Przetargi.pl
Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu dzieci i uczniów z terenu Gminy Suwałki do placówek oświatowych w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16400 Suwałki, ul. Świerkowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 659 300, , fax. 875 659 369
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach
    ul. Świerkowa 45
    16400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875 659 300, , fax. 875 659 369
    REGON: 79019271400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.suwalki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu dzieci i uczniów z terenu Gminy Suwałki do placówek oświatowych w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie dowozu dzieci i uczniów oraz ich opiekunów do i z placówek oświatowych na terenie Gminy Suwałki i Miasta Suwałk w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych oraz zapewnienia opieki podczas przewozu. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. 1) CZĘŚĆ 1 Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie dowozu dzieci i uczniów oraz ich opiekunów do i z placówek oświatowych na terenie Gminy Suwałki i Miasta Suwałk w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych oraz zapewnienia opieki podczas przewozu na niżej wymienionych trasach: 1. Biała Woda (na trasie Jeleniewo) – Suwałki Reja (D) Suwałki Reja – Biała Woda (na trasie Jeleniewo) (O) 1 uczeń* 2. Bród Stary – Suwałki Szpitalna (D) Suwałki Szpitalna – Bród Stary (O) 13 uczniów* 3. Burdeniszki – Stary Folwark (D) Stary Folwark – Burdeniszki (O) 17 uczniów* 4. Czerwony Folwark – Stary Folwark (D) Stary Folwark – Czerwony Folwark (O) 1 uczniów* 5. Korkliny 1 – Suwałki Dworzec (D) Suwałki Dworzec – Korkliny 1 (O) 2 uczniów* 6. Korobiec – Suwałki Dworzec (D) Suwałki Dworzec – Korobiec (O) 2 uczniów* 7. Korobiec – Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza – Korobiec (O) 4 uczniów* 8. Korobiec 1 – Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza – Korobiec 1 (O) 1 uczniów* 9. Kuków- Folwark – Suwałki Dworzec (D) Suwałki Dworzec – Kuków-Folwark (O) 3 uczniów* 10. Kuków –Folwark – Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza – Kuków-Folwark (O) 6 uczniów* 11. Lipniak – Kaletnik (D) Kaletnik – Lipniak (O) 1 uczeń* 12. Mały Bród – Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza – Mały Bród (O) 5 uczniów* i 1 opiekun* 13. Nowa Wieś – Kaletnik (D) Kaletnik – Nowa Wieś (O) 1 uczeń* 14. Osowa – Suwałki Dworzec (D) Suwałki Dworzec – Osowa (O) 1 uczeń* 15. Osowa – Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza – Osowa (O) 2 uczniów* i 1 opiekun* 16. Piertanie – Stary Folwark (D) Stary Folwark – Piertanie (O) 8 uczniów* i 1 opiekun* 17. Potasznia – Suwałki Szpitalna (D) Suwałki Szpitalna – Potasznia (O) 24 uczniów* i 1 opiekunów* 18. Taciewo – Suwałki Dworzec (D) Suwałki Dworzec – Taciewo SK (O) 1 uczeń* 19. Taciewo – Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza – Taciewo (O) 3 uczniów* i 1 opiekun* 20. Turówka – Suwałki Dworzec (D) Suwałki Dworzec – Turówka (O) 5 uczniów* 21. Turówka – Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza – Turówka (O) 3 uczniów* 22. Turówka Stara –Suwałki Dworzec (D) Suwałki Dworzec – Turówka Stara (O) 1 uczeń* 23. Turówka Stara – Suwałki Mickiewicza (D) Suwałki Mickiewicza – Turówka Stara (O) 4 uczniów* i 1 opiekun* 24. Zielone Kamedulskie Osiedle – Przebród Szkoła (D) Szkoła Przebród – Zielone Kamedulskie Osiedle (O) 24 uczniów* * planowana liczba uczniów i opiekunów. Liczba uczniów oraz opiekunów na poszczególnych trasach może ulec zmianie i będzie aktualizowana przy każdym zapotrzebowaniu na rok szkolny 2017/2018. SK oznacza skrzyżowanie. 2) CZĘŚĆ 2 Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie dowozu dzieci i uczniów oraz ich opiekunów do i z placówek oświatowych na terenie Gminy Suwałki i Miasta Suwałk w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych oraz zapewnienia opieki podczas przewozu na niżej wymienionych trasach: 1. Biała Woda (na trasie Krzywólka) – Suwałki (D) Suwałki – Biała Woda (na trasie Krzywólka) (O) 24 uczniów* i 1 opiekun* 2. Buczka – Suwałki (D) Suwałki – Buczka (O) 7 uczniów* 3. Jasionowo – Suwałki (D) Suwałki – Jasionowo (O) 6 uczniów* 4. Krzywe – Suwałki (D) Suwałki – Krzywe (O) 37 uczniów* i 1 opiekun* 5. Lipniak – Nowa Wieś (D) Nowa Wieś – Lipniak (O) 5 uczniów* i 1 opiekun* 6. Lipniak – Suwałki (D) Suwałki – Lipniak (O) 1 uczeń* 7. Mała Huta – Suwałki (D) Suwałki – Mała Huta (O) 28 uczniów* i 1 opiekunów* 8. Nowa Wieś – Suwałki (D) Suwałki – Nowa Wieś (O) 11 uczniów* 9. Okuniowiec – Nowa Wieś (D) Nowa Wieś – Okuniowiec (O) 2 uczniów* 10. Okuniowiec – Suwałki (D) Suwałki – Okuniowiec (O) 4 uczniów* 11. Poddubówek – Suwałki (D) Suwałki – Poddubówek (O) 5 uczniów* 12. Sobolewo – Płociczno-Tartak (D) Płociczno-Tartak – Sobolewo (O) 19 uczniów* * planowana liczba uczniów i opiekunów. Liczba uczniów oraz opiekunów na poszczególnych trasach może ulec zmianie i będzie aktualizowana przy każdym zapotrzebowaniu na rok szkolny 2017/2018. 2. Przewóz dzieci i uczniów będzie realizowany na podstawie ulgowych biletów miesięcznych wystawionych w oparciu o imienne listy uprawnionych do korzystania z przewozu dostarczonych Wykonawcy przez Zamawiającego. 3. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci i uczniów, która jest niezbędna przy tego rodzaju przewozach. 4. W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. 5. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne. 6. Usługa przewozowa świadczona będzie przez Wykonawcę w dni powszednie z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych zgodnie z organizacją roku szkolnego. 7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 1a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.): 1) kierowania pojazdem (kierowców). 8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 7 pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca lub podwykonawca na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie przedłoży Zamawiającemu wskazane w wezwaniu dowody potwierdzające wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 7 pkt 1 takie jak: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych . Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) dokument potwierdzający opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek); 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. . Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 9. Z tytułu niespełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 7 pkt 1 czynności, Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnianie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 7 pkt 1 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: http://bzp.uzp.gov.pl/DXR.axd?r=1_35-wnKJe
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm.). Zezwolenia lub licencje udzielone na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów będą akceptowane, jeżeli zachowały moc prawną, nie wygasły bądź nie zostały cofnięte.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach