Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania i dozoru mienia w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Lublinie z podziałem na 4 części

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20075 Lublin, ul. Ogrodowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 534 92 39 , fax. 81 5349239, 5324467
  • Data zamieszczenia: 2018-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie
    ul. Ogrodowa 21
    20075 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 534 92 39, fax. 81 5349239, 5324467
    REGON: 1751157500161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania i dozoru mienia w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Lublinie z podziałem na 4 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług sprzątania i dozoru mienia w obiektach administrowanych przez GDDKiA Oddział w Lublinie z podziałem na 4 części: Część nr 1 - Rejon Puławach w zakresie: sprzątania i dozoru mienia w siedzibie Rejonu w Puławach oraz sprzątania w siedzibie Obwodu Drogowego w Kurowie; Część nr 2 – Rejon w Lubartowie w zakresie: sprzątanie siedzibie Rejonu w Lubartowie; Część nr 3 – Rejon w Chełmie w zakresie: sprzątanie w siedzibie Rejonu w Chełmie; Część nr 4 – Rejon w Międzyrzecu w zakresie: sprzątanie w siedzibie Rejonu w Międzyrzecu Podlaskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część nr 1: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset, 00/100) Część nr 2: 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych, 00/100) Część nr 3: 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych, 00/100) Część nr 4: 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych, 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać ważną koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014, poz. 1099). Warunek ten dotyczy wyłącznie części nr 1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony Formularz Oferta oraz Formularz cenowy właściwy dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. 1)Wraz z ofertą powinny być złożone: a)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu; b)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2)Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca 3)Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5)Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 6)Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 7)Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach