Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku ogłasza przetarg
- Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. S. Wyszyńskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 464 88 79 , fax. 81 464 88 79
- Data zamieszczenia: 2018-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18
21-040 Świdnik, woj. lubelskie
tel. 81 464 88 79, fax. 81 464 88 79
REGON: 6071619200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-wschod.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług sprzątania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje usługi polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć edukacyjnych, wychowawczych oraz z zakresu psychoterapii i socjoterapii (zwanych dalej także zajęciami edukacyjnymi) w Ośrodkach Kuratorskich funkcjonujących przy Sądzie Rejonowym Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku. b) Świadczenie usług ma charakter edukacyjny i skierowany jest do uczestników Ośrodków Kuratorskich prowadzonych przy Sądzie Rejonowym Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku tj.: a) Zadanie nr 1 - Ośrodek Kuratorski Nr 1 w Bychawie; b) Zadanie nr 2 - Ośrodek Kuratorski nr 2 w Świdniku; c) Zadanie nr 3 - Ośrodek Kuratorski nr 3 w Świdniku d) Zadanie nr 4 - Ośrodek Kuratorski Nr 4 w Łęcznej; e) Zadanie nr 5 - Ośrodek Kuratorski Nr 5 w Lublinie. 3. Średniomiesięczna ilość uczestników w w/w Ośrodkach Kuratorskich wynosi około 12 uczestników w grupie młodzieży od 13 roku życia do 18 roku życia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: a) ZADANIE NR 1 – 1 000.00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100); b) ZADANIE NR 2 – 1 000.00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100); c) ZADANIE NR 3 – 500.00 zł (słownie: pięćset zł 00/100); d) ZADANIE NR 4 – 500.00 zł (słownie: pięćset zł 00/100); e) ZADANIE NR 5 – 500.00 zł (słownie: pięćset zł 00/100). 2. Każdy z Wykonawców ma obowiązek wnieść wadium przetargowe w wysokości sumy kwot wskazanych dla zadania, w którym Wykonawca przystępuje do postępowania. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 31 sierpnia 2018 r. do godziny 11:00. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 5. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany w § 1 ust. 9 s.i.w.z. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu, gwarancja lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wszystkich Współwykonawców lub lidera konsorcjum, jeżeli jest upoważniony do wniesienia wadium w imieniu Współwykonawców), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, obejmujący co najmniej okres związania ofertą, 5) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach, gdy: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw; b) lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; c) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (art. 46 ust. 5 ustawy). 7. Postanowienia ust. 6 stosuje się również do poręczeń, określonych w ust. 4 lit. b) i e). 8. Na poleceniu przelewu powinien być umieszczony tytuł: „Wadium do przetargu nr LWZP-2401-4/18 – dotyczy zadania nr …………….” 9. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (tj. przed datą i godziną wyznaczoną do składania ofert). W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu zleconego przez Wykonawcę lub dokumentu poświadczającego dokonanie przelewu jest warunkiem niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 10. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, do oferty należy załączyć w oddzielnej koszulce czy kopercie dokument gwarancji lub poręczenia (nie zszywać z ofertą) albo złożyć dokument gwarancyjny w kasie Sądu - pok. nr 113 (ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18; 21-040 Świdnik) do dnia 31 sierpnia 2018 r. do godziny 11:00. Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczeń w formie oryginału. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwić Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji/poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia/odwołania/bezskuteczności ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 11. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej zaleca się, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu został załączony do oferty. 12. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w terminie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny ofert wg. tzw. procedury odwróconej oferta musi zawierać: a) wypełniony Formularz Ofertowy [w załączeniu wzór formularza do ewentualnego wykorzystania – załącznik nr 2 do s.i.w.z.], b) wypełniony Formularz Cenowy [w załączeniu wzór formularza do ewentualnego wykorzystania – załącznik nr 3 do s.i.w.z.], c) wypełniony Formularz Doświadczenie w zakresie usług” [w załączeniu wzór formularza do ewentualnego wykorzystania załącznik nr 14 do s.i.w.z.] wraz z dowodami realizacji wykazanych w tym Formularzu usług – jeżeli Wykonawca ma wolę wykazania doświadczenia, o którym mowa w § 13 ust. 2 Ad Lp. 2 tj. w zakresie kryteriów oceny ofert, d) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w § 6 ust. 1 [UWAGA: NIE NALEŻY SKŁADAĆ DOKUMENTÓW, O KTÓRYCH MOWA W § 6 UST. 2 ORAZ UST. 3 NA ETAPIE SKŁADANIA OFERT], e) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 5 lit. b), f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (uwaga: w przypadku spółki cywilnej, wspólników tej spółki uznaje się za wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), f) dokumenty dotyczące wadium zgodnie z postanowieniami § 8 s.i.w.z.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Świadczenie usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych (2)”
Dodano: 2024-07-18 - Realizacja zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Hrubieszowskiego w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia nauki w szkole
Dodano: 2024-05-21 - Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. „SIÓDEMKA” Z PASJĄ – SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
Dodano: 2024-05-01 - Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu „Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol”
Dodano: 2024-04-29 - Usługa organizacji szkoleń dla opiekunów faktycznych z terenu województwa lubelskiego w ramach projektu „Polityka Senioralna EFS+”
Dodano: 2024-04-27 - Realizacja usług szkoleniowych (grupowych) wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych w ramach projektu pt. „Na naukę nigdy za późno”
Dodano: 2024-03-24 - Organizacja i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół podstawowych i liceów ogólnokształcących mieszkających lub uczących się w Łukowie w ramach projektu „Łukowska akademia rozwoju”
Dodano: 2024-03-06 - Usługa przeprowadzenia praktycznego (na symulatorze ALX Alsim) szkolenia lotniczego z podchorążymi LAW z zakresu MCC na podstawie przepisów EASA PART.FCL.735.A
Dodano: 2024-02-27 - Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w roku akademickim 2023/2024 semestr letni
Dodano: 2024-02-22 - Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w roku akademickim 2023/2024 semestr letni
Dodano: 2024-02-22