Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej poprzez ich termomodernizację będących w zasobach Wodociągi Miejskie Spółka z o.o.

Wodociągi Miejskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 14500 Braniewo, ul. Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 556 442 417 , fax. 556 442 417
  • Data zamieszczenia: 2018-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wodociągi Miejskie Sp. z o.o.
    ul. Olsztyńska 10
    14500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 556 442 417, fax. 556 442 417
    REGON: 17016433300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wmbr.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej poprzez ich termomodernizację będących w zasobach Wodociągi Miejskie Spółka z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej poprzez ich termomodernizację będących w zasobach Wodociągi Miejskie Spółka z o.o.” są roboty budowlane w zakresie termomodernizacji następujących budynków: - budynek biurowy przy ul. Olsztyńskiej 10, - budynek warsztatu mechaniczno-elektrycznego przy ul. Olsztyńskiej 10, - budynek warsztatu szkolnego – obróbka skrawaniem przy ul. Olsztyńskiej 10, - budynek administracyjno-biurowy przy ul. Przemysłowej 26. 2. Zakres zamówienia Podstawowe parametry budynków i zakres robót w poszczególnych budynkach, w ujęciu syntetycznym: Budynek biurowy przy ul. Olsztyńskiej 10 Powierzchnia zabudowy: 343,60 m3 Powierzchnia netto: 618,48 m2 Kubatura: 2.535,77 m3 Długość: 21,80 m Szerokość: 19,04 m Wysokość: 6,80 m Kondygnacji podziemnych: 0, nadziemnych: 2. Zakres robót - Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze - Roboty termomodernizacyjne: ocieplenie ścian nadziemnych z wprowadzeniem mas tynkarskich odpornych na działanie warunków atmosferycznych z dwukrotnym malowaniem farbą silikatową i ścian podziemnych fundamentowych budynku z wykonaniem izolacji przeciwwodnej ścian i warstwy ocieplenia, docieplenie połaci dachowej, wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych, wymiana pokrycia i opierzeń zadaszeń nad wejściami, wymiana instalacji odgromowej oraz regulacja instalacji CO. Zmniejszenie strat ciepła nastąpi również przez wykonanie izolacji przeciwwodnej ścian fundamentowych budynku i wprowadzenie nowych zabezpieczeń, wymianę obróbek blacharskich, opierzenia , rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,5mm. Instalację odgromową należy wykonać na nowo, zgodnie z obowiązującą normą i wykonać pomiar sprawności instalacji. - Roboty współzależne do termomodernizacji: reperacje kominów dachowych i ścian ogniowych, montaż wyłazu dachowego, wraz z korektą wymiarów otworu wyjścia dachowego, wymiana odcinków wystających ponad połać dachową rur stalowych i pcv wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, oraz rur żeliwnych wywiewek kanalizacyjnych i nakładek na wpusty zapobiegających ich zapychaniu, roboty malarskie (dot. rur stalowych wentylacji i żeliwnych wywiewek oraz innych elementów metalowych wystających ponad dach lub będących wyposażeniem elewacji), naprawa zadaszenia nad wejściem głównym i bocznym, schody zewnętrzne na gruncie na dojściu do budynku od strony północnej, wykonanie opaski z kostki brukowej betonowej wokół budynku, montaż parapetów zewnętrznych, montaż krat wycieraczek stalowych, roboty transportowe, drobne elementy wyposażenia elewacji. Budynek warsztatu mechaniczno-elektrycznego przy ul. Olsztyńskiej 10 Powierzchnia zabudowy: 541,42 m3 Powierzchnia netto: 486,00 m2 Kubatura: 2.430,00 m3 Długość: 26,08 m Szerokość: 20,76 m Wysokość: 6,20 m Kondygnacji podziemnych: 0, nadziemnych: 1. Zakres robót - Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze - Roboty termomodernizacyjne: ocieplenie ścian zewnętrznych budynku z wprowadzeniem mas tynkarskich odpornych na działanie warunków atmosferycznych kamyczkowych baranek gr 2,0mm dwukrotnie malowanych farbą silikatową, docieplenie dachu, wymiana stolarki okiennej, drzwi zewnętrznych i wrót, naprawa i umocowanie istniejącego pokrycia dachowego, wykonanie obróbek blacharskich i opierzeń dachu, wymiana instalacji odgromowej, montaż kurtyn powietrznych. Zmniejszenie strat ciepła nastąpi również przez naprawę izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku i wprowadzenie nowych zabezpieczeń, wymianę obróbek blacharskich, opierzenia, rynien i rur spustowych. Instalację odgromową należy wykonać na nowo po zakończeniu prac, zgodnie z obowiązującą normą i wykonać pomiar sprawności instalacji. - Roboty współzależne do termomodernizacji: montaż świetlików dachowych łukowych, wymiana odcinków wystających ponad połać dachową cag i rur pcv wentylacji grawitacyjnej, roboty malarskie (dot. elementów metalowych wystających ponad dach lub będących wyposażeniem elewacji), montaż parapetów zewnętrznych, roboty transportowe, drobne elementy wyposażenia elewacji. Budynek warsztatu szkolnego – obróbka skrawaniem przy ul. Olsztyńskiej 10 Powierzchnia zabudowy: 871,83 m3 Powierzchnia netto: 901,88 m2 Kubatura: 3.534,14 m3 Długość: 69,23 m Szerokość: 12,53 m Wysokość: 6,90 m Kondygnacji podziemnych: 0, nadziemnych: 1. Zakres robót - Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze - Roboty termomodernizacyjne: ocieplenie ścian zewnętrznych budynku z wprowadzeniem mas tynkarskich odpornych na działanie warunków atmosferycznych kamyczkowych "baranek" gr 2,0mm z dwukrotnym malowaniem farbą silikatową, docieplenie dachu, wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych oraz wrót, wymiana pokrycia dachu dwuspadowego i opierzeń z blach trapezowych, naprawa umocowania i uszczelnienie pokrycia dachu płaskiego z papy termozgrzewalnej, wymiana instalacji odgromowej oraz regulacja instalacji CO, montaż kurtyn powietrznych. Zmniejszenie strat ciepła nastąpi również przez wprowadzenie nowych zabezpieczeń, wymianę obróbek blacharskich, opierzenia , rynien i rur spustowych. - Roboty współzależne do termomodernizacji: reperacje kominów dachowych, wymiana cag wentylacji grawitacyjnej, roboty malarskie (dot. drobnych elementów metalowych będących wyposażeniem elewacji), wykonanie opaski betonowej do strony zachodniej budynku, montaż parapetów zewnętrznych, roboty transportowe, drobne elementy wyposażenia elewacji. Budynek administracyjno-biurowy przy ul. Przemysłowej 26 Powierzchnia zabudowy: 175,57 m3 Powierzchnia netto: 231,48 m2 Kubatura: 978,54 m3 Długość: 22,22 m Szerokość: 11,98 m Wysokość: 9,73 m Kondygnacji podziemnych: 1, nadziemnych: 2. Zakres robót - Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze - Roboty termomodernizacyjne: ocieplenie ścian zewnętrznych budynku od poziomu istniejącego terenu płytami poliuretanowymi lub fenolowymi z naniesieniem wyprawy z mas tynkarskich odpornych na działanie warunków atmosferycznych, dwukrotne malowanie tynków strukturalnych farbą silikatową, wymiana połaci dachowej w obszarze niezbędnym do ocieplenia dachu i ścian z wykorzystaniem dachówki pochodzącej z demontażu, ocieplenie połaci dachu z wełny mineralnej zabezpieczonej obustronnie folią, ocieplenie stropu nad piwnicą z pianki natryskowej PUR i ocieplenie stropu poddasza wełną mineralną z obustronnym zabezpieczeniem z folii, wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych, wymiana obróbek blacharskich, opierzeń i orynnowania, koryt zlewowych, pasów pośrednich, otworów okiennych, itp., wymiana instalacji odgromowej, oraz regulację instalacji CO. Instalację odgromową należy wykonać na nowo, a po zakończeniu prac, zgodnie z obowiązującą normą wykonać pomiar sprawności instalacji. Nowe obróbki i opierzenia wykonać z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,5mm. - Roboty współzależne do termomodernizacji: reperacje kominów dachowych, wymiana odcinków rur stalowych wentylacji grawitacyjnej wystających ponad połać dachową oraz oraz rur wywiewek kanalizacyjnych i nakładek na wpusty zapobiegających ich zapychaniu, roboty malarskie (dot. drobnych elementów metalowych będących wyposażeniem elewacji), montaż parapetów zewnętrznych, roboty transportowe, drobne elementy wyposażenia elewacji. Dla realizacji przedmiotowych robót nie jest wymagane pozwolenie na budowę/robót budowlanych. Zakres zamówienia obejmuje również: - wykonanie i zamontowanie tablic: informacyjnych i pamiątkowych przy każdej grupie budynków poddawanych termomodernizacji - zlokalizowanych pod odrębnym adresem, zgodnie z zasadami promocji wg: „Wytycznych w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności 2014 - 2020”, znajdujących się pod linkiem: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-w-zakresie-informacji-i-promocji-programow-operacyjnych-politykispojnosci-na-lata-2014-2020/ oraz (pomocniczo) wg „Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014 - 2020 w zakresie informacji i promocji”, znajdującego się pod linkiem http://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/19/poznaj-zasady-promowania-projektu - sporządzenie świadectw energetycznych, po zakończeniu realizacji robót budowlanych, dla każdego z czterech budynków Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (projekty techniczne, przedmiary robót*) wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót opracowane przez SC-PROJEKT Szymon Ciesielski; ul. Adama Próchnika 3/1, 82-300 Elbląg uwzględniająca ustalenia Audytów Energetycznych (AE) wraz z Raportami Efektu Ekologicznego (REE) opracowanych przez ArCADiasoft Chudzik sp. j.; ul. Sienkiewicza 85/87, 90-057 Łódź PROJEKTY TECHNICZNE (PT) - ZAŁĄCZNIK B-1 do SIWZ, w tym: 1) PT - budynek biurowy przy ul. Olsztyńskiej 10 – Załącznik B-1.1 2) PT - budynek warsztatu mechaniczno-elektrycznego przy ul. Olsztyńskiej 10 – Załącznik B-1.2 3) PT - budynek warsztatu szkolnego – obróbka skrawaniem przy ul. Olsztyńskiej 10 – Załącznik B-1.3 4) PT - budynek administracyjno-biurowy przy ul. Przemysłowej 26 – Załącznik B-1.4 PRZEDMIARY ROBÓT (PR) – ZAŁĄCZNIK B-2 do SIWZ, w tym: 1) PR - budynek biurowy przy ul. Olsztyńskiej 10 – Załącznik B-2.1 2) PR - budynek warsztatu mechaniczno-elektrycznego przy ul. Olsztyńskiej – Załącznik B-2.2 3) PR - budynek warsztatu szkolnego – obróbka skrawaniem przy ul. Olsztyńskiej 10 – Załącznik B-2.3 4) PR - budynek administracyjno-biurowy przy ul. Przemysłowej 26 – Załącznik B-2.4 SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH (ST) - ZAŁĄCZNIK B-3 do SIWZ, w tym: 1) ST - budynek biurowy przy ul. Olsztyńskiej 10 – Załącznik B-3.1 2) ST - budynek warsztatu mechaniczno-elektrycznego przy ul. Olsztyńskiej 10 – Załącznik B-3.2 3) ST - budynek warsztatu szkolnego – obróbka skrawaniem przy ul. Olsztyńskiej 10 – Załącznik B-3.3 4) ST - budynek administracyjno-biurowy przy ul. Przemysłowej 26 – Załącznik B-3.4 AUDYTY ENERGETYCZNE (AE) WRAZ Z RAPORTAMI EFEKTU EKOLOGICZNEGO (REE) - ZAŁĄCZNIKI B-4 do SIWZ, w tym: 1) AE - budynek biurowy przy ul. Olsztyńskiej 10 – Załącznik B-4.1 2) REE - budynek biurowy przy ul. Olsztyńskiej 10 – Załącznik B-4.1.1 3) AE - budynek warsztatu mechaniczno-elektrycznego przy ul. Olsztyńskiej 10 – Załącznik B-4.2 4) REE – bud. warsztatu mech.-elektrycznego przy ul. Olsztyńskiej 10 - Załącznik B-4.2.1 5) AE - budynek warsztatu szkolnego – obróbka skrawaniem przy ul. Olsztyńskiej 10 – Załącznik B-4.3 6) REE - budynek warsztatu szkolnego – obróbka skrawaniem przy ul. Olsztyńskiej 10 – Załącznik B-4.3.1 7) AE - budynek administracyjno-biurowy przy ul. Przemysłowej 26 – Załącznik B-4.4 8) REE - budynek administracyjno-biurowy przy ul. Przemysłowej 26 – Załącznik B-4.4.1 UWAGA: Przedmiary robót stanowiące ZAŁACZNIK B-2 do SIWZ – stanowią jedynie materiał pomocniczy do wyceny ofertowej przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie dzieła stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia. 3. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1) Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający sugeruje Wykonawcom przeprowadzenie we własnym zakresie i na własny koszt wizji lokalnej terenu do zainwestowania oraz zaleca wnikliwe zapoznania się ze wszystkimi warunkami realizacji zadania w celu: ـ identyfikacji wszystkich uwarunkowań realizacyjnych przedmiotu zamówienia ـ złożenia prawidłowej i trafnej oferty gwarantującej, w przypadku jej wyboru przez Zamawiającego, wykonanie przedmiotu zamówienia w formie satysfakcjonującej Zamawiającego ـ przyjęcia na siebie wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności z tytułu realizacji wszystkich czynności objętych zamówieniem w zakresie, w jakim doświadczony wykonawca może i powinien przewidzieć. Rezygnacja z powyższego jest wyborem i ryzykiem Wykonawcy, jeśli niewłaściwie oceni szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i jego wartość 2) Realizacja robót odbywać się będzie w czynnych obiektach. Obiekty lub ich części poddawane działaniom inwestycyjnym będą udostępniane Wykonawcy w terminach określonych na podstawie dokonanych obustronnych ustaleń z odpowiednim wyprzedzeniem, a określonych w Harmonogramie robót, który Wykonawca sporządzi w terminie do 14 dni od podpisania umowy i który będzie podlegał bieżącym aktualizacjom. 3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4) Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 5) Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, jak również w nich nieujęte, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonywanych robót jeżeli będzie taka konieczność, wykonanie i zamontowanie tablic informacyjnych i tablic pamiątkowych, roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymanie zaplecza i terenu budowy, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, koszty opracowania świadectw energetycznych, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót, itp. 6) Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. 7) Wykonawca będzie zobowiązany w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 8) Wykonawca zobowiązany będzie do ochrony urządzeń podziemnych i nadziemnych oraz budynków i obiektów budowlanych zlokalizowanych na obszarze i w bezpośrednim sąsiedztwie realizacji inwestycji. 9) Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacja przedmiotu zamówienia i przedłożenia go do zatwierdzenia w terminie do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy. 10) Wykonawca będzie zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wymagania dokumentacji projektowej, wszelkie wymogi ustawy Prawo budowlane (Art.10), tj. z materiałów, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. Dla potwierdzenia spełnienia wymogów dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację nadzoru inwestorskiego. 11) Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 12) Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego. 13) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z fakturą składał Zamawiającemu oświadczenia swoje i podwykonawców o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przy realizacji przedmiotowego zamówienia czynności wskazane przez Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wskazane przez Zamawiającego wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 14) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962): a) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, b) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. Szczegółowe wymagania, w tym: sposób dokumentowania zatrudnienia osób wyżej wymienionych oraz uprawnienia Zamawiającego w tym względzie, w zakresie kontroli (sankcje i uprawnienia) określono w Pkt. XXVI. SIWZ. 15) Zamawiający nie przewiduje wymagań obejmujących aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 16) Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty budowlane i dostawy stanowiące przedmiot zamówienia, co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady, licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót. Okres gwarancji jakości i rękojmi zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 17) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 18) W przypadkach gdy z uwagi na wykonywanie przez Wykonawcę robót budowlanych lub czynności lub działań niezgodnych z postanowieniami umowy, dokumentacją, SIWZ wystąpią roszczenia podmiotów i osób trzecich z tytułu poniesionych strat spowodowanych tymi działaniami Wykonawcy, odpowiedzialność za zadośćuczynienie tym stratom oraz koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku PKO BP 92 1020 1752 0000 0602 0003 6715 z dopiskiem: WADIUM: Poprawa efektywności energetycznej budynków - termomodernizacja – znak sprawy: ZP 01/2018 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza uważa się termin uznania kwoty na podanym wyżej rachunku Zamawiającego. Wykonawca winien dokonać przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Zamawiającego (Wodociągi Miejskie Spółka z o.o. w Braniewie; ul. Olsztyńska 10, 14-500 Braniewo – I piętro) lub dołączyć do oferty. W przypadku zdeponowania wadium w sekretariacie zaleca się dołączenie kopii dokumentu wniesienia wadium do składanej oferty. 7. Z dokumentu wadialnego złożonego w formie innej niż pieniądz musi wynikać wprost bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego, wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie Pzp. 8. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeśli Wykonawca nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 9. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty stanowiące dowód dysponowania przez Wykonawcę niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR A-5 do SIWZ. 2) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR A-6 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach