Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisowych i aktualizacyjnych systemów komputerowych wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy – 4 części: 1. CZĘŚĆ 1: Świadczenie usługi serwisowej i aktualizacyjnej przy eksploatacji aplikacji wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy wchodzących w skład systemów MAGISTRAT i EUROBUDŻET w okresie od dnia podpisania umowy do 31.01.2021 r.; 2. CZĘŚĆ 2: Świadczenie usług związanych z serwisem programu komputerowego - asysty technicznej i serwisowania systemu PlanB – Planowanie, Prognozowanie i Realizacja Budżetu oraz systemu Budżet JST Plus wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy od dnia podpisania umowy do 31.01.2021 r.; 3. CZĘŚĆ 3: Świadczenie usługi serwisowej i aktualizacyjnej przy eksploatacji aplikacji wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy wchodzących w skład systemu i Gospodarka Odpadami Komunalnymi w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r.; 4. CZĘŚĆ 4: Świadczenie usługi serwisowej i aktualizacyjnej przy eksploatacji aplikacji wdrożonej w Urzędzie Miasta Częstochowy w ramach projektu E-usługi dla mieszkańców Częstochowy pn. Aplikacja Ewidencji i Zarządzania Mieniem Gminy i Skarbu Państwa (GRN_EZM) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r.

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
  • Data zamieszczenia: 2020-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343707100, fax. +48343707170
    REGON: 15139900200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisowych i aktualizacyjnych systemów komputerowych wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy – 4 części: 1. CZĘŚĆ 1: Świadczenie usługi serwisowej i aktualizacyjnej przy eksploatacji aplikacji wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy wchodzących w skład systemów MAGISTRAT i EUROBUDŻET w okresie od dnia podpisania umowy do 31.01.2021 r.; 2. CZĘŚĆ 2: Świadczenie usług związanych z serwisem programu komputerowego - asysty technicznej i serwisowania systemu PlanB – Planowanie, Prognozowanie i Realizacja Budżetu oraz systemu Budżet JST Plus wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy od dnia podpisania umowy do 31.01.2021 r.; 3. CZĘŚĆ 3: Świadczenie usługi serwisowej i aktualizacyjnej przy eksploatacji aplikacji wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy wchodzących w skład systemu i Gospodarka Odpadami Komunalnymi w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r.; 4. CZĘŚĆ 4: Świadczenie usługi serwisowej i aktualizacyjnej przy eksploatacji aplikacji wdrożonej w Urzędzie Miasta Częstochowy w ramach projektu E-usługi dla mieszkańców Częstochowy pn. Aplikacja Ewidencji i Zarządzania Mieniem Gminy i Skarbu Państwa (GRN_EZM) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych i aktualizacyjnych systemów komputerowych wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy – 4 części: 1. CZĘŚĆ 1: Świadczenie usługi serwisowej i aktualizacyjnej przy eksploatacji aplikacji wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy wchodzących w skład systemów MAGISTRAT i EUROBUDŻET w okresie od dnia podpisania umowy do 31.01.2021 r. 2. CZĘŚĆ 2: Świadczenie usług związanych z serwisem programu komputerowego - asysty technicznej i serwisowania systemu PlanB – Planowanie, Prognozowanie i Realizacja Budżetu oraz systemu Budżet JST Plus wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy od dnia podpisania umowy do 31.01.2021 r. 3. CZĘŚĆ 3: Świadczenie usługi serwisowej i aktualizacyjnej przy eksploatacji aplikacji wdrożonych w Urzędzie Miasta Częstochowy wchodzących w skład systemu i Gospodarka Odpadami Komunalnymi w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r. 4. CZĘŚĆ 4: Świadczenie usługi serwisowej i aktualizacyjnej przy eksploatacji aplikacji wdrożonej w Urzędzie Miasta Częstochowy w ramach projektu E-usługi dla mieszkańców Częstochowy pn. Aplikacja Ewidencji i Zarządzania Mieniem Gminy i Skarbu Państwa (GRN_EZM) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawierają załączniki do specyfikacji nr 1.1., 1.2., 1.3. i 1.4. – odpowiednio dla każdej części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72260000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach