Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania budynku Biblioteki Międzyuczelnianej (Uniwersyteckiej) w Stalowej Woli

Gmina Stalowa Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Wolności 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 6433456 , fax. 015 6433412
  • Data zamieszczenia: 2013-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stalowa Wola
    ul. Wolności 7 7
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 6433456, fax. 015 6433412
    REGON: 83040908600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania budynku Biblioteki Międzyuczelnianej (Uniwersyteckiej) w Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości poprzez świadczenie usług codziennego sprzątania w wewnątrz i na zewnątrz w obrębie wejść i wjazdów, w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem urządzeń, materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na środowisko oraz czyszczone powierzchnie i elementy wyposażenia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej (Uniwersyteckiej) w Stalowej Woli, usytuowanego przy ul. ks. Jerzego Popiełuszki 10, przez okres 12 miesięcy od dnia 1 lipca 2013 r. 2. Wykonawca obowiązany będzie do przestrzegania względem swoich pracowników przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, w szczególności do zapewnienia środków ochrony indywidualnej (rękawiczki ochronne, jednakowe fartuchy ochronne, itp.). 3. Działalność wykonawcy w zakresie świadczonych usług winna być zgodna z normą PN-EN ISO 9001:2008. 4. Pracownicy, którzy będą myć okna musza posiadać niezbędne zabezpieczenia, przeszkolenie i doświadczenie w pracy na wysokościach. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania w każdym czasie zmiany pracowników sprzątających Wykonawcy w przypadku niewłaściwego wykonywania przez nich obowiązków. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych zastąpić wskazanych pracowników. 6. Wykonawca zapewni we własnym zakresie odpowiedni sprzęt techniczny niezbędny do zakresu wykonywanych czynności, w tym maszynę szorująco-myjącą oraz /zwyżkę/ do mycia okien z zewnątrz. 7. Wykonawca do wykonania usługi używał będzie własnych środków czystości. 8. Wykonawca będzie miał obowiązek stosowania do czyszczenia, mycia i konserwowania profesjonalnych środków dostosowanych do rodzaju czyszczonych powierzchni: 1) środek czyszczący antystatyczny do czyszczenia monitorów komputerów obudów sprzętu komputerowego, sprzętu biurowego, sprzętu RTV; 2) profesjonalny, nie pozostawiający smug, środek do czyszczenia mebli; 3) profesjonalne środki do czyszczenia, odkamieniania i odkażania urządzeń sanitarnych; 4) profesjonalne środki do czyszczenia i konserwacji podłóg stosownie do ich rodzaju (płytki gres, wykładziny dywanowe); 5) profesjonalne środki do mycia powierzchni szklanych i metalowych, 6) profesjonalne środki czyszcząco-myjące do wind ze stali nierdzewnej. 9. Wyżej wymienione środki czyszczące winny posiadać odpowiednie zezwolenia i atesty dopuszczające do stosowania w Polsce oraz być wydane przez właściwe organy. Środki winny być stosowane przed upływem terminu przydatności do użycia i w okresie ważności gwarancji producenta. 10. Wykonawca w trakcie obowiązywania umowy będzie dostarczał w ilościach wynikających z bieżącego zapotrzebowania papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe. 11. Zamawiający zapewni pomieszczenia na przechowywanie sprzętu, środków czystości i materiałów higienicznych. 12. Usługa sprzątania odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od: 11:30 do 18:30. 13. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej - załącznik nr 1. 14. Wszyscy wykonawcy przed przystąpieniem do postępowania przetargowego mają możliwość dokonania oględzin w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej (Uniwersyteckiej) w Stalowej Woli, w którym ma być realizowany przedmiot zamówienia, po wcześniejszym uzgodnieniu tej czynności z Zamawiającym. 15. Opis obiektu: Budynek przeznaczony dla Biblioteki Międzyuczelnianej (Uniwersyteckiej) w Stalowej Woli znajduje się przy ul. ks. Jerzego Popiełuszki 10 z wjazdami na parking z ul. Floriańskiej i ul. ks. Jerzego Popiełuszki składa się z czterech kondygnacji tj.: podziemnej oraz trzech kondygnacji nadziemnych (parter, piętro I i piętro II). Budynek stanowi samodzielną kubaturę niepowiązaną funkcjonalnie z innymi obiektami. Kondygnacja podziemna mieści zarówno powierzchnie usługowe w stosunku do podstawowych funkcji budynku jak: wielostanowiskowy garaż o łącznej sumie stanowisk 23 oraz pomieszczenia techniczne takie jak: węzeł cieplny, pomieszczenie wodomierza, wymiennikownia, serwerownia, pomieszczenie przyłącza elektrycznego z rozdzielnią główną i szafą telekomunikacyjną, szachty instalacyjne, a także magazyny na książki, szatnię z zapleczem oraz sanitariaty. Do połączenia komunikacyjnego z pozostałymi kondygnacjami służą cztery pomocnicze i jedna główna klatka schodowa oraz cztery windy osobowe. Na parterze znajdują się pomieszczenia użytkowe jak: zajmujące najwięcej powierzchni wypożyczalnie i czytelnie książek, a także kawiarnia internetowa, pomieszczenia administracji, ochrony, pomieszczenia socjalne sanitariaty. Pomieszczenia związane z powierzchniami przeznaczonymi na ruch, podobnie jak w przypadku kondygnacji podziemnej to komunikacja pionowa - klatki schodowe, windy i komunikacja pozioma - korytarze i hol wejściowy. Piętro budynku w znacznej większości zajmują powierzchnie użytkowe przeznaczone na czytelnie i wypożyczalnie oraz podobnie jak na parterze pomieszczenia administracji, kabiny naukowe, sanitariaty, pomieszczenia socjalne i porządkowe. Komunikacja na piętrze jest identyczna jak na parterze. Piętro drugie zajmują głównie czytelnie (sale ćwiczeń), 4 sale konferencyjne (wykładowe) z zapleczami, pomieszczenia porządkowe oraz sanitariaty. Komunikacja stanowi odbicie poprzednich kondygnacji. 16. Powierzchnia netto obiektu - 6963,38 m?, w tym: 1) powierzchnia użytkowa podstawowa - 2218,59 m?; 2) powierzchnia użytkowa pomocnicza - 2170,87 m?; 3) powierzchnia ruchu - 2244,39 m?; 4) powierzchnia usługowa - 450,32 m?; 5) powierzchnia netto części nadziemnej - 4726,13 m?; 6) powierzchnia netto części podziemnej - 2237,25 m?. 17. Wymiary budynku: 1) szerokość budynku - 42,60 m; 2) długość budynku - 45,60 m; 3) wysokość budynku - 16,8 m; 4) Ilość kondygnacji - trzy nadziemne i jedna podziemna. 18. Szczegółowe zestawienie powierzchni wewnętrznych zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. 19. Do powierzchni wskazanych w załączniku nr 10 do SIWZ, należy doliczyć balkony na I i II piętrze ok. 190 m2 (+/- 5%; płytka gress) i 3 kładki zewnętrzne w patio ok. 130 m2 (+/- 5%; impregnowane drewno). Balkony i kładki zewnętrzne muszą być w czasie zimy odśnieżane, w zależności od potrzeby, po opadach śniegu (bez stosowania środków chemicznych). 20. Zestawienie powierzchni szklanych w budynku: budynek Biblioteki charakteryzuje się dużą ilością powierzchni przeszklonych, które w różnych kombinacjach występują na fasadzie budynku, jak również wewnątrz budynku. W środku budynku znajduje się patio, którego ściany są praktycznie w całości wykonane z konstrukcji aluminiowej przeszklonej do wysokości ok. 1,5 m od dachu. Szyby zespolone umieszczone są w ramach aluminiowych, Tylko niektóre okna zewnętrzne są otwierane. W budynku na fasadzie znajdują się również elementy szklane nieprzezierne (patrz zamieszczone fotografie ). Zamawiający dołożył starań by precyzyjnie oszacować powierzchnie szklane. Jednakże ze względu na bardzo skomplikowaną konstrukcję szacunki mogą być w granicach 5 % błędne. Wykonawca powinien oszacować w ofercie to ryzyko. 21. Powierzchnia wokół budynku Biblioteki: 190 m2 (+/- 5%) powierzchnia pokryta płytkami kamiennymi wraz ze schodami i podjazdem dla osób niepełnosprawnych 725 m2 (+/- 5%) powierzchnia chodników prowadzących do głównego wejścia do obiektu oraz chodników przyległych do boków a także z tyłu obiektu od strony parkingu i wjazdu do garażu. 22. Częstotliwość sprzątania poszczególnych elementów obiektu zawiera harmonogram usług sprzątania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach