Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisowych dla pojazdów służbowych Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego

Główny Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-676 Warszawa, ul. Postępu 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 2204801 , fax. 22 2204899
  • Data zamieszczenia: 2013-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
    ul. Postępu 21 21
    02-676 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 2204801, fax. 22 2204899
    REGON: 01742760400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gitd.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisowych dla pojazdów służbowych Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych w pojazdach służbowych, w tym: a)przeglądów okresowych: b)napraw wykraczających poza planową obsługę pojazdów. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert według części zamówienia wskazanych w załączniku nr 1 do części III SIWZ na jedną lub więcej części zamówienia (całkowita ilość - 61 części). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na kilka części. Szczegółowy wykaz pojazdów z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do części III SIWZ. Ilość pojazdów wskazana w załączniku może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. Usługi świadczone będą w punktach mieszczących się w odległości do 20 km od siedziby Zamawiającego w danej lokalizacji Zamawiającego zostały wskazane w załączniku nr 1 do części III SIWZ. Zamawiający wymaga aby usługi realizowany były w autoryzowanym przez producenta danej marki serwisie/warsztacie, z wyjątkiem części: 5, 10, 15, 21, 27, 32, 37, 42, 47, 54, 55, 61 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonując usługi serwisowe u podwykonawcy, każdorazowo informował Zamawiającego o tym fakcie. Po wykonaniu usługi serwisowej Wykonawca jest zobowiązany do pozostawienia pojazdu w czystości. Wykonawca będzie zobowiązany do każdorazowego telefonicznego powiadomienia osoby wskazanej w umowie do kontaktu z Wykonawcą o zakończeniu usługi serwisowej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przeglądów i napraw zgodnie ze specyfikacją i wymaganiami producenta pojazdów. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na co najmniej 6 miesięcy na świadczone usługi, a na dostarczone części zgodnie z gwarancją producenta. W przypadku gdy warunki gwarancji producenta części będą korzystniejsze niż postanowienia niniejszej umowy wiążące dla stron są warunki gwarancji producenta Materiały eksploatacyjne i części zamienne Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania rabatu zgodnego ze stawką zaoferowaną w Formularzu cenowym. Przez czas trwania umowy wysokość rabatu na części zamienne i materiały eksploatacyjne nie może ulec zmniejszeniu. Wszystkie części zamienne i materiały eksploatacyjne użyte do wykonania usługi będą nowe, będą dopuszczone przez producenta pojazdu do stosowania w danym modelu pojazdu, a także będą wolne od wad fizycznych i prawnych. Wykonawca w kosztorysie ma obowiązek przedstawić warianty naprawy pojazdu z użyciem oryginalnych części zamiennych lub ich zamienników. W przypadku pojazdów używanych Wykonawca na wniosek Zamawiającego może przedstawić kosztorys z użyciem części używanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji o zastosowaniu części zamiennych oryginalnych lub nieoryginalnych po uprzedniej konsultacji z przedstawicielem Wykonawcy. Odstępstwo od tej zasady możliwe jest wyłącznie po wcześniejszej konsultacji z Zamawiającym. Na części zamienne nieoryginalne zastosowany będzie ten sam rabat, co na części oryginalne. Przez koszt oryginalnych części zamiennych Zamawiający rozumie średnią cenę importera powiększoną o marżę Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli cen. W przypadku zaistnienia udokumentowanej różnicy cen na niekorzyść Zamawiającego - Wykonawca wystawi korektę faktury opiewającą na wskazaną przez Zamawiającego kwotę. Poprzez określenie oryginalnych części zamiennych Zamawiający rozumie części oferowane pod marką producenta pojazdu zgodnie z cennikiem obowiązującym u generalnego importera. Przez koszt zamienników oryginalnych części zamiennych Zamawiający rozumie średnią z najtańszych cen dostawców (Intercars, Interteam, Fota) na zamawiany odpowiednik części, powiększoną o marżę Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli cen. W przypadku zaistnienia udokumentowanej różnicy cen na niekorzyść Zamawiającego - Wykonawca wystawi korektę faktury opiewającą na wskazaną przez Zamawiającego kwotę. Poprzez określenie zamienników części oryginalnych Zamawiający rozumie części spełniające następujące wymagania: 1)Mają tę samą jakość lub też odpowiadają jakościowo elementom stosowanym do fabrycznego montażu danego pojazdu przez jego producenta. 2)Są produkowane zgodnie ze specyfikacjami i normami produkcji, jakie producent pojazdu określił dla części stosowanych na linii montażowej lub w autoryzowanych serwisach. 3)Producent danej części potwierdzi spełnienie przez daną cześć zamienną wyżej wymienionych warunków. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecania wykonania usługi z części (materiałów) przez niego powierzonych. Usługi serwisowe 1. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania usługi serwisowej pojazdów w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze, licząc od dnia podstawienia pojazdu w miejsce wykonywania usługi, z zastrzeżeniem pkt 3. Dzień roboczy oznacza dni od poniedziałku do soboty za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 2. W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych lub ujawnienia w trakcie wykonywania usługi konieczności jej rozszerzenia lub zmiany, termin wykonania usługi nie może przekroczyć 7 dni, licząc od dnia podstawienia pojazdu w miejsce wykonywania usługi. O zaistnieniu powyższych okoliczności Wykonawca każdorazowo poinformuje na piśmie Zamawiającego, podając uzasadnienie. 3.W wyjątkowych przypadkach, jeżeli czas niezbędny do uzyskania części jest dłuższy niż 7 dni, Zamawiający może na pisemny wniosek Wykonawcy poparty stosownymi dokumentami wyrazić zgodę na wydłużenie okresu naprawy, nie dłużej jednak niż do 21 dni, licząc od dnia podstawienia pojazdu w miejsce wykonywania usługi. 4.Diagnostyka bądź badanie komputerowe będzie wykonywane bezpłatnie w przypadku, gdy w wyniku diagnozy zostanie wykonana płatna naprawa o wartości przekraczającej koszt diagnostyki bądź badania komputerowego. Koszt diagnostyki lub badania komputerowego nie skutkujące naprawą pojazdu, nie może przekroczyć kosztów jednej roboczogodziny. 5.Za każdą wykonaną usługę Wykonawca będzie wystawiał fakturę VAT z terminem płatności 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Na fakturze będą wyszczególnione: ilość roboczogodzin, koszt roboczogodzin za świadczoną usługę, koszt zastosowanych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, rabat zgodny z zapisami formularza ofertowego, a przypadku usługi holowania dodatkowo - ilość przejechanych kilometrów. 6.Faktury będą wysyłane bezzwłocznie na adres Zamawiającego lub w ustalonych przypadkach faktura będzie odbierana osobiście od Wykonawcy przez pracownika Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany adresu do korespondencji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wielkość oferowanego upustu od stosowanej cennikowej ceny podzespołów, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gitd.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach