Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261 847 818 , fax. 261 847 145
- Data zamieszczenia: 2017-04-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami
ul. Żwirki i Wigury 9/13
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 261 847 818, fax. 261 847 145
REGON: 140338549 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług serwisowych pogwarancyjnych systemu wspomagania operatora "SARA" - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych pogwarancyjnych systemu wspomagania operatora "SARA". 2. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. W ramach prawa opcji przewiduje się procedurę realizacji dodatkowych funkcjonalności w systemie SARA która obejmuje: -możliwość wykonania miesięcznego raportu zawierającego dane abonenta w tym jego PESEL z jego obciążeniem za zrealizowane usługi telekomunikacyjne w danym miesiącu. Umieszczenie informacji o numerze PESEL w każdym module gdzie pojawia się imię i nazwisko - opłata jednorazowa po wykonaniu usługi. -stworzenie możliwości dodania informacji (siedmiocyfrowego numeru) przy numerze płatnika w celu dodatkowej identyfikacji poszczególnych instytucji - opłata jednorazowa po wykonaniu usługi. -możliwość dodania oznaczenia do wykazu usług telefonii komórkowej w celu ich podziału na aktualne i archiwalne - opłata jednorazowa po wykonaniu usługi. -stworzenie możliwości zamykania i otwierania usług telefonii komórkowej dla wybranej grupy większej ilości kart SIM - opłata jednorazowa po wykonaniu usługi. -możliwość wykonania raportu przydziału i wykorzystania środków finansowych za zadany okres z podziałem na obsługiwane instytucje i poszczególne działy (internet, telefony komórkowe, wojskowe stacje telefoniczne i telefony operatora publicznego) - opłata jednorazowa po wykonaniu usługi. -stworzenie możliwości dodania informacji dotyczącej rodzaju urządzenia w kartotece urządzeń - opłata jednorazowa po wykonaniu usługi. -stworzenie możliwości przenoszenia wybranych numerów pomiędzy umowami z dostawcami usług telekomunikacyjnych - opłata jednorazowa po wykonaniu usługi. -stworzenie możliwości grupowej zmiany daty dezaktywacji kart SIM w umowie - opłata jednorazowa po wykonaniu usługi. -stworzenie możliwości grupowego wykonania operacji „wstaw do limitu” dla wybranych rekordów w „Wydaniach” - opłata jednorazowa po wykonaniu usługi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymania i konsultacji wraz z rozwojem systemu ENOVA
Dodano: 2024-03-25 - Usługa świadczenia Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) oraz modernizacji systemów informatycznych SI PROSTA-C i PODATEK
Dodano: 2024-03-15 - Świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urządzeń posiadanych przez Zamawiającego – w podziale na dwie części
Dodano: 2024-02-27 - 12-miesięczna opieka serwisowa oprogramowania medycznego Optimed NXT dla Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej „Kopernik” Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-23 - Opieka serwisowa oraz nadzór autorski systemu SIMPLE.ERP dla UCKWUM
Dodano: 2024-02-07 - Utrzymanie Systemu Telemetrycznego.
Dodano: 2024-01-11 - Usługa zapewnienia wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń HUAWEI
Dodano: 2023-11-22 - Usługa utrzymania SOLM
Dodano: 2023-10-19 - Świadczenie usług serwisowych sprzętu i oprogramowania dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2023-09-26 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego i utrzymania ciągłości działania systemu Kliper przez okres 24 miesięcy.
Dodano: 2023-09-14