Przetargi.pl
Świadczenie usług remontowych w zakresie branż: budowlanej i instalacyjnych oraz stałej konserwacji budynków i lokali na terenie Gminy Kozienice administrowanych, zarządzanych przez Zamawiającego wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem drobnych napraw remontowych i naprawczych.

Zarządzanie Mieniem Komunalnym Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Radomska 36
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 614 43 88 , fax. 48 614 43 88
  • Data zamieszczenia: 2015-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarządzanie Mieniem Komunalnym Gminy Kozienice
    ul. Radomska 36 36
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 48 614 43 88, fax. 48 614 43 88
    REGON: 14644565400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.zmkgk.bip.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług remontowych w zakresie branż: budowlanej i instalacyjnych oraz stałej konserwacji budynków i lokali na terenie Gminy Kozienice administrowanych, zarządzanych przez Zamawiającego wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem drobnych napraw remontowych i naprawczych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług zapewniających stałe utrzymanie w ruchu budynków gminnych i lokali gminnych administrowanych i zarządzanych przez Zamawiającego. Zakres rzeczowy obejmuje: Instalacje elektryczne i odgromowe: a. przeglądy konserwacyjne instalacji elektrycznych, oświetlenia, odgromowej; b. uzupełnienie oznaczeń tablic i przewodów; c.naprawa mocowań zacisków i połączeń; d.wymiana przewodów połączeniowych, mostkujących, itp.; e.naprawa mocowania przewodów prowadzonych po wierzchu konstrukcji; f.naprawa mocowania puszek instalacyjnych osprzętu; g.wymiana pojedynczych bezpieczników (bez tablic zabezpieczających); h.wymiana uszkodzonych i niesprawnych żarówek w pomieszczeniach wspólnego użytkowania; i.wymiana uszkodzonych i niesprawnych wyłączników w pomieszczeniach j. w.; j.wymiana uszkodzonych opraw, osłon, i kloszy oświetlenia; j.w. k.regulacja urządzeń zabezpieczających i sterowniczych; l.konserwacja i porządkowanie tablic i złączy elektrycznych, usuwanie zanieczyszczeń; m.konserwacja i regulacja zamknięć szafek elektrycznych; n.uzupełnienie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich szafek elektrycznych; o.sprawdzanie sprawności urządzeń pomiarowych w części wspólnej; p.zgłaszanie do właściciela sieci (ZE) o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu przyłączy elektrycznych i montowanych na nich urządzeniach. Instalacje gazowe: a)likwidacja nieszczelności połączeń i przewodów; b)przeglądy, konserwacja, regulacja zaworów, przegląd techniczny i kontrola szczelności inst. gazowej, c)uzupełnianie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich szafek gazowych i instalacji; d)uszczelnianie przejść przewodów przez przegrody; e)sprawdzanie sprawności urządzeń pomiarowych gazomierzy w części wspólnej; f)naprawa mocowania przewodów instalacji; g)konserwacja szafek gazowych i regulacja zamknięć, usuwanie zanieczyszczeń, uzupełnianie oznaczeń; h)wykonanie próby szczelności instalacji gazowej w nowo zasiedlonych lokalach gminnych; i)zgłaszanie do właściciela sieci (ZG) o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu przyłączy gazowych i montowanych na nich urządzeniach i osprzęcie. Instalacje wodno-kanalizacyjne: a)likwidacja nieszczelności połączeń i przewodów oraz przejść przewodów przez przegrody; b)konserwacja, regulacja i uszczelnianie zaworów; c)naprawa lub wymiana uszkodzonych części przewodów instalacyjnych; d)usuwanie miejscowych przecieków w pionach i poziomach kanalizacyjnych, łącznie z wymianą poszczególnych elementów; remont sieci kanalizacyjnych na przyłączach, e)uzupełnianie oznaczeń, zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich; f)instalacja wodomierzy, usuwanie zanieczyszczeń; g)uzupełnianie ubytków uszczelnień połączeń instalacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej; h)odłączanie nieczynnych urządzeń i osprzętu; montaż nowych urządzeń; i)sprawdzenie sprawności urządzeń pomiarowych- wodomierzy w części wspólnej; j)czyszczenie i udrażnianie przyłączeniowych studzienek kanalizacji sanitarnych; k)naprawa i czyszczenie wywiewek dachowych (bez kosztu wywiewek); l)udrażnianie pionów i poziomów kanalizacyjnych ; m)zgłaszanie do właściciela sieci o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu sieci sanitarnych, przyłączy wodociągowych i montowanych na nich urządzeniach i osprzęcie. Dachy: a)czyszczenie rynien i rur spustowych; b)naprawa uszkodzonych elementów obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych lub częściowa wymiana; c)naprawa mocowania rynien i rur spustowych; d)likwidacja w pokryciu dachowym nieszczelności zakwalifikowanych do częściowej naprawy usuwanie nawisów śnieżnych, sopli lodu oraz odśnieżanie dachów w okresie zimowym; e)uzupełnianie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich elementów odwodnienia i obróbek blacharskich. f)usuwanie śniegu i sopli. Stolarka drzwiowa i okienna: a)wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, b)regulacja i dopasowanie stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych: w klatkach schodowych, umywalniach, korytarzach i w piwnicach,; c)regulacja i wymiana uszkodzonych zamków w pomieszczeniach j.w.; d)uzupełnianie okuć, szyldów, osłon w pom. j.w.; e)regulacja samozamykaczy; f)uzupełnianie malowania stolarki okiennej i drzwiowej; g)naprawa, wymiana lub wykonanie parapetów zewnętrznych i wewnętrznych. Elementy budynku (mieszkania wewnątrz, elewacja, tynki, posadzki, klatki schodowe) oraz otoczenie budynków: a)uzupełnianie i naprawa tynków wewnętrznych ; b)uzupełnianie i naprawa tynków zewnętrznych; c)likwidacja miejscowych rys i spękań tynków; d)naprawa uszkodzonych powłok malarskich ścian i sufitów; e) uzupełnianie miejscowych ubytków i wymiana posadzek, okładzin schodów i okładzin ceramicznych; f)uzupełnianie miejscowych ubytków lub wymiana opasek, chodników i dojść do budynków itp; g)naprawa elementów i wymiana terenowych elementów odwadniających; h)naprawa mocowania balustrad klatek schodowych; i)mocowanie i wymiana pochwytów; j)naprawa mocowania wycieraczek; k)naprawa lub rozbiórka altanek śmietnikowych trzepaków, ławek i ogrodzeń; l)montaż lub naprawa tablic i znaków; Usługi remontowe budowlane i instalacyjne: a)malowanie ścian ,otworów okiennych i drzwiowych; b)uzupełnienie oszklenia w otworach okiennych; c)wymiana drzwi; d)wymiana wykładzin lub ich uzupełnienie; e)wymiana i naprawa podłóg, reperacja posadzek; f)wymiana lub naprawa urządzeń sanitarnych i grzewczych; g)wymiana lub naprawa instalacji elektrycznej wraz z osprzętem; h)montaż lub wymiana wodomierzy; i)utrzymanie w stanie gotowości będących na stanie urządzeń przeciwpożarowych budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami. Usługi w zakresie placów zabaw: Uwaga ! w skład wyposażenia placów zabaw wchodzą również zestawy siłowni zewnętrznych. a)dokonywanie raz w tygodniu w dzień roboczy (poniedziałek lub wtorek) przeglądu technicznego elementów wyposażenia placu zabaw i szaty roślinnej, b) dokonywanie przeglądu funkcjonalnego wyposażenia placu zabaw (raz na kwartał), c)wykonawca zobowiązany jest do wymiany lub czyszczenia lub uzupełnienia piasku w piaskownicach i na polach piaskowych wg potrzeby w uzgodnieniu z zamawiającym, d)wykonawca zobowiązany jest do zakupu i wymiany elementów wyposażenia w zależności od potrzeb w uzgodnieniu z zamawiającym, e)wykonawca zobowiązany jest do konserwacji urządzeń placu zabaw przy użyciu środków wysokiej jakości, odpornych na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych, bezpiecznych dla zdrowia i środowiska, f) wykonawca prowadzi dziennik kontroli placów zabaw, kontrole dokonywane przez wykonawcę obejmują całość wyposażenia placu zabaw, w tym urządzenia zabawowe i elementy towarzyszące, inne elementy małej architektury oraz roślinność, g) przeglądy ze strony wykonawcy dokonuje osoba upoważniona przez wykonawcę, h)wykonawca w razie stwierdzenia niebezpiecznego uszkodzenia wyposażenia placu zabaw, zobowiązany jest tymczasowo, skutecznie zabezpieczyć urządzenia przed użytkowaniem i natychmiast zgłosić to zamawiającemu, i)na wykonawcy ciąży całkowita odpowiedzialność za stan techniczny wyposażenia obiektu jak również za wynikłe z tego tytułu szkody (również zaistniałe wypadki) na powierzonym terenie, j.) wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno prawną za skutki ewentualnych wypadków spowodowanych zaniedbaniami lub nieprawidłową realizację przedmiotu umowy. Dodatkowe warunki wykonawcze: a)właściwe zabezpieczenie infrastruktury technicznej w miejscach kolizji z infrastrukturą podlegającą remontowi, b)działania dotyczące zabezpieczenia awarii zagrożenia należy podejmować w czasie zgodnym z zadeklarowanym w ofercie czasem reakcji od chwili zgłoszenia awarii przez mieszkańca, pracowników Działu Technicznego ZMKGK lub przez inspektora nadzoru ZMKGK i wykonać czynności w dniu zgłoszenia awarii, c)wykonawca ma dysponować telefonem stacjonarnym dla potrzeb zgłaszania awarii (Zamawiający nie dopuszcza przyjmowania zgłoszeń na automatyczna sekretarkę), w razie braku możliwości odebrania telefonu stacjonarnego, każdorazowo połączenie ma zostać przekierowane na telefon komórkowy osoby odpowiedzialnej za przyjmowanie zgłoszenia, d)wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego zgłaszania w trakcie wykonywania robót, zauważonych usterek i awarii zagrażających bezpieczeństwu mieszkańców Gminy oraz mających wpływ na stan techniczny budynków i instalacji, Uwaga: Wyszczególnione rodzaje usług nie stanowią katalogu zamkniętego. Przez awarie Zamawiający rozumie nagłe, niezamierzone uszkodzenie elementu budynku, instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników obiektu budowlanego (budynku lub obiektu małej architektury) oraz narazić właścicieli lub najemców na straty materialne. Przez roboty awaryjne (usuwanie awarii) Zamawiający rozumie czynności podejmowane przez Wykonawcę polegające na usuwaniu przyczyn i skutków awarii. Przedmiot zamówienia oraz wymagania dotyczące jego wykonania szczegółowo zostały opisane w rozdziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Wykaz nieruchomości objętych zamówieniem stanowi załącznik Nr 10.1 do SIWZ. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie świadczył usługi remontowe i konserwacyjne w branży budowlanej i instalacyjnej zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej siwz i obowiązujących przepisach, w tym ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., Nr 243, poz. 1409 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r., poz. 1278 ze zm.) oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji na zabezpieczenie awarii-zagrożenia od momentu stwierdzenia awarii - zagrożenia lub uzyskania informacji o awarii zagrożeniu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.zmkgk.bip.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach