Przetargi.pl
„Przebudowa z rozbudową budynku szpitala w celu utworzenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego przy Szpitalu Rejonowym im. dr Józefa Rostka w Raciborzu”

Szpital Rejonowy w Raciborzu im. dr Józefa Rostka ogłasza przetarg

  • Adres: 47-400 Racibórz, ul. Gamowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 555 050 , fax. 32 7555079, 7555049
  • Data zamieszczenia: 2020-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Rejonowy w Raciborzu im. dr Józefa Rostka
    ul. Gamowska 3
    47-400 Racibórz, woj. śląskie
    tel. 327 555 050, fax. 32 7555079, 7555049
    REGON: 27622558700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-raciborz.org

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa z rozbudową budynku szpitala w celu utworzenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego przy Szpitalu Rejonowym im. dr Józefa Rostka w Raciborzu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i czynności związanych z realizacją zadania pn.: „Przebudowa z rozbudową budynku szpitala w celu utworzenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego przy Szpitalu Rejonowym im. dr Józefa Rostka w Raciborzu”, w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze, jakie z punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania. 2. Zakres postępowania obejmuje : 1) przebudowę budynków szpitala - blok „C”, niski i wysoki parter, pierwsze oraz częściowo bloki „A” i „H”, 2) rozbudowę bloku „C” poprzez dobudowę bloku „C1”) na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. 3) rozbudowa bloku „C” poprzez dobudowę bloku „C1” na pierwszym piętrze w przyszłości przewidziane na potrzeby oddziału neonatologii (oddzielne opracowanie). 4) remont elementów wykończeniowych budynku, 5) wymiana istniejących i wykonanie nowych instalacji wod.- Kan, 6) wymiana istniejących i wykonanie nowych instalacji gazów medycznych, 7) wymiana istniejących i wykonanie nowych instalacji elektrycznych, 8) wymiana istniejących i wykonanie nowych instalacji i sieci teletechnicznych 9) wykonanie nowych instalacji i systemów. 10) powierzchnia zabudowy – (przebudowa + dobudowa) (bloki „A” „B” „C” „H” na wysokim parterze 1 067,08 m2, 11) powierzchnia użytkowa SOR (niski i wysoki parter) 680,6 + 979,9 = 1.660,50 m2, 12) powierzchnia wiaty podjazdowej (istniejącej) 92,92 m2, 13) kubatura SOR z Zespołu Ratunkowego (część istniejąca + dobudowa) - 5455,9 + 807,8 = 6.263,70 m3. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 8, 9 i 10 do niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca winien ująć wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do jego zrealizowania, odebrania i użytkowania wynikające z uzgodnień i obowiązujących przepisów prawa polskiego m. in.: zabezpieczyć geodezyjną obsługę inwestycji; (wytyczenie geodezyjne. inwentaryzacja geodezyjna po zakończeniu robót oraz inne czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia) wykonać wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymaniem porządku na terenie budowy (czynności związanych z BHP i BRD) wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokonać wszelkich uzgodnień, konsultacji, nadzorów; czynności związanych ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia oraz oddania do użytkowania zadania (dodatkowe obowiązki wykonawcy, wynikające z przepisów, pozwoleń). 5. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu Harmonogram rzeczowo-finansowy, który poza terminami rozpoczęcia i zakończenia robót będzie uwzględniał terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów lub elementów robót. 6. Przy wykonywaniu robót Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić, że roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie szpitalnym, który na czas realizacji nie zostanie zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia stref roboczych nie powodujących utrudnień pracy personelu i przebywających pacjentów. Wykonawca zobowiązany będzie również do: a) wydzielenia miejsca prowadzenia robót przegrodami tymczasowymi przed dostępem osób postronnych, b) zabezpieczeń urządzeń, sprzętu, mebli i innych przedmiotów Zamawiającego, które nie zostały przez niego usunięte a mogą zostać uszkodzone w skutek prowadzonych robót, c) porządkowania bieżącego użytkowanych przez Zamawiającego pomieszczeń, w których będą prowadzone prace lub w których wystąpi jakakolwiek ingerencja Wykonawcy. 7. Jeżeli w okresie realizacji robót wystąpi awaria spowodowana przez Wykonawcę w wyniku prowadzonych przez niego robót, polegająca między innymi na braku prądu w wyniku uszkodzenia instalacji elektrycznych lub innych awarii spowodowanych przez Wykonawcę, to Wykonawca usunie je w trybie natychmiastowym oraz poniesie koszty jej naprawy. W przypadku nie usunięcia awarii przez Wykonawcę w trybie natychmiastowym, Zamawiający będzie miał prawo do zlecenia jej innej firmie a kosztami obciąży Wykonawcę poprzez potrącenie ich z bieżących należności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy z Wykonawców zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 40.000,00 ( słownie: czterdzieści tysięcy zł. 00/100 ) 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w wysokości i formie określonej przez Zamawiającego winno zabezpieczać ofertę na okres związania ofertą. 4. Wadium może zostać wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019r. poz.310,836 i 1572z póź. zm.). 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej, należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego, Nr konta: ING Bank Śląski 05 1050 1328 1000 0022 1301 4679. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Z treści przelewu winno wynikać, że wpłata dotyczy wadium i jakiego dotyczy zamówienia. 6. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, należy oryginał dokumentu złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego. 7. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż w pieniądzu z treści dokumentu musi wynikać: a) nazwa zamówienia, kwota wadium, nazwa i adres Zamawiającego i wnoszącego wadium – Wykonawcy, b) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji), bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie, że zaistniała co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w ustawie z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. c) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, d) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do terminu składania ofert na zasadach określonych w SIWZ lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust.1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać: - Formularz ofertowy – załącznik nr 1 - Oświadczenia o których mowa w rozdziale XIX pkt. 3 – załączniki nr 2 i 6 do SIWZ - Potwierdzenie wniesienia wadium, - zobowiązanie innych podmiotów w przypadku polegania na zasobach (podmioty trzecie). Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. - Pełnomocnictwo, jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika , należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 2. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w celu zawarcia umowy: a) Kopie stosownych uprawnień budowlanych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli wobec wskazanej osoby powstaje taki obowiązek, b) Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową w układzie zgodnym z przedmiarem robót ( L.p. oraz pozycja katalogu z przedmiaru) należy wskazać nazwy materiałów, urządzeń i montowanego sprzętu, oraz typ stosowany na rynku lub inne cechy podawane dla tych produktów na rynku, które pozwolą w sposób jednoznaczny zidentyfikować materiał, urządzenie i sprzęt oraz dla każdego produktu należy wskazać cenę jednostkową netto. Wykaz będzie stanowił podstawę żądania od wykonawcy użycia wskazanych materiałów, urządzeń i sprzętu na etapie realizacji inwestycji. c) Harmonogram rzeczowo-finansowy, który poza terminami rozpoczęcia i zakończenia robót będzie uwzględniał terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów lub elementów robót. d) Umocowanie do podpisania umowy jeżeli takie umocowanie nie wynika z treści złożonej oferty. e) zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 7% ceny ofertowej brutto. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć następującą formę prawną: umowa konsorcjum. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie, są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie (umowę).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach