Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 483453103 , fax. 483452002
- Data zamieszczenia: 2019-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
11 Listopada 37/59
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 483453103, fax. 483452002
REGON: 67089737900000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu Iblow, Dräger 9510, AT 1000, Dräger 7410, A2.0 (A2.0/04, A2.0/4L), Dräger 6810, Alco-Sensor IV, AL 4000. 3.1 W przypadku zadań nr 3 i 8 Zamawiający wymaga, aby usługa kalibracji była ważna przez okres minimum 12 miesięcy, a w przypadku zadania nr 1 Zamawiający wymaga aby usługa kalibracji była ważna przez okres minimum 12 miesięcy lub 50 tysięcy pomiarów. Świadectwo kalibracji musi zawierać zapis o zalecanym terminie kalibracji za minimum 12 miesięcy od dnia kalibracji a w przypadku zadania nr 1 dodatkowo minimum 12 miesięcy lub 50 tysięcy pomiarów. 3.2 W przypadku zadań nr 2,4,5,6 i 7 Zamawiający wymaga, aby świadectwo wzorcowania na wykonane wzorcowanie urządzenia było ważne minimum 6 miesięcy od dnia wzorcowania . Świadectwo wzorcowania musi zawierać zapis o zalecanym terminie kolejnego wzorcowania ( minimum 6 miesięcy od dna wzorcowania ). 3.3 Wysokość gwarancji na wykonaną usługę (również w przypadku, gdy urządzenie nie było naprawiane) musi wynosić minimum 3 miesiące, na wykonaną naprawę danego urządzenia musi wynosić minimum 6 miesięcy natomiast na wymienione części i podzespoły w urządzeniach ma wynosić nie mniej niż 12 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu serwisowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50410000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego na dzień składania ofert : 1. Formularz ofertowy – załączniki o nr 2A – 2H do SIWZ - należy złożyć w formie oryginału. 2. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. Ponadto: 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności dotej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) - oświadczenie należy złożyć w formie oryginału lub kopii. I. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu, w sprawie rodzajów dokumentów składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; II. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniu, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości . Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu, w sprawie rodzajów dokumentów sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeglądy wyposażenia Centralnego Laboratorium Badawczego wraz z wymianą części zużywalnych w podziale na pakiety
Dodano: 2023-10-24 - Usługa wzorcowania przyrządów pomiarowych Centralnego Wojskowego Ośrodka Metrologii.
Dodano: 2021-05-12 - Wykonanie kompleksowej naprawy komórki antymonowej krakerowej z zaworem będącej na wyposażeniu urządzenia MBE RIBER 32P
Dodano: 2020-11-18 - Wykonanie kompleksowej naprawy komórki antymonowej krakerowej z zaworem będącej na wyposażeniu urządzenia MBE RIBER 32P
Dodano: 2020-10-08 - Usługa wzorcowania wyposażenia pomiarowo-badawczego - znak sprawy ZP-DL-111/20
Dodano: 2020-09-24 - ZP/CZD/0094/20 Obsługa techniczno-eksploatacyjna aparatury i sprzętu laboratoryjnego oraz analizatorów parametrów krytycznych w klinikach
Dodano: 2020-06-17 - Serwis wideoendoskopów
Dodano: 2020-05-19 - Wzorcowanie, sprawdzenie wyposażenia pomiarowo-badawczego
Dodano: 2020-05-06 - Wykonanie przeglądu serwisowego elektronolitografu Jeol JBX9300 dla Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
Dodano: 2019-12-19 - Naprawa wyposażenia pomiarowo-badawczego Urzędu Dozoru Technicznego
Dodano: 2019-11-29