Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania dla Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota ogłasza przetarg

  • Adres: 01-021 Warszawa, Grójecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5783561 , fax. 22 6590791
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota
    Grójecka 17 a
    01-021 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5783561, fax. 22 6590791
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.urzadochota.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania dla Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, w tym w szczególności: 1) Stałe (codzienne) sprzątanie opisane szczegółowo co do zakresu, powierzchni i lokalizacji w opisie przedmiotu zamówienia, dołączonym do SIWZ. 2) Sprzątanie raz w miesiącu opisane szczegółowo co do zakresu, powierzchni i lokalizacji w opisie przedmiotu zamówienia, dołączonym do SIWZ. 3) Pranie wykładziny dywanowej dwa razy w roku (dotyczy pomieszczeń USC oraz WDG) 4) Trzy razy w roku mycie okien: • mycie dwustronne we wszystkich lokalizacjach powierzchnia: 1 015,82 m kw. • mycie jednostronne (ul. Grójecka 17A –toalety i foyer) pow.: 204,00 m kw. • mycie okien alpinistyczne lub przy użyciu podnośnika (ul. Grójecka 17A) powierzchnia 204,00 m kw. • mycie okien przy użyciu podnośnika (ul. Tarczyńska 21) pow.: 65,00 m kw. • zadaszenie z poliwęglanu komorowego (ul. Tarczyńska 21) pow.: 14,00 m kw. 5) Odśnieżanie dachu płaskiego łącznie ze skuwaniem pokrywy śniegowo-lodowej, usuwaniem nawisów i sopli oraz udrażnianiem rynien (bud. ul. Grójecka 17 A ) powierzchnia 400,00 m kw. 6) Sprzątanie (w tym utrzymywanie w czystości miejsc siedzących usytuowanych na zewnątrz) i odśnieżanie terenów wokół budynków Urzędu Dzielnicy tj. ul. Grójecka 17A, ul. Tarczyńska 19/21 , ul. Pawińskiego 30 oraz podjazd ul. Białobrzeska 26. Powierzchnia 2 713,00 m kw. 7) Utrzymywanie w należytej czystości tablic tyflograficznych i informacyjnych oraz 5 daszków. 8) Serwis dzienny – wykonywany przez trzy osoby i opisany w Opisie przedmiotu zamówienia. Więcej danych i szczegółów dotyczących przedmiotu zamówienia znajduje się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek Zamawiającego - Dzielnica Ochota m.st.Warszawy: 17 1030 1508 0000 0005 5002 4101 przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek zamawiającego). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2, dokument wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania. 6. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a – 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia został dołączony do SIWZ) 2. Zobowiązanie podmiotu/podmiotów, na zasoby którego/których Wykonawca powołał się w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli Wykonawca nie wykazał samodzielnego spełnienia warunków udziału w postępowaniu), zawierający w szczególności informacje dotyczące: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia; c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot będzie brał udział w wykonaniu zamówienia. 3. Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, umowa spółki cywilnej itp.). 4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający zażąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu, o którym mowa w punkcie III.4).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach