Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania

Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Kardynała Stefana Wyszyńskiego 18
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku
    Kardynała Stefana Wyszyńskiego 18
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    REGON: 060716192
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-wschod.sr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę sprzątania powierzchni wewnętrznych zlokalizowanych w następujących budynkach:a) Sądu Rejonowego Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18; 21-040 Świdnik, b) Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 - Bychawa, ul. P. Ściegiennego 25,c) Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 - Świdnik, ul. A. Mickiewicza 5,d) Ośrodka Kuratorskiego Nr 4 - Łęczna, ul. Szkolna 3,e) Ośrodka Kuratorskiego Nr 5 - Lublin, ul. Lotnicza 8;f) archiwum Sądu przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 14.Powierzchnia wewnętrzna objęta codzienną usługą sprzątania wynosi: 8.709 m2 plus 562 m2 pomieszczeń archiwum sprzątanych jeden raz w tygodniu. Powierzchnia archiwum przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 14 sprzątana jeden raz na dwa tygodnie wynosi odpowiednio 557,30 m2.Powierzchnia Ośrodków Kuratorskich podlegających sprzątaniu jeden raz w okresie obowiązywania Umowy wynosi 439,11 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100).2. Każdy z Wykonawców ma obowiązek wnieść wadium przetargowe.3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i powinno być utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą (vide ust. 8 - UWAGA), z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).5. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającegonr 84 1130 1017 0021 1002 7190 0004 tytułem „Wadium do postępowania Nr LWZP-2401-1/23”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający będzie uważał wniesienie wadium w pieniądzu za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;d) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie należycie wykonał/wykonuje co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem1 i wartością2 usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.1) Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna minimum dwie usługi, które obejmują usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych w budynkach użyteczności publicznej*.2) Za usługę odpowiadającą wartością zamówienia Zamawiający uzna minimum usługę obejmujące sprzątania powierzchni wewnętrznych w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) każda. Zamawiający uwzględni każdą należycie wykonaną/wykonywaną usługę zakończoną przed dniem otwarcia ofert, a także trwającą nadal, pod warunkiem, że usługa obejmująca sprzątanie powierzchni wewnętrznych w budynkach użyteczności publicznej została zrealizowana do dnia otwarcia ofert na wartość brutto co najmniej 200.000,00 zł.* Zamawiający przyjął, iż zgodnie z § 3 pkt 6) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1225 ze zm.) przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.UWAGA:W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średnich kursów walut NBP opublikowanych w dniu, w którym wydano dokument.W przypadku braku publikacji kursów walut NBP w dniu, w którym wydano dokument, Zamawiający dokona przeliczenia według kursu ostatnio ogłoszonego przed dniem, w którym wydano dokument.2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z członków konsorcjum musi samodzielnie spełniać warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, określony dla danej części zamówienia.4. Zamawiający, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnia warunków udziału w postpowaniu, w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach