Przetargi.pl
Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2020/2021

Centrum Usług Wspólnych w Nowinach ogłasza przetarg

  • Adres: 26-052 Sitkówka-Nowiny, Gimnazjalna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 465 197, , fax. 413 667 094
  • Data zamieszczenia: 2020-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Nowinach
    Gimnazjalna 1
    26-052 Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 465 197, , fax. 413 667 094
    REGON: 36602506000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuw@nowiny.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2020/2021. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Świadczenie usługi polegającej na przewozie (dowóz i odwóz) dzieci niepełnosprawnych od poniedziałku do piątku, każdego tygodnia roku szkolnego 2020/2021 z wyłączeniem ferii zimowych oraz świąt (zgodnie z kalendarzem roku szkolnego) z miejsca zamieszkania osób przewożonych do szkół i przedszkoli, a następnie powrót do miejsca zamieszkania poszczególnych osób przewożonych. Dowóz i odwóz musi być dokonywany przynajmniej 1 autobusem rano i w godzinach popołudniowych. Wykonawca zapewni minimum 1 kierowcę posiadającego stosowne uprawnienia. 2.1 Przewozy będą realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 25.06.2021 r., w roku szkolnym 2020/2021 w dniach nauki szkolnej. 2.2 Dzieci niepełnosprawne odbierane będą z miejsca zamieszkania, a po odbyciu zajęć szkolno-edukacyjnych odwożone do miejsca swojego zamieszkania. Przewóz osób niepełnosprawnych obejmuje trasę: Nowiny Gimnazjalna 1- Kowala - Sitkówka –Wola Murowana- Bolechowice – Zgórsko- Zawada - Kielce Słowik - Kielce ul. Kryształowa - Kielce ul. Piekoszowska. Wykaz adresów zamieszkania dowożonych osób i adresy placówek/ośrodków stanowi załącznik nr 1 do umowy, która zostanie podpisana po wyborze najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę, z którym Zamawiający zawrze umowę. 2.3 Usługi przewozowe dzieci niepełnosprawnych (tj, odwóz i przywóz) będą odbywały się w godzinach 7.30 – odwóz z miejsca zamieszkania do placówki szkolno-edukacyjnej, g. 14.00 przewóz z placówki szkolno-edukacyjnej do miejsca zamieszkania. Planowana liczba kilometrów w ramach przewozów dzieci niepełnosprawnych w trakcie realizacji zamówienia wynosi około 12 600 km. 2.4 Na przedmiotową usługę składają się wszystkie czynności niezbędne do należytego przewozu osób niepełnosprawnych, a zwłaszcza zapewnienia bezpieczeństwa nad powierzonymi dziećmi. 2.5 Zamawiający zastrzega, że wykaz dowożonych osób, adresy zamieszkania, adresy placówek, a także rozkład zajęć przewożonych osób mogą ulec zmianie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiotowe zmiany nie będą stanowić zmian umowy w sprawie zamówień. Dowożenie i odwożenie uczniów będzie się odbywało w dni nauki szkolnej dzieci i młodzieży. Dowóz i odwóz uczniów będzie wykonywany z uwzględnieniem rozkładu zajęć szkolnych, który zostanie ustalony przez dyrektorów szkół i przedszkoli. Przed rozpoczęciem usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, najpóźniej w dniu przypadającym przed dniem wykonania tej usługi po raz pierwszy, Wykonawca otrzyma ostateczny harmonogram przewozu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych i 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: I. pieniądzu, II. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; III. gwarancjach bankowych; IV. gwarancjach ubezpieczeniowych; V. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Dokument wadialny należy złożyć w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 46 8493 0004 0040 0471 2167 0002, z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: CUW.271.2.P.2020. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę, w formie pisemnego oświadczenia woli, na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: I. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; II. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; III. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. IV. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualne zezwolenie lub licencję do wykonywania transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.). W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi posiadać kompetencje i uprawnienia, o ile wynika to z odrębnych przepisów lub przynajmniej ten wykonawca, który czynnie będzie realizował zamówienie w zakresie usług przewozowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy, jak również w celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczeń wg wzoru na Załączniku nr 2 i 3 do SIWZ, które składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 8.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.3. W przypadku, gdy oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie najwyżej oceniona, każdy z nich będzie wezwany do przedłożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w rozdziale V pkt. 6 SIWZ. 8.4. W przypadku, gdy oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie najwyżej oceniona, będą oni wezwani do przedłożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V pkt 7.1 oraz 7.2 SIWZ. Dokumenty na potwierdzenie danego warunku składa co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który ten warunek spełnia. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, zgodnie art. 22a ustawy, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.1.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (załącznik nr 9 do SIWZ) 2.2. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy, wskazane w SIWZ i ogłoszeniu. 2.3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 2, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w rozdz. IV pkt. 1.3. SIWZ. 2.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują przedmiot zamówienia, do realizacji którego te zdolności są wymagane. 2.6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części usług innej firmie (podwykonawcy) jest zobowiązany do: 2.6.1. Określenia w złożonej ofercie (na formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ) informacji jaka część przedmiotu zamówienia będzie realizowana przez podwykonawców z podaniem jego nazwy. 2.6.2. Wynagrodzenie za usługi wykonane za pośrednictwem podwykonawców i dalszych podwykonawców Zamawiający ureguluje na zasadach określonych w umowie. 2.6.3. Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy zastosowanie mają przepisy art. 143a do 143d ustawy PZP. 2.6.4. Zgłoszenie podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca się powołuje, zobowiązuje wykonawcę aby ten wraz ze złożoną ofertą złożył oświadczenia i na wezwanie zamawiającego dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy (oświadczenia i dokumenty są składane na zasadach określony w SIWZ jak dla wykonawcy). 3. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Dokument wadialny należy złożyć w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy według wzoru- załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach