Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości w pomieszczeniach budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach przy ul. Żwirki i Wigury 9 oraz utrzymania czystości i odśnieżania terenu przylegającego do budynku

Sąd Rejonowy w Wadowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 875 70 44, , fax. 33 875 70 40
  • Data zamieszczenia: 2020-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Wadowicach
    ul. Żwirki i Wigury 9
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. 33 875 70 44, , fax. 33 875 70 40
    REGON: 32288000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd Powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości w pomieszczeniach budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach przy ul. Żwirki i Wigury 9 oraz utrzymania czystości i odśnieżania terenu przylegającego do budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości w pomieszczeniach budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach, przy ul. Żwirki i Wigury 9 oraz utrzymania czystości i odśnieżania terenu przylegającego do budynku (tereny zewnętrzne). 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowy zakres prac wymaganych do wykonania, wykaz powierzchni budynku, zestawienia wyposażenia budynku itp. zawarto w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7.1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 7.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy PZP. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z dyspozycją art. 46 ustawy Pzp. 7.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego 64 1130 1017 0021 1000 5890 0004 z dopiskiem: „Wadium – postępowanie nr SG 26 – 222/2020” W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego musi nastąpić do upływu terminu składania ofert). Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. Należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium. 7.4. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie (wystąpienie, wniosek, wezwanie) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium lub wskazanie co najmniej przepisów ustawy Pzp. 7.5. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7.6. Dokument wadium wnoszony w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp należy przekazać w oryginale, podpisany przez gwaranta, dołączając go do oferty, do upływu terminu składania ofert. 7.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.8. Oferty, które nie zostaną w sposób prawidłowy zabezpieczone wadium w wymaganej wysokości zostaną odrzucone.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: a) Formularz ofertowy zawierający wszelkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; b) Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego; c) Dokument wadium, w przypadku wniesienia wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. Należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium. d) W przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie w pkt 4 formularza ofertowego o spełnianiu wymagań art. 22 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (j.t. Dz. U. z 2020, poz. 426 z późn. zm.) w zakresie możliwości obniżenia wpłat na PFRON, Wykonawca wraz z ofertą składa kserokopie jednej z każdego miesiąca z okresu od 01.12.2019 do 30.11.2020r. informacji o kwocie obniżenia wpłat na PFRON (symbol INF-U, którego wzór określony został na podstawie przepisów wykonawczych wydanych na podstawie art. 22 ust. 12 ww. ustawy. e) W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców wraz z ofertą składa załącznik nr 3 do SIWZ, w którym wykaże podwykonawców i zakres usług im powierzanych. f) W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 8.2. i 9 SIWZ: - zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (zobowiązanie składane jeśli dotyczy). g) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w pkt 10.1 f) tiret 2. 10.2. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego po otwarciu ofert: a) Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załączniki nr 7a lub 7b do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach