Przetargi.pl
świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2019/20

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 88-200 Radziejów, ul. Kościuszki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 285-35-01 , fax. 054 285-35-01
  • Data zamieszczenia: 2019-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Kościuszki
    88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 285-35-01, fax. 054 285-35-01
    REGON: 91087005300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radziejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2019/20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje świadczenie usług wg potrzeb Zamawiającego na usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2019/2020 na terenie gmin Bytoń, Dobre, Piotrków Kujawski, Radziejów, Osięciny, Topólka oraz m. Radziejów i m. Piotrków Kuj. Zamówienie składa się z 8 części i obejmuje: • Część 1 - Usługa nr 1 wg kosztorysu ofertowego nr 1 Zwalczanie śliskości i odśnieżanie na drogach powiatowych przy pomocy pojazdów o ładowności min. 6 ton Praca nośnika samochodowego wraz z obsługą Wykonawcy + piaskarka P-1 z pługiem lemieszowym lekkim -1 szt. ( mieszanka, pług i piaskarka Zamawiającego) Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu od 25 do 300. • Część 2 - Usługa nr 2 wg kosztorysu ofertowego nr 2 Zwalczanie śliskości i odśnieżanie na drogach powiatowych przy pomocy pojazdów o ładowności min 6 ton Praca nośnika samochodowego wraz z obsługą Wykonawcy + piaskarka P-1 i pługiem lemieszowym lekkim - 1 szt. ( mieszanka, pług i piaskarka Zamawiającego) Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu od 25 do 300. • Część 3 - Usługa nr 3 wg kosztorysu ofertowego nr 3 Zwalczanie śliskości i odśnieżanie na drogach powiatowych przy pomocy pojazdów o ładowności min. 8 ton (poj. beczki min. 5 000 l) Praca nośnika samochodowego wraz z obsługą Wykonawcy + beczka na solankę – 1 szt. (beczka na solankę + pług Wykonawcy) Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu od 25 do 500. Ilość godzin pracy sprzętu jest uwarunkowana aktualnymi warunkami atmosferycznymi panującymi na drogach oraz potrzebami Zamawiającego. • Część 4 - Usługa nr 4 wg kosztorysu ofertowego nr 4 Praca sprzętu do odśnieżania - równiarka samojezdna wraz z obsługą Wykonawcy – 1szt. ( pług Zamawiającego) Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu od 25 do 250. Ilość godzin pracy sprzętu jest uwarunkowana aktualnymi warunkami atmosferycznymi panującymi na drogach oraz potrzebami Zamawiającego. • Część 5 - Usługa nr 5 wg kosztorysu ofertowego nr 5 Praca sprzętu do załadunku piasku i soli ładowarką oraz likwidacji zatorów śnieżnych o wysięgniku h min.-2,8 m i poj. łyżki min. 0,25 m3 wraz z obsługą Wykonawcy - 1 szt. Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu od 25 do 200. Ilość godzin pracy sprzętu jest uwarunkowana aktualnymi warunkami atmosferycznymi panującymi na drogach oraz potrzebami Zamawiającego. • Część 6- Usługa nr 6 wg kosztorysu ofertowego nr 6 Zwalczanie śliskości i odśnieżanie na drogach powiatowych przy pomocy pojazdów o ładowności min. 8 ton (poj. beczki min. 5 000 l) Praca nośnika samochodowego wraz z obsługą Wykonawcy + beczka na solankę – 1 szt. (beczka na solankę + pług Wykonawcy) Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu od 25 do 500. Ilość godzin pracy sprzętu jest uwarunkowana aktualnymi warunkami atmosferycznymi panującymi na drogach oraz potrzebami Zamawiającego. • Część 7 - Usługa nr 7 wg kosztorysu ofertowego nr 7 Odśnieżanie na drogach powiatowych przy pomocy pojazdów o ładowności min. 8 ton Praca nośnika samochodowego wraz z obsługą Wykonawcy + pług ciężki – 1 szt. (pług Wykonawcy) Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu od 25 do 300. Ilość godzin pracy sprzętu jest uwarunkowana aktualnymi warunkami atmosferycznymi panującymi na drogach oraz potrzebami Zamawiającego. • Część 8- Usługa nr 8 wg kosztorysu ofertowego nr 8 Odśnieżanie na drogach powiatowych przy pomocy pojazdów o ładowności min. 8 ton Praca nośnika samochodowego wraz z obsługą Wykonawcy + pług ciężki – 1 szt. (pług Wykonawcy) Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu od 25 do 300. Ilość godzin pracy sprzętu jest uwarunkowana aktualnymi warunkami atmosferycznymi panującymi na drogach oraz potrzebami Zamawiającego. Odbiór solanki pojazdami Wykonawcy. Solankę zakupi Wykonawca i obciąży Zamawiającego kosztami zakupu solanki na podstawie miesięcznych faktur ( termin płatności faktur do 21 dni od daty doręczenia faktury przelewem na konto Wykonawcy). Piasek i sól zapewni Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w każdym pojeździe zatrudnionym przy akcji zimowego utrzymania dróg telefon komórkowy. Koszt zakupu telefonu, utrzymania i instalacji ponosi Wykonawca. UWAGA W przypadku składania oferty na więcej niż jedną usługę, wymagane jest posiadanie dla każdego zadania odrębnego pojazdu lub sprzętu. Zakres zadań przewidzianych do realizacji określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. 1a
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach