Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 233 420 , fax. (089) 5233278
- Data zamieszczenia: 2018-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
ul. Oczapowskiego 2
10719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 233 420, fax. (089) 5233278
REGON: 51088420500010 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług sportowo – rekreacyjnych dla osób uprawnionych zgodnie z regulaminem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie oraz osób im towarzyszących przez Wykonawcę oraz jego partnerów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług sportowo – rekreacyjnych dla osób uprawnionych zgodnie z regulaminem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie oraz osób im towarzyszących przez Wykonawcę oraz jego partnerów w ilości łącznie 4 737 tj: 1.1. karnet wstępu dla pracownika / byłego pracownika: 2 692; 1.2. karnet wstępu dla dziecka poniżej 15 lat (tylko basen): 177; 1.3. karnet wstępu dla dziecka poniżej 15 lat (cały pakiet): 206; 1.4. karnet wstępu dla dziecka powyżej 15 roku życia do 25 roku życia: 553; 1.5. karnet wstępu dla współmałżonka: 553; 1.6. karnet wstępu dla osoby towarzyszącej: 556. 2. Zamawiający informuje, że liczba karnetów jest szacunkiem dokonanym na podstawie zainteresowania pracowników UWM analogiczną usługa sportowo – rekreacyjną oferowaną w 2017 roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tej ilości. Zmniejszenie ilości karnetów nie uprawnia Wykonawcy do występowania z jakimkolwiek roszczeniem wobec Zamawiającego. 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22000000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4. Wypełnione i podpisane oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. 5. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS, CEIDG, umowa spółki etc.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną