Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-601 Lublin, ul. Tomasza Zana
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 357 402 , fax. 815 357 402
- Data zamieszczenia: 2019-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
ul. Tomasza Zana
20-601 Lublin, woj. lubelskie
tel. 815 357 402, fax. 815 357 402
REGON: 17756004420000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia , o wartości szacunkowej netto poniżej równowartości w złotych kwoty 144 000 euro, jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących (drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych) eksploatowanych w Oddziałach ZUS: w Biłgoraju, w Kielcach i w Lublinie oraz podległych im terenowych jednostkach organizacyjnych (dalej: TJO) mieszczących się w lokalizacjach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ). Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 nw. zadania, opisane szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ pn. OPZ. W Zadaniu nr 1 wyodrębniono 2 części zamówienia (nr 1 i nr 2), a Zadanie nr 2 stanowi część nr 3 zamówienia: 1.1. Zadanie nr 1 dotyczy serwisu w postaci napraw i konserwacji oraz dostarczania materiałów eksploatacyjnych dla drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, rozliczanego wg płatności za stronę wydruku. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego 179 urządzeń drukujących (drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych) eksploatowanych w Oddziale ZUS w Biłgoraju i Oddziale ZUS w Lublinie, zwanych również w dalszej części oddziałami głównymi oraz podległych im terenowych jednostkach organizacyjnych (dalej: TJO) mieszczących się w lokalizacjach określonych w załączniku nr 1 do OPZ. Zadanie to podzielono na 2 nw. części: • Część nr 1 pn. „Świadczenie usług serwisowych, konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek, rozliczane wg strony wydruku, na rzecz Oddziału ZUS w Biłgoraju”; • Część nr 2 pn. „Świadczenie usług serwisowych, konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek rozliczane wg strony wydruku, na rzecz Oddziału ZUS w Lublinie”; 1.2. Zadanie nr 2 dotyczy serwisu w postaci napraw drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych rozliczanych „klasycznie” (wg kosztów robocizny i części zamiennych), do których wykonawca nie będzie dostarczał materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów czy wkładów atramentowych. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obejmującej naprawy dla zapewnienia gotowości eksploatacyjnej 282 urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych, użytkowanych w Oddziale ZUS w Kielcach zwanym dalej oddziałem głównym wraz z podległymi Terenowymi jednostkami organizacyjnymi których lokalizacje zawiera załącznik nr 1 do OPZ. Zadanie to stanowi część nr 3 zamówienia: • Część nr 3 pn. „Świadczenie usług serwisowych, konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek, realizowanych na zlecenie, na rzecz Oddziału ZUS w Kielcach”; Uwaga 1. Wszystkie postanowienia ogłoszenia dotyczą każdej z 3. części zamówienia chyba, że treść postanowienia stanowi inaczej. 2. Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość części zamówienia (1 -3); 3. Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (kody CPV i ich nazwy): • zadanie nr 1 – 50300000-8 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego; 30125100-2 – Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania. Wkłady barwiące. • zadnie nr 2 – 50300000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50300000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy, przystępujący do przetargu na części nr 1 i 2 w Zadaniu nr 1 zobowiązani są wnieść, przed upływem terminu składania ofert, wadium w nw. wysokości: a) część 1 – 2 000,00 zł; b) część 2– 5 000,00 zł; Wadium ma obejmować co najmniej okres związania ofertą, zgodnie z zapisem w części X SIWZ. w części nr 3 w Zadaniu nr 2 wadium nie jest wymagane. Szczegółowe informacje na temat wadium zawiera SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje swoich wymagań w zakresie tego warunku;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć wraz z ofertą): 1. Formularz ofertowy sporządzony wg wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2 do SIWZ), o którym mowa w pkt. VI.1; 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (wg załącznika nr 2A do SIWZ), o którym mowa w pkt. VI.2; 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum, spółki cywilnej), zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i składając jedną ofertę dołączają do niej pełnomocnictwo w tym zakresie (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza); 5. Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) dla osoby podpisującej ofertę, zobowiązani są również złożyć wraz ofertą inni wykonawcy, jeżeli osoba ta nie jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy w dokumencie rejestrowym; 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt. 3.2 i 3.3. składa z mocy art. 25a ust. 6 ustawy, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 7. Oświadczenie z RODO (wg wzoru zał. nr 7 do SIWZ). 8. Zaleca się również złożyć potwierdzenie wniesienia wadium (dotyczy innej formy wniesienia wadium niż pieniądz).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług serwisu i konserwacji urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach oraz podległych jednostek terenowych
Dodano: 2020-06-04 - Świadczenie usług serwisu i konserwacji urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dla Oddziałów w Biłgoraju, w Kielcach, w Lublinie i w Radomiu oraz z podziałem na części
Dodano: 2020-04-29 - Serwis urządzeń drukujących
Dodano: 2020-02-19 - Naprawa i konserwacja systemów telewizji dozorowej CCTV zainstalowanych na przejściach granicznych w województwie lubelskim
Dodano: 2019-09-26 - Świadczenie serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących
Dodano: 2019-01-31