Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
- Data zamieszczenia: 2015-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18 16/18
61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
REGON: 00051433100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług sprzątania Delegatur Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile z możliwością składania ofert częściowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bieżącego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, archiwach, salach konferencyjnych, pomieszczeniach sanitarnych i ciągach komunikacyjnych z możliwością składania ofert częściowych wg następujących części: Część I - usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ. Część II - usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ. Część III - usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ. Część IV - usługa sprzątania pomieszczeń Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ. 1. Sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywa się w czasie pracy i poza godzinami działania Urzędu, w dniach funkcjonowania Urzędu, tzn. od poniedziałku do piątku. 2. Zakres prac, częstotliwość ich wykonywania oraz godziny pracy w poszczególnych delegaturach zostały przedstawione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 5 - 8. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usług sprzątania przy użyciu własnych środków czystości, urządzeń (m.in.: sprzętu do czyszczenia i froterowania), narzędzi, środków higienicznych (papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe) oraz worków do koszy na śmieci. 4. W celu rzetelnej wyceny oferty możliwa jest wizja lokalna miejsca realizacji umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu: Część I - Aleksandra Szymczyk tel. (63) 247-77-19, Część II - Anna Zarębska tel. (62) 760-83-01, Część III - Feliks Kosicki tel. (65) 511-82-35, Część IV - Małgorzata Graff tel. (67) 211-89-66. 5. Wykonawca zobowiązany jest - używać stosownego sprzętu oraz urządzeń czyszczących i odkurzających, które gwarantują utrzymanie poszczególnych elementów w czystości, - stosować środki czyszczące (do mycia, czyszczenia, dezynfekcji), odpowiednie dla czyszczonego elementu, a także sukcesywnie uzupełniać środki higieniczno-sanitarne i myjące w rodzajach odpowiadających przeznaczeniu, - zaangażować do wykonywania usług objętych zamówieniem (umową) odpowiednią ilość osób wyposażonych m.in. w ubrania robocze posiadające widoczny znak firmowy Wykonawcy, - przestrzegać odpowiednich przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, - wykonywać, bez zbędnego opóźnienia, polecenia upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 6. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu poświadczoną za zgodność oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej na kwotę min. 50.000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, za szkody mogące powstać w trakcie realizacji Umowy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia zakresu i ilości zamawianej usługi sprzątania z zachowaniem cen jednostkowych zamówienia w stosunku do zapotrzebowania określonego w załącznikach od 5 do 8 (opis przedmiotu zamówienia). Z tytułu wykorzystania mniejszego zakresu i ilości usługi sprzątania w stosunku do założonych, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 8. Wykonawca na etapie podpisywania umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wraz z informacją odnośnie zakresu prac, które te osoby będą wykonywać. 9. Wykonawca na wniosek Zamawiającego, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia wniosku, przedstawi dowody zakupu środków używanych do wykonywania przedmiotowego zamówienia wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że są one przeznaczone na potrzeby Urzędu. 10. W przypadku wykonywania umowy w niepełnym (krótszym niż jeden miesiąc kalendarzowy) okresie, kwoty wynagrodzenia Wykonawca obliczy proporcjonalnie do liczby dni wykonywania usług w danym miesiącu. 11. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, dotyczące klauzuli społecznej: a) Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zapewni, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących przy wykonywaniu zamówienia, zatrudniona była na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 §1 Kodeksu pracy, tj. Dz. U z 2014 r., poz. 1502 ze zm.), minimum jedna osoba realizująca zamówienie w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, b) W przypadku zatrudniania przy realizacji zamówienia nowej osoby w trybie, o którym mowa w lit. a), zatrudnienie winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia realizacji umowy i trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 7 dni kalendarzowych na to miejsce innej osoby, w trybie, o którym mowa w lit. a), c) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudniania wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia, d) w przypadku niezapewnienia przy realizacji zamówienia w trakcie jego trwania jednej osoby zatrudnionej na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień niezatrudnienia osoby na podstawie umowy o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: część I zamówienia: 400,00 zł (słownie: czterysta zł) część II zamówienia: 400,00 zł (słownie: czterysta zł) część III zamówienia: 400,00 zł (słownie: czterysta zł) część IV zamówienia: 400,00 zł (słownie: czterysta zł)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na zgłoszoną reklamację
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 17/16
Dodano: 2016-06-08 - Bieżące utrzymanie MOP-ów kategorii I Skórzewo i Palędzie zlokalizowanych po obu stronach drogi ekspresowej S11 na odc. od węzła Tarnowo Podgórne do węzła Poznań Zachód.
Dodano: 2016-06-07 - Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz terenu na zewnątrz budynków Akademii Muzycznej w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87, w okresie od 16.07.2016 r. do 15.07.2018 r.
Dodano: 2016-04-14 - Sprzątanie pomieszczeń GDDKiA O/Poznań Rejon w Nowym Tomyślu.
Dodano: 2016-03-23 - Sprzątanie pomieszczeń GDDKiA O/Poznań Rejon w Gnieźnie.
Dodano: 2016-02-01 - Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości i transportu wewnętrznego w Szpitalu Średzkim Sp. z o.o. wraz z dostawą dozowników
Dodano: 2016-01-13 - Opróżnianie oraz uporządkowanie do 350 lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi; wywóz ruchomości na wysypisko i/lub do magazynu bądź innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego
Dodano: 2015-12-29 - Sprzątanie pomieszczeń GDDKiA O/Poznań Rejon w Gnieźnie.
Dodano: 2015-12-18 - Świadczenie usług sprzątania w budynkach i na terenach zewnętrznych Sądu Okręgowego w Kaliszu oraz w budynkach i na terenach zewnętrznych podległych sądów funkcjonalnych
Dodano: 2015-12-14 - kompleksowe usługi utrzymania czystości w Ogrodzie Zoologicznym w Poznaniu
Dodano: 2015-12-09