fiodorowa w Darłowie według opracowanej dokumentacji technicznej pod nazwą: Projekt budowlano - wykonawczy przebudowy ulicy Hieronima Fiodorowa w Darłowie, jak również wydanej decyzji nr 77/2016 o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę, zgłoszeniu przebudowy zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 205 z dnia 08 grudnia 2016 r. a także zatwierdzonymi organizacjami ruchu (tymczasową i stałą – stała zostanie dostarczona w terminie późniejszym). Uwaga! - urobek z korytowania należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 2 km. - słupy oświetleniowe z demontażu przekazać należy do zakładu Energa – Oświetlenie; - kolorystyka jezdni - kostka betonowa prostokątna kolor grafit; - kolorystyka chodników – kostka betonowa kolor żółty; - kolorystyka zjazdów do posesji – kostka betonowa kolor czerwony; - dodatkowo należy wycenić wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej o średnicy 160 mm do działek (jedno przyłącze do dwóch sąsiadujących ze sobą działek). Włączenie do głównego rurociągu wykonać trójnikami. Ilość przyłączy – 8 szt. łączna długość dodatkowych przyłączy do wykonania – ok. 100 m. - ponadto należy wycenić wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach: wysokość 80-100 cm, szerokość 120-150 cm. Tablica wykonana z tworzywa sztucznego, grafika naniesiona w sposób trwały, zabezpieczona przed oddziaływującymi na nią warunkami atmosferycznymi (szczególnie promienie słoneczne). Konstrukcja wykonana ze stali – na dwóch „nogach”, stal pomalowana na czarno, wcześniej zabezpieczona antykorozyjnie. Tablica dwustronna. Wzór tablicy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA!!! W przypadku gdy w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych lub przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy w szczególności o których mowa w art. 30 – ustawy Pzp, wskazanie to ma charakter wyłącznie przykładowy i Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały / produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom / produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów / produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność tych materiałów / produktów. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej oraz Realizatora umowy. 1.3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące prace z zakresu branży drogowej, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. osoby wykonujące czynności w zakresie robót ziemnych, podbudowy, nawierzchni, elementu ulic) w sytuacji, gdy wykonywanie tych prac polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 13.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP 41 1020 2791 0000 7002 0246 8411 Za datę wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu uważa się uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 13.3. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna obowiązany jest załączyć do oferty oryginalny dokument wadium, który winien zostać umieszczony w oddzielnej kopercie, aby umożliwić dostęp do dokumentu bez naruszania integralności oferty. W każdym przypadku oferta powinna zawierać również potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie złożonych dokumentów oryginalnych dot. wadium. 13.4. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz może być wnoszone przez poszczególnych konsorcjantów. Ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę złożoną przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w ustawie. 13.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach gdy: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, dowód wniesienia wadium, wycena elementów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach