Przetargi.pl
Świadczenie usług przewozowych dzieci i młodzieży z terenu Gminy Smołdzino

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Smołdzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-214 Smołdzino, Bohaterów Warszawy
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 8117321, , fax. 0-59 8117321
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Smołdzinie
    Bohaterów Warszawy 48
    76-214 Smołdzino, woj. pomorskie
    tel. 0-59 8117321, , fax. 0-59 8117321
    REGON: 77155467800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smoldzino.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przewozowych dzieci i młodzieży z terenu Gminy Smołdzino
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Trasa Nr 1: Świadczenie usług przewozu dzieci i młodzieży do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Marynarza Polskiego w Damnicy z miejsca zamieszkania i z powrotem ( od poniedziałku do piątku) w tym opieka nad przewożonymi uczniami; Opis trasy: Miejscowość: Łokciowe –Smołdziński Las-Żelazo-Siecie-Damnica przewóz 7 wychowanków do Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego im. Marynarza Polskiego w Damnicy poniedziałek na godzinę 8:00, odwóz w piątek o godz. 13:20, 7 wychowanków ośrodka do miejsca zamieszkania, oraz Łokciowe- Damnica przewóz 1 wychowanka do ośrodka Damnica codziennie od wtorku do czwartku (przywóz do ośrodka na godzinę 8.00 odwóz 13.20. Trasa Nr 2: Dostawa biletów miesięcznych oraz świadczenie usługi przewozu uczniów do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Smołdzinie na poszczególne poniższe trasy: Opis trasy: obejmuje zakup 33 biletów miesięcznych na dowóz do: Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie uczniów klas I –VIII SP oraz uczniów oraz pięcio i sześciolatków i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Witkowo – Siecie – Wierzchocino –Smołdzino. Przywóz uczniów na godzinę 8.00 odwóz 13.30 i 15.30 Minimalna ilość miejsc siedzących 35 Trasa nr 3: obejmuje zakup 29 biletów miesięcznych na dowóz do: Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie uczniów klas I –VIII SP oraz uczniów oraz pięcio i sześciolatków i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Żelazo –Smołdzino Minimalna ilość miejsc siedzących 30. Trasa nr 4: obejmuje zakup 33 biletów miesięcznych na dowóz do: Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie uczniów klas I –VIII SP oraz uczniów klas oraz pięcio i sześciolatków i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Kluki - Łokciowe – Smołdziński Las –Smołdzino. Przywóz uczniów na godzinę 8.00 odwóz 13.30 i 15.30 Minimalna ilość miejsc siedzących 35. Trasa nr 5: obejmuje zakup 43 bilety miesięczne na dowóz do: Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie uczniów klas I –VIII SP oraz uczniów klas oraz pięcio i sześciolatków i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Gąbino-Bukowa – Czysta – Retowo ( Retowo -Skrzyżowanie i Retowo Lotki )-Wysoka - Gardna Mała –Stojcino –Człuchy- Smołdzino Przywóz uczniów na godzinę 8.00 odwóz 13.30 i 15.30 Minimalna ilość miejsc siedzących 50. Trasa nr 6: obejmuje zakup 51 biletów miesięcznych na dowóz do: Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie uczniów klas I –VIII SP oraz uczniów klas oraz pięcio i sześciolatków i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Gardna Wielka – Smołdzino Przywóz uczniów na godzinę 8.00 odwóz 13.30 i 15.30 Minimalna ilość miejsc siedzących 55. 1.1. Wykonawca zapewnia opiekę nad przewożonymi dziećmi. Opieka winna odbywać się przez osobę pełnoletnią posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem. Opieka musi być sprawowana podczas każdego kursu. 1.2. Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia od 01 lipca 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku jednego autobusu Cacciamali Iveco 65C THESI E4 wraz z obowiązkiem pokrycia kosztów związanych z naprawą pojazdów zobowiązuje się płacić Wynajmującemu wynagrodzenie kwartalne, płatne z góry w wysokości 100,00 zł ( słownie sto złotych netto za każdy miesiąc). Do powyższych kwot zostanie doliczony podatek VAT (załącznik nr 7 do SIWZ umowa najmu autobusu). 1.3. Przejęcie obowiązków pracodawcy względem zatrudnionego kierowcy na zasadach art. 231 Kodeksu Pracy oraz do nierozwiązywania umowy o pracę z pracownikiem w czasie trwania umowy na okres od 01 lipca 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku. 1.4. Dowóz podzielony jest na 4 zadania, wymagane są trzy autobusy na 55 miejsc siedzących. Dopuszcza się pojazdy dowożące uczniów o mniejszej ilości miejsc. 1.5. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia, Wykonawca zatrudnił na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks pracy (Dz.U. z2016poz. 1666)osoby, które wykonują czynności kierowania pojazdami. 1.6. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia, Wykonawca zatrudnił na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks pracy (Dz.U. z2016poz. 1666)osoby, które wykonują czynności kierowania pojazdami. 1.7. W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. 1.8. Uczniowie nie będą uiszczać dodatkowych opłat za przejazdy. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie kursów do przewozu innych osób, za które Wykonawca będzie miał prawo pobierać ustaloną we własnym zakresie należność. Wpływy z tych biletów będą stanowiły wyłączny przychód Wykonawcy. 1.9. Przy wyznaczaniu autobusów do realizacji niniejszego zamówienia należy przyjąć założenie, że nominalna ilość miejsc w autobusie wykorzystana będzie przez uczniów maksymalnie w 85%. Pozostałe miejsca Wykonawca może wykorzystać do przewozu osób innych zgodnie z pkt. 3.4. 1.10. Wykonawca zapewni przewóz wszystkich uczniów w dni nauki szkolnej na trasach w godzinach zapewniających punktualne przybycie na zajęcia szkolne oraz ich powrót w czasie nie dłuższym niż 1 godzinę po zakończeniu tych zajęć. 1.11. Wykonawca zapewnia jednego opiekuna na każdy autobus podczas wykonywania przewozów uczniów na wszystkich trasach i kursach i jego wynagrodzenie. 1.12. Wykonawca według własnego uznania będzie miał możliwość prowadzenia usług komunikacyjnych wykraczających poza zakres niniejszego zamówienia (większa ilość kursów, kursy do innych miejscowości, itd.). Te ewentualne, dodatkowe usługi komunikacyjne nie będą współfinansowane przez Zamawiającego, który nie będzie ingerował w ten zakres prowadzonej przez Wykonawcę działalności. 1.13. Termin wykonania zamówienia: Okres realizacji zadań obejmuje okres od 01 lipca 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku ( przejęcie autobusu szkolnego). Rozpoczęcie świadczenia usług przewozowych uczniów w roku szkolnym 2020/2021 ustala się na dzień od: 01 września 2020 roku a zakończenie 30 czerwca 2021 roku . Przejęcie kierowcy autobusu szkolnego od 01 lipca 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku względem zatrudnionego kierowcy na zasadach art. 231 Kodeksu Pracy oraz do nierozwiązywania umowy o pracę z pracownikiem w czasie trwania umowy. Część II: Usługa przewozowa obejmująca przewóz uczniów i przedszkolaków na wycieczki edukacyjne w roku szkolnym 2020/2021. Ilość wycieczek 90 w odległości do 100 km od szkoły. Wymiar km obejmować będzie 8500 km. 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób prowadzących pojazdy bezpośrednio skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Dowóz podzielony jest na 1 zadanie, wymagany jest 1 autobus na 55 miejsc siedzących lub mniejszy w zależności od liczebności uczniów uczestniczących w wycieczce szkolnej. Dopuszcza się pojazdy dowożące uczniów o mniejszej ilości miejsc. 3. Przy obliczaniu ceny za 1 km Wykonawca winien uwzględnić, że stawka za 1 km będzie liczona spod szkoły do miejsca docelowego i z powrotem do szkoły. 4. Termin wykonania zamówienia: Okres realizacji zadań obejmuje okres od 01 września 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 6.1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 6.1.2 W przypadku składania oferty na dwie części zamawiający dopuszcza, aby wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu posłużył się tym samym doświadczeniem dla części 1 i 2, pod warunkiem że doświadczenie to spełnia warunki określone odrębnie dla każdej z tych części. 6.1.3 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) posiadania kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają taki obowiązek – za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna przedstawienie dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności – Wykonawca do oferty winien dołączyć licencję lub zezwolenia na świadczenie transportu drogowego; b) zdolność techniczna lub zawodowa – Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli wykonawca zapewnieni kierowców biorących udział w dowozach na wycieczki szkolne posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami oraz ruchem drogowym, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach