Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiujących i drukujących w Centrum Unijnych Projektów Transportowych

Centrum Unijnych Projektów Transportowych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-203 Warszawa, ul. Bonifraterska 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 262 05 00 , fax. 22 262 05 01
  • Data zamieszczenia: 2011-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Unijnych Projektów Transportowych
    ul. Bonifraterska 17 17
    00-203 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 262 05 00, fax. 22 262 05 01
    REGON: 14100714500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cupt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiujących i drukujących w Centrum Unijnych Projektów Transportowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiujących i drukujących, użytkowanych przez Centrum Unijnych Projektów Transportowych. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części: 1) Część I -serwis urządzeń Lexmark, 2) Cześć II - serwis urządzeń Xerox. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w odniesieniu do wszystkich części zamówienia wskazanych w ust. 1, tj. istnieje możliwość złożenia oferty na jedną z dwóch części, lub na dwie części razem. 4. Modele, ilości oraz informacje dotyczące okresu gwarancyjnego urządzeń kopiujących i drukujących zostały wyszczególnione w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w wykazie urządzeń kopiujących i drukujących będących na wyposażeniu CUPT, polegających na wykreśleniu wymienionego urządzenia lub wpisaniu dodatkowego. Powyższa zmiana nie spowoduje zmiany wynagrodzenia. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie: a) usług serwisowych zapewniających prawidłowe funkcjonowanie sprzętu będącego po okresie gwarancyjnym, wymianę zużytych lub uszkodzonych części oraz pomoc techniczną w zakresie obsługi tych urządzeń, b) usług serwisowych, których nie obejmuje gwarancja sprzętu, zapewniających prawidłowe funkcjonowanie sprzętu, wymianę zużytych lub uszkodzonych części oraz pomoc techniczną w zakresie obsługi tych urządzeń. 7. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności w ramach usługi serwisowej do: a) przeglądów technicznych, konserwacji i czyszczenia urządzeń, b) ustalenia przyczyn wadliwości urządzenia w formie wybranej przez Zamawiającego, tj. opinii zawierającej ocenę techniczną urządzenia wykonanej na zlecenie Zamawiającego, dostarczonej w formie pisemnej oraz wersji elektronicznej lub w formie informacji o przyczynie wadliwości przekazanej Zamawiającemu drogą mailową., c) naprawy urządzenia, d) dostawy nowych części i wymiany uszkodzonych lub zużytych części w urządzeniach z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych, tj. tonerów, bębnów, zszywek, pojemników na zużyty toner i utrwalaczy. 8. Naprawa oraz konserwacja urządzeń kopiujących i drukujących będzie wykonywana w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza naprawę oraz konserwację w punkcie serwisowym tylko w wyjątkowych sytuacjach, gdy naprawa w siedzibie Zamawiającego okaże się niemożliwa. 9. W przypadku, gdy naprawa odbywać się będzie w punkcie serwisowym, transport naprawianych urządzeń odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 10. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonaną usługę serwisową na okres co najmniej 12 miesięcy licząc od dnia prawidłowego wykonania usługi. Termin gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez obie Strony protokołu wykonania prac serwisowych, w którym zawarte jest oświadczenie Wykonawcy w zakresie gwarancji, będące równoznaczne z dokumentem gwarancyjnym Wykonawcy. 11. Udzielana przez Wykonawcę gwarancja, o której mowa w ust. 10 nie dotyczy wymienianych w czasie naprawy lub konserwacji części. Wykonawca udziela gwarancji na wymienione części zgodnie z gwarancją jakości udzielaną przez ich producenta. Gwarancja jakości udzielona przez producenta części nie może być krótsza niż 12 miesięcy od dnia wykonania naprawy lub konserwacji urządzenia. 12. Wszystkie zastosowane przez Wykonawcę części zamienne do urządzeń kopiujących i drukujących będących na gwarancji muszą być fabrycznie nowe a ich zastosowanie nie powinno powodować utraty gwarancji producenta serwisowanych urządzeń - warunki gwarancji znajdują sie na stronie internetowej producenta urządzeń. W przypadku pozostałych urządzeń kopiujacych i drukujacych: wszystkie zastosowane przez wykonawcę części zamienne muszą być fabrycznie nowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Upust od zakupionych u producenta (dystrybutora) części zamiennych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cupt.gov.pl Zakładka: Ogłoszenia/Zamówienia Publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach