Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisu i konserwacji urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dla Oddziałów w Biłgoraju, w Kielcach, w Lublinie i w Radomiu oraz z podziałem na części

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-601 Lublin, Tomasza Zana
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 357 402, , fax. 815 357 402
  • Data zamieszczenia: 2020-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
    Tomasza Zana 38C
    20-601 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 357 402, , fax. 815 357 402
    REGON: 17756004420000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisu i konserwacji urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dla Oddziałów w Biłgoraju, w Kielcach, w Lublinie i w Radomiu oraz z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisu i konserwacji urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dla Oddziałów w Biłgoraju, w Kielcach, w Lublinie i w Radomiu oraz z podziałem na części: □ Część 1 – „Świadczenie usług serwisu i konserwacji urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju oraz podległych jednostek terenowych”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1a do SIWZ. □ Część 2 – „Świadczenie usług serwisu i konserwacji urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach oraz podległych jednostek terenowych”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1b do SIWZ. □ Część 3 – „Świadczenie usług serwisu i konserwacji urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie oraz podległych jednostek terenowych”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1c do SIWZ. □ Część 4 – „Świadczenie usług serwisu i konserwacji urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu oraz podległych jednostek terenowych”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1d do SIWZ. Zamawiający informuje, iż szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia oraz miejsca w którym usługi mają być realizowane znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia sporządzonym dla każdej części postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50300000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: □ Część 1 - 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100); □ Część 2 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100); □ Część 3 - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100); □ Część 4 - 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100). Wadium może być wnoszone w formie oraz na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp oraz szczegółowo opisanych w Rozdziale IX SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informacje dotyczącą firm podwykonawców oraz zakresu zadań powierzonego podwykonawcom; 2) wypełniony formularz „Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną” sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 1a i/lub 1b i/lub 1c i/lub 1d do SIWZ, w zależności od części na którą Wykonawca składa ofertę; 3) oświadczenie dotyczące spełnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 niniejszej SIWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 6) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach