Przetargi.pl
Świadczenie usług restauracyjnych polegających na sporządzaniu i dowożeniu posiłków do Specjalistycznej Placówki Wsparcia Dziennego dla Dzieci

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Szkolna 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 765 62 00 , fax. 032 765 62 19
  • Data zamieszczenia: 2013-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Szkolna 17 17
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 765 62 00, fax. 032 765 62 19
    REGON: 00344749200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.siemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług restauracyjnych polegających na sporządzaniu i dowożeniu posiłków do Specjalistycznej Placówki Wsparcia Dziennego dla Dzieci
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje usługi restauracyjne polegające na sporządzaniu śniadań i obiadów dla dzieci przebywających w Specjalistycznej Placówce Wsparcia Dziennego dla Dzieci zlokalizowanej przy ul. Śniadeckiego 13 w Siemianowicach Śląskich wraz z ich dowozem 2 razy dziennie przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni świątecznych. Ilość sporządzanych posiłków określona będzie na podstawie pisemnego zlecenia sporządzonego przez kierownika Specjalistycznej Placówki lub inną osobę upoważnioną z jednodniowym wyprzedzeniem. Dzienne zapotrzebowanie będzie w rozbiciu ilościowym na: śniadania i obiady. Zamówienie obejmuje sporządzanie posiłków i ich dowóz dla między innymi około: - 6 dzieci - śniadań przez 73 dni roboczych oraz obiadów przez 73 dni roboczych Przewidywana maksymalna liczba śniadań dla dzieci: 438 Przewidywana maksymalna liczba obiadów dla dzieci: 438 Przewiduje się dostawę powyższej ilości posiłków w 146 transportach. Koszt wsadu w posiłkach nie może być mniejszy niż 70% wartości całego posiłku. Przygotowane śniadanie ma być dostarczone do siedziby Specjalistycznej Placówki Wsparcia Dziennego dla Dzieci na godzinę 7.30 Przygotowany obiad ma być dostarczony do siedziby Specjalistycznej Placówki Wsparcia Dziennego dla Dzieci na godzinę 11.30. Sporządzane i dostarczane do Specjalistycznej Placówki posiłki muszą posiadać odpowiednią temperaturę tj. temperatura zupy nie niższa niż 75 stopni C, II dania nie niższa niż 63 stopni C, surówki nie wyższa niż 15 stopni C, przetwory mięsne plasterkowane lub porcjowane od 1 do 10 stopni C, wyroby garmażeryjne chłodzone od 2 do 4 stopni C, majonez od 0 do 20 stopni C, sosy majonezowe od 5 do 15 stopni C, mleko spożywcze pasteryzowane od 0 do 8 stopni C, śmietana i napoje mleczne fermentowane od 0 do 8 stopni C, masło nie wyższa niż 10 stopni C, sery twarogowe nie dojrzewające od 1 do 8 stopni C, oleje roślinne do 20 stopni C, margaryna do 15 stopni C. Poszczególne porcje śniadania muszą być zapakowane w folie spożywcze i przewożone w pojemnikach przystosowanych do transportu żywności. Natomiast obiady muszą być przewożone w termosach. Posiłki Wykonawca dostarczał będzie własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Wykonawca zobowiązany jest do przewożenia posiłków środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym przez Powiatową Stację Sanitarno Epidemiologiczną do przewozu żywności a osoby wykonujące przedmiot zamówienia zobowiązane są do posiadania aktualnej książeczki sanitarno - epidemiologicznej. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać tygodniowy, zróżnicowany jadłospis na każdy kolejny tydzień, który dostarczany będzie do każdego poprzedzającego czwartku tygodnia do Kierownika Specjalistycznej Placówki celem jego akceptacji. 2) Wykonawca zobowiązany jest posiadać wdrożone procedury HACCP i na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest udostępnić lub wydać wszelkie dokumenty związane z wykonywaniem niniejszej umowy, w tym także wdrożone procedury HACCP. 3) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej ponoszone wydatki w danym miesiącu na zakup wsadu ( na przygotowanie posiłków/wyżywienia) oraz ilość sporządzonych w tym miesiącu posiłków w celu skontrolowania ceny posiłku. 4) Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo myć i wyparzać pojemniki, w których jest transportowana żywność. 5) W celu potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu próbki każdej składowej części potrawy z partii żywności nie mniej niż 150 gram w przypadku zup, mięsa, potraw mięsnych i rybnych, wędlin i wyrobów wędliniarskich (w jednym kawałku), warzyw gotowanych, sosów, potraw mącznych oraz mlecznych, leguminy, wyrobów garmażeryjnych, sałatek. Należy nadmienić, że liczba sporządzonych śniadań i obiadów dla dzieci może ulec zmianie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb podopiecznych. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część w/w śniadań i obiadów będzie zrealizowana. Zamawiający pokryje koszty tylko za faktycznie sporządzone ilości śniadań i obiadów dla dzieci . Zgodnie z Rozporządzeniem ( WE ) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. w sprawie higieny środków spożywczych, wymaga się od Wykonawcy sektora spożywczego opracowywania, wykonywania i utrzymywania procedury na podstawie zasad HACCP
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.siemianowice.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach