Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg
- Adres: 00-848 Warszawa, ul. Żelazna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 8268211 w. 224 , fax. 22 8267006, 8272552
- Data zamieszczenia: 2019-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
ul. Żelazna 61
00-848 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 8268211 w. 224, fax. 22 8267006, 8272552
REGON: 12605780000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa umundurowania dla pracowników ZTM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie umundurowania dla pracowników ZTM zgodnie z obecnie obowiązującym wzorem oraz Załącznikiem nr 2 do SIWZ – Opisem Przedmiotu Zamówienia, z uwzględnieniem wszystkich warunków wskazanych w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości a) dla części 1 zamówienia: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych), b) dla części 2 zamówienia: 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych). c) dla części 3 zamówienia: 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do jego wykluczenia dotyczy każdej części 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, 2) dowody, o których mowa w rozdz. VIII ust. 5. 2. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnego w treści z załącznikiem nr 3 do SIWZ), 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (zgodnego w treści z załącznikiem nr 3 do SIWZ); 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa odzieży ochronnej i obuwia dla pracowników technicznych, konserwatorów terenu oraz obsługi sprzątającej w SZPZLO Warszawa Praga-Północ”
Dodano: 2024-03-06 - Zakup i dostawa odzieży roboczej dla pracowników Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie.
Dodano: 2023-12-06 - Dostawa wybranych elementów munduru wyjściowego leśnika w wersji galowej oraz dla asysty honorowej – wersja testowa – powtórzenie
Dodano: 2023-08-16 - Dostawa wybranych elementów munduru wyjściowego leśnika w wersji galowej oraz dla asysty honorowej – wersja testowa
Dodano: 2023-07-24 - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników PW
Dodano: 2023-06-27 - Zakup i sukcesywna dostawa obuwia roboczego, rękawic roboczych, obuwia sportowego, zapasek kucharskich i kelnerskich - nr sprawy: 10/ZP/2023
Dodano: 2023-06-19 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2023-03-28 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2023-03-28 - Sukcesywna dostawa odzieży branżowej, specjalnej odzieży roboczej i dodatków np. obuwia na potrzeby bieżącej pracy Narodowego Instytutu Kardiologii
Dodano: 2023-03-16 - Dostawa sortów mundurowych oraz odzież i obuwia roboczego w roku 2023
Dodano: 2023-02-02