Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisowych aparatury i sprzętu medycznego będących na stanie Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu na okres 36 miesięcy

Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 58-309 Wałbrzych, ul. Sokołowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 746 489 742 , fax. 746 489 746
  • Data zamieszczenia: 2020-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
    ul. Sokołowskiego 4
    58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 746 489 742, fax. 746 489 746
    REGON: 89004744600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdrowie.walbrzych.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisowych aparatury i sprzętu medycznego będących na stanie Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu na okres 36 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Liczba pakietów – 19 Pakiet nr 1 – Aparatura ratująca życie – Defibrtylatory I-PAD Pakiet nr 2 – Aparatura nadzorująco – monitorująca – Kardiomonitory CARDIO 9000, M9000A Pakiet nr 3 – Aparatura nadzorująco – monitorująca - Kardiomonitory Pakiet nr 4 – Aparatura nadzorująco – monitorująca - Kardiomonitory Pakiet nr 5 – Aparatura nadzorująco – monitorująca - Kardiomonitory Pakiet nr 6 – Aparatura ratująca życie - Respiratory Pakiet nr 7 – Aparatura ratująca życie – Respiratory BABY PACK Pakiet nr 8 – Aparatura anestezjologiczna – Aparaty do znieczulenia ogólnego Pakiet nr 9 – Aparatura anestezjologiczna – Parowniki Pakiet nr 10 – Aparatura pomocnicza – Pompy infuzyjne Pakiet nr 11 – Aparatura pomocnicza – Pompy infuzyjne Pakiet nr 12 – Aparatura pomocnicza – Pompy infuzyjne DUET 20/50 oraz MONO Pakiet nr 13 – Urządzenia sterylizacyjne – Myjnie – dezynfekatory, Sterylizatory parowe Pakiet nr 14 – Urządzenia sterylizacyjne - Zgrzewarki Pakiet nr 15 – Stacja uzdatniania wody – Urządzenie sterylizacyjne Pakiet nr 16 – Aparatura specjalistyczna i chirurgiczna – Artroskop i Kolumna laparoskopowa Pakiet nr 17 – Aparatura specjalistyczna – Aparat RTG Pakiet nr 18 – Aparatura specjalistyczna – Angiograf + Stół Pakiet nr 19 – Sprzęt sterylizacyjny - systemy komputerowe W ramach zamówienia wykonywane prace polegać będą na utrzymywaniu w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej aparatury i sprzętu medycznego i obejmować będą: - okresowe przeglądy techniczne i konserwacje określone przez producenta; - diagnozy i naprawy wraz z wymianą uszkodzonych części; - urządzenia zastępcze na czas napraw; - sprawdzenie i kontrola bezpieczeństwa; - regulację, kalibrację i wzorcowanie. Zakres prac jest uzależniony od wymogów producenta wyrobu medycznego. Świadectwo autoryzacji zgodne z deklaracją producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: dla pakietu nr: 1 – 180,00 zł dla pakietu nr: 2 – 160,00 zł dla pakietu nr: 3 – 300,00 zł dla pakietu nr: 4 – 120,00 zł dla pakietu nr: 5 – 190,00 zł dla pakietu nr: 6 – 2 000,00 zł dla pakietu nr: 7 – 70,00 zł dla pakietu nr: 8 – 2 700,00 zł dla pakietu nr: 9 – 200,00 zł dla pakietu nr: 10 – 260,00 zł dla pakietu nr: 11 – 100,00 zł dla pakietu nr: 12– 2 900,00 zł dla pakietu nr: 13 – 3 100,00 zł dla pakietu nr: 14 – 200,00 zł dla pakietu nr: 15 – 700,00 zł dla pakietu nr: 16 – 4 000,00 zł dla pakietu nr: 17 – 400,00 zł dla pakietu nr: 18 – 1 400,00 zł dla pakietu nr: 19 – 900,00 zł DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Konto bankowe: Santander Bank Polska S.A O/Wałbrzych 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2018r., poz. 110, 650, 1000 i 1669) Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa złożona, jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą. Informacje dodatkowe: • Wadium należy wnieść przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. • W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Santander Bank Polska S.A. O/Wałbrzych 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000. • W przypadku wnoszenia wadium w innej formie, kopię dokumentu należy dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego – Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust.1-4 Pzp, Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Wadium wniesione na podstawie art. 45 ust. 6 ustawy pzp w innej formie niż pieniądzu, winno zawierać, niebudzące wątpliwości interpretacyjnych zapisy dotyczące wypłaty i zatrzymania wadium przez Zamawiającego. W szczególności dotyczy to przesłanek zawartych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, poprzez wyszczególnienie w zapisach wszystkich przypadków umożliwiających zatrzymanie Zamawiającemu wadium i jego bezwarunkowej wypłaty, po spełnieniu któregokolwiek z warunków określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania może zostać wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ust.2 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. : posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach