Przetargi.pl
świadczenie usług (przewóz i holowanie) polegających na załadunku, transportowaniu oraz wyładunku pojazdów i części pojazdów, o maksymalnej masie całkowitej do 3,5 tony, zabezpieczonych przez Policję do postępowania procesowego, wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2012-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług (przewóz i holowanie) polegających na załadunku, transportowaniu oraz wyładunku pojazdów i części pojazdów, o maksymalnej masie całkowitej do 3,5 tony, zabezpieczonych przez Policję do postępowania procesowego, wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług (przewóz i holowanie) polegających na załadunku, transportowaniu oraz wyładunku pojazdów i części pojazdów, o maksymalnej masie całkowitej do 3,5 tony, zabezpieczonych przez Policję do postępowania procesowego, wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. 2. Usługa obejmuje w szczególności: 2.1. Załadunek, transport oraz wyładunek pojazdów lub części pojazdów, wraz ze wszelkimi pracami towarzyszącymi tym czynnościom, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. 2.2. Usunięcie lub przemieszczenie pojazdu lub części pojazdu na miejsce wskazane w dyspozycji usunięcia pojazdu, na parkingu strzeżonym. 2.3. Zabranie z miejsca zdarzenia wszystkich przedmiotów wskazanych przez policjantów przekazujących pojazd lub części pojazdu i opisanych w dyspozycji usunięcia pojazdu. 2.4. Zabezpieczenie pojazdu lub części pojazdu przed ich uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu na wskazany parking strzeżony. 2.5. Czas dojazdu do miejsca wskazanego przez zamawiającego oraz podjęcie czynności związanych z załadunkiem pojazdu, nie dłuższy niż 45 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia. 2.6. Utworzenie stanowiska dyspozytorskiego (przyjmującego zlecenia od zamawiającego i wydającego polecenia holownikom) wyposażonego w urządzenia łączności (w postaci aktywnych telefonów stacjonarnych lub telefonów komórkowych), zapewniające możliwość przekazania dyspozycji i komunikację z holującym w trakcie holowania w każdym momencie. 2.7. Przedstawienie wykazu osób przewidzianych do realizacji umowy z podaniem ich roli (kierowca, dyspozytor) oraz określenie sposobu łączności z tymi osobami (numer telefonu), wykaz osób stanowi zał. nr 2 do umowy. W przypadku zmian w załączniku nr 2 Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o tym, w terminie 7 dni przed zmianami. Zmiana wymaga formy pisemnej. 2.8. Przekazanie zabezpieczonego pojazdu lub części pojazdu na wskazany parking strzeżony, po otrzymaniu protokółu przyjęcia pojazdu lub części pojazdu, sporządzonego przez przyjmującego pojazd lub części pojazdu na parking, w obecności policjanta odpowiedzialnego za zabezpieczenie pojazdu. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 8 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od miejsca realizowania usługi, to jest miasta i powiatu oraz poza granicami powiatu: 3.1. Część 1 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów oraz części pojazdów na terenie powiatu/miasta Legnica: 3.1.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 155. 3.1.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 250 km. 3.2. Część 2 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów oraz części pojazdów na terenie powiatu/miasta Głogów: 3.2.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 55. 3.2.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 100 km. 3.3. Część 3 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu/miasta Jawor: 3.3.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 30. 3.3.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 100 km. 3.4. Część 4 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu/miasta Kamienna Góra: 3.4.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 30. 3.4.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 100 km. 3.5. Część 5 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu/miasta Lubin: 3.5.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 105. 3.5.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 200 km. 3.6. Część 6 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu/miasta Strzelin: 3.6.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 15. 3.6.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 100 km. 3.7. Część 7 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu/miasta Wołów: 3.7.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 25. 3.7.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 100 km. 3.8. Część 8 postępowania - przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu/miasta Ząbkowice Śląskie: 3.8.1. Orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 30. 3.8.2. Orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 150 km. 4. Przewidywane ilości przewozów oraz ilości kilometrów zamówienia są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ww. ilości przewozów i kilometrów w granicach oferowanej przez wykonawcę wartości umowy. 5. Wymagania dotyczące sprzętu. 5.1. Wykonawca musi dysponować co najmniej jednym w pełni sprawnym technicznie pojazdem: 5.1.1. Pomocy drogowej, tj. pojazd posiadający wpis w dowodzie rejestracyjnym, z którego wynika, że jest to pojazd specjalny o przeznaczeniu pomocy drogowej. 5.1.2. Dopuszczalnej ładowności co najmniej 3,5 tony. W przypadku gdy w dowodzie rejestracyjnym przedstawionym przez wykonawcę, nie będzie określona dopuszczalna ładowność, zamawiający obliczy ww. wartość w sposób określony w art. 2 pkt 56 ustawy z dnia 20 czerwca1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.), tj. przyjmie różnicę dopuszczalnej masy całkowitej i masy własnej pojazdu. 5.1.3. Posiadającym ważne badania techniczne, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.) 5.1.4. Oznakowanym oraz spełniającym pozostałe wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 r. nr 32, poz. 262 z późn. zm.) 5.2. Zamawiający przyzna dodatkowe punkty w maksymalnej wysokości 10 punktów (waga kryterium 10%), zgodnie z punktem 1.3. Rozdziałem SIWZ, Wykonawcom dysponującym minimum jednym pojazdem posiadającym urządzenie specjalistyczne do podnoszenia i przemieszczania pojazdów lub części pojazdów - o ładowności co najmniej 3,5 tony (np.: HDS, dźwig, rolki). 6. Kod CPV: 50118110-9 usługi holownicze. 7. Dopuszczalność udziału podwykonawców. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcom, jednakże w takim przypadku zamawiający wymaga wskazania w ofercie tych prac lub czynności. 8. Oferty równoważne. Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii; w takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501181109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Urządzenie specjalistyczne do podnoszenia i przemieszczania pojazdów/części pojazdów - o ładowności co najmniej 3,5 tony (np.: HDS, dźwig, rolki)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach