Przetargi.pl
Świadczenie usług przeprowadzania okresowych kontroli polegających na wykonywaniu przeglądów 5-cio letnich w zakresie wynikającym z art. 62 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo Budowlane, z wyłączeniem: pomiarów elektrycznych i instalacji odgromowej oraz przeglądów dotyczących instalacji gazowej i przeglądów kominiarskich, w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów - znajdujących się na terenie administracji DOM Wiśniowa, DOM Polkowska, ADM Madalińskiego, DOM Wierzbno, ADM Służewiec, ADM Konduktorska.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przeprowadzania okresowych kontroli polegających na wykonywaniu przeglądów 5-cio letnich w zakresie wynikającym z art. 62 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo Budowlane, z wyłączeniem: pomiarów elektrycznych i instalacji odgromowej oraz przeglądów dotyczących instalacji gazowej i przeglądów kominiarskich, w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów - znajdujących się na terenie administracji DOM Wiśniowa, DOM Polkowska, ADM Madalińskiego, DOM Wierzbno, ADM Służewiec, ADM Konduktorska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług polegających na: przeprowadzaniu okresowych kontroli polegających na sprawdzaniu stanu technicznego budynków w zakresie wynikającym z pkt. 3.2. niniejszego opisu. Przedmiot zamówienia składa się z 6 części (3 ADM-y i 3 DOM-y): 1.1.1. część I - DOM Wiśniowa, 1.1.2. część II - DOM Polkowska, 1.1.3. część III - ADM Madalińskiego, 1.1.4. część IV - DOM Wierzbno, 1.1.5. część V - ADM Służewiec, 1.1.6. część VI - ADM Konduktorska 1.2. W ramach każdej części zamówienia od I do VI Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzania kontroli, o których mowa w pkt. 3.1. siwz wykonywanych w zakresie wynikającym z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. 06.156.1118 późn. zm.) oraz z § 5 i 6 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. nr 74, poz. 836), i obejmować wszystkie elementy obiektu i instalacji, z wyłączeniem pomiarów elektrycznych i instalacji odgromowej oraz przeglądów dotyczących instalacji gazowej i przeglądów kominiarskich. W zakres kontroli wchodzi przegląd konstrukcji, łącznie z wszystkimi lokalami i pomieszczeniami - niezależnie od stanu prawnego lokalu oraz dokonywanie odkrywek elementów, chyba iż przeprowadzający kontrolę uzna to za zbędne w terminach określonych w Rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykazy budynków administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM Wiśniowa, DOM Polkowska, ADM Madalińskiego, DOM Wierzbno, ADM Służewiec, ADM Konduktorska wraz z harmonogramem wykonywania okresowych kontroli w poszczególnych budynkach. 1.3. Wyniki kontroli, o których mowa w pkt. 3.2. będą musiały być udokumentowane przez Wykonawcę odpowiednimi protokółami w myśl § 4 rozporządzenia MSWiA z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. nr 74, poz. 836), zawierającymi m.in. ocenę stanu technicznego i ogólne zalecenia napraw elementów budynków (w szczególności fundamentów, ścian, nadproży, stropów, balkonów, klatek schodowych, konstrukcji dachu, daszków, balustrad itp.). 1.3.1. Powyższy protokół kontroli winien być przekazany w formie opinii do Zamawiającego, nie później niż w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty zakończenia sprawdzenia danego budynku. Protokół powinien być potwierdzony przez użytkownika lokalu/garażu. 1.4. Wykazy budynków administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM Wiśniowa, DOM Polkowska, ADM Madalińskiego, DOM Wierzbno, ADM Służewiec, ADM Konduktorska wraz z harmonogramem wykonywania okresowych kontroli w poszczególnych budynkach, w których realizowane będą zamówienia stanowią Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.4.1. Podane w w w wykazach budynków daty wykonania kontroli są nieprzekraczalnymi datami ich wykonania. 1.5. Wykazy budynków, o których mowa w pkt. 3.4. specyfikacji istotnych warunków zamówienia mogą ulec zmianie poprzez jednostronną czynność Zamawiającego. Harmonogramy wykonywania okresowych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych w poszczególnych budynkach, o których mowa w pkt. 3.4. siwz mogą ulec zmianie poprzez jednostronną czynność Zamawiającego. 1.6. Czynności, o których mowa w pkt. 3.2., 3.3., specyfikacji mają być wykonane zgodnie z: 1.6.1. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych w tym: - Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. nr 80 z 2006 r poz.563 ), - Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U 99.74.836), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz.U.02.75.690 z póź. zm.), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego(Dz.U.03.120.1134) - Ustawy z dnia 7 lipca 2004 r. Prawo budowlane (Dz. U. 06.156.1118 późn. zm.) 1.6.3. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 1.6.4. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.6.4.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany, o których mowa w zdaniu pierwszym wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 1.7. Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonane przez siebie prace, o których mowa w pkt. 3.2., 3.3. siwz na czas minimum 60 miesięcy od daty odbioru końcowego prac. Warunki gwarancji zawierają Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7.1. W okresie ważności przeprowadzonej kontroli ( 5 lat) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną za wszelkie szkody powstałe w tym czasie, o ile przyczyna tych szkód była widoczna lub była możliwa do przewidzenia w okresie przeprowadzania kontroli, a nie została uwidoczniona w protokóle, o którym mowa w pkt. 3.3 specyfikacji. 1.8. Dotyczy wszystkich części zamówienia: Zaoferowana przez Wykonawcę cena z VAT za dokonywane przeglądy (kontrole) każdego z budynków w przeliczeniu na 1m3 kubatury budynku nie może przekraczać 0,35 złotego. Wykonawca musi wpisać cenę za przegląd każdego z budynków w przeliczeniu na 1m3 kubatury oraz cenę bez VAT za przegląd wszystkich budynków w kolumnie pod nazwą Cena za przeglądy (kontrole) w każdym z wykazów budynków - Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Cena (z VAT) za dokonywane przeglądy (kontrole) wszystkich budynków podlegających przeglądom we wszystkich ADM-ach i DOM-ach wpisana w formularzu oferty będzie punktowana zgodnie z opisem podanym w pkt. 18.1.2. specyfikacji, 2. Oferty częściowe. 2.1. Każdy Wykonawca może złożyć jedną lub kilka ofert częściowych (maksymalnie 6) - odpowiednio dla dowolnej ilości wybranych spośród 6 ADM-ów i DOM-ów: DOM Wiśniowa, DOM Polkowska, ADM Madalińskiego, DOM Wierzbno, ADM Służewiec, ADM Konduktorska. 2.2. Oferta złożona dla jednego ADM-u DOM-u będzie traktowana przez Zamawiającego jako jedna oferta częściowa. 2.3. W ofercie lub ofertach częściowych Wykonawca winien kalkulować ceny odrębnie dla każdego z ADM-ów DOM-ów. 2.4. Każda z ofert częściowych musi być sporządzona na odrębnym formularzu oferty częściowej. 2.5. Wzór formularza oferty częściowej zamieszczony jest w Rozdziale II niniejszej specyfikacji. 2.6. Dla każdego z ADM-ów DOM-ów Wykonawca złoży tylko jedną ofertę częściową, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. 3. Zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy polegających na przeprowadzaniu okresowych kontroli - w przypadkach koniecznych związanych np. z wystąpieniem awarii, interwencji, nakazu organów itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 13. Warunki uczestnictwa: 13.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe (podmiotowe i przedmiotowe) określone w niniejszej specyfikacji, tj.: 13.1.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, na załączniku nr 2 do formularza oferty częściowej, że wykonał co najmniej 1 usługę, o wartości nie mniejszej niż przedstawiona w ofercie częściowej złożonej dla wybranego przez Wykonawcę ADM-u DOM-u, polegającą na wykonaniu okresowych kontroli, w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej w jednym z tych lat. W tym celu Wykonawca musi wypełnić wykaz usług - stanowiący zał. nr 2 do oferty - i podać przedmiot i całkowitą wartość wykonanej usługi, datę wykonania oraz odbiorcę, i dołączyć do oferty częściowej dokument potwierdzający, że w/w usługa została wykonana należycie np.: (referencje lub protokół bezusterkowego odbioru końcowego usług). Wykonawca musi załączyć do oferty wykaz usług oraz dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane należycie (np: referencje, protokoły bezusterkowego odbioru prac) odrębnie dla każdej części zamówienia, dla której składa ofertę częściową. 13.1.2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. złożą oświadczenie, że, zatrudniają, w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo odpowiednią ilość personelu, zapewniającą równoczesne wykonywanie umowy we wszystkich ADM-ach DOM-ach dla których Wykonawca będzie składał oferty częściowe, mających kwalifikacje i doświadczenie dla wykonania zamówienia zgodnie z wymogiem określonym w art. 62 ust. 6 odpowiednio pkt. 1 lub 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. 06.156.1118 późn. zm.) np. osoby posiadające uprawnienia w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, które są wpisane na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia przez Wykonawcę, na załączniku nr 3 do wzoru formularza oferty częściowej, że zamówienie zostanie wykonane przez osoby posiadające stosowne w/w kwalifikacje i doświadczenie i które będą zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia w w osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz zobowiązanie się do przedstawienia uprawnień w w osób przy podpisywaniu umowy. 13.1.3. Udzielą gwarancji na wykonaną przez siebie pracę na czas minimum 60 miesięcy od daty odbioru końcowego prac. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wpisanie okresu udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia na formularzu oferty częściowej. 13.1.4. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna złożenia zobowiązania na załączniku nr 4 do oferty częściowej. 13.1.5. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty aktualnej polisy (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) lub innego dokumentu ubezpieczeniowego, zgodnie z pkt. 9.1.5. niniejszej specyfikacji oraz zobowiązanie na załączniku nr 5 do oferty częściowej o przedłużeniu polisy. 13.1.6. Dotyczy wszystkich części zamówienia: Zaoferowana przez Wykonawcę cena bez VAT za dokonywane przeglądy (kontrole) każdego z budynków w przeliczeniu na 1m3 kubatury budynku nie może przekraczać 0,35 złotego. Wykonawca musi wpisać cenę bez VAT za przegląd każdego z budynków w przeliczeniu na 1m3 kubatury oraz cenę bez VAT za przegląd wszystkich budynków w kolumnie pod nazwą Cena za przeglądy (kontrole) w każdym z budynków wyszczególnionych w kol. 2 , 3 - Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia kolumna 13. Cena (z VAT) za dokonywane przeglądy (kontrole) wszystkich budynków podlegających przeglądom we wszystkich ADM-ach i DOM-ach obliczona i wpisana w podsumowaniu kolumny 13 i w formularzu oferty będzie punktowana zgodnie z opisem podanym w pkt. 18.1.2. niniejszej specyfikacji. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna nie przekroczenie w w ceny bez VAT za dokonywane przeglądy (kontrole) każdego z budynków w przeliczeniu na 1m3 kubatury budynku. 13.1.6.1. Tam gdzie w w w harmonogramie nie wpisano dat wykonania w/w prac będących przedmiotem zamówienia nie wykonuje się. 13.2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 9. specyfikacji, będzie stanowiło podstawę oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, a Zamawiający na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń sprawdzi, czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki. 13.3. Wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę formularza oferty częściowej, nie przekroczenie określonej przez Zamawiającego wysokości cen jednostkowych za kontrole oraz spełnienie innych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia będą stanowiły podstawę oceny ofert częściowych. 13.4. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. Warunki uczestnictwa: 13.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe (podmiotowe i przedmiotowe) określone w niniejszej specyfikacji, tj.: 13.1.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, na załączniku nr 2 do formularza oferty częściowej, że wykonał co najmniej 1 usługę, o wartości nie mniejszej niż przedstawiona w ofercie częściowej złożonej dla wybranego przez Wykonawcę ADM-u DOM-u, polegającą na wykonaniu okresowych kontroli, w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej w jednym z tych lat. W tym celu Wykonawca musi wypełnić wykaz usług - stanowiący zał. nr 2 do oferty - i podać przedmiot i całkowitą wartość wykonanej usługi, datę wykonania oraz odbiorcę, i dołączyć do oferty częściowej dokument potwierdzający, że w/w usługa została wykonana należycie np.: (referencje lub protokół bezusterkowego odbioru końcowego usług). Wykonawca musi załączyć do oferty wykaz usług oraz dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane należycie (np: referencje, protokoły bezusterkowego odbioru prac) odrębnie dla każdej części zamówienia, dla której składa ofertę częściową. 13.1.2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. złożą oświadczenie, że, zatrudniają, w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo odpowiednią ilość personelu, zapewniającą równoczesne wykonywanie umowy we wszystkich ADM-ach DOM-ach dla których Wykonawca będzie składał oferty częściowe, mających kwalifikacje i doświadczenie dla wykonania zamówienia zgodnie z wymogiem określonym w art. 62 ust. 6 odpowiednio pkt. 1 lub 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. 06.156.1118 późn. zm.) np. osoby posiadające uprawnienia w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, które są wpisane na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia przez Wykonawcę, na załączniku nr 3 do wzoru formularza oferty częściowej, że zamówienie zostanie wykonane przez osoby posiadające stosowne w w kwalifikacje i doświadczenie i które będą zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia w w osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz zobowiązanie się do przedstawienia uprawnień w w osób przy podpisywaniu umowy. 13.1.3. Udzielą gwarancji na wykonaną przez siebie pracę na czas minimum 60 miesięcy od daty odbioru końcowego prac. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wpisanie okresu udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia na formularzu oferty częściowej. 13.1.4. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna złożenia zobowiązania na załączniku nr 4 do oferty częściowej. 13.1.5. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty aktualnej polisy (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) lub innego dokumentu ubezpieczeniowego, zgodnie z pkt. 9.1.5. niniejszej specyfikacji oraz zobowiązanie na załączniku nr 5 do oferty częściowej o przedłużeniu polisy. 13.1.6. Dotyczy wszystkich części zamówienia: Zaoferowana przez Wykonawcę cena bez VAT za dokonywane przeglądy (kontrole) każdego z budynków w przeliczeniu na 1m3 kubatury budynku nie może przekraczać 0,35 złotego. Wykonawca musi wpisać cenę bez VAT za przegląd każdego z budynków w przeliczeniu na 1m3 kubatury oraz cenę bez VAT za przegląd wszystkich budynków w kolumnie pod nazwą Cena za przeglądy (kontroli w każdym z budynków wyszczególnionych w kol. 2 , 3 - Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia kolumna 13. Cena (z VAT) za dokonywane przeglądy (kontrole) wszystkich budynków podlegających przeglądom we wszystkich ADM-ach i DOM-ach obliczona i wpisana w podsumowaniu kolumny 13 i w formularzu oferty będzie punktowana zgodnie z opisem podanym w pkt. 18.1.2. niniejszej specyfikacji. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna nie przekroczenie w w ceny bez VAT za dokonywane przeglądy (kontrole) każdego z budynków w przeliczeniu na 1m3 kubatury budynku. 13.1.6.1. Tam gdzie w w w harmonogramie nie wpisano dat wykonania w w prac będących przedmiotem zamówienia nie wykonuje się. 13.2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 9. specyfikacji, będzie stanowiło podstawę oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, a Zamawiający na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń sprawdzi, czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki. 13.3. Wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę formularza oferty częściowej, nie przekroczenie określonej przez Zamawiającego wysokości cen jednostkowych za kontrole oraz spełnienie innych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia będą stanowiły podstawę oceny ofert częściowych. 13.4. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 14. Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 14.1. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania lub odrzucenia oferty, musi dołączyć do oferty wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wypełnione i podpisane (w formie określonej w postanowieniach siwz) następujące dokumenty i oświadczenia: 14.1.1. oświadczenie na załączniku nr 1 do oferty częściowej wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty częściowej, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 14.1.2. wykaz usług, o których mowa w pkt 8.1.1. niniejszej specyfikacji na załączniku nr 2 do oferty częściowej wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty częściowej, zrealizowanych przez Wykonawcę należycie w okresie ostatnich 3 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np.: referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego usług) - odrębnie dla każdej części zamówienia dla której Wykonawca składa ofertę częściową. 14.1.3. oświadczenie na załączniku nr 3 do oferty częściowej wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty częściowej, że zamówienie zostanie wykonane przez osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie dla wykonania zamówienia zgodnie z wymogiem określonym w art. 62 ust. 6 odpowiednio pkt. 1 lub 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 06.156.1118 późn. zm.) które będą zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia zgodne w treści z w/w zał. nr 3, zgodnie z zapisem pkt 8.1.2. niniejszej specyfikacji, 14.1.4. zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na załączniku nr 4 do oferty częściowej wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty częściowej, 14.1.5. aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia na załączniku nr 5 do oferty częściowej wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty częściowej, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, 14.1.6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1. niniejszej specyfikacji. 14.1.7. oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 9.2.1.2. niniejszej specyfikacji, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, oddzielnie dla każdej części zamówienia dla której Wykonawca składa ofertę częściową 14.1.8. oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 14.6.3. specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 14.1.9. dokumenty potwierdzające wykonanie należycie usług wykazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 2 do oferty częściowej (zgodnie z zapisem pkt. 8.1.1. specyfikacji), np.: referencje, oddzielnie dla każdej części zamówienia dla której Wykonawca składa ofertę częściową, 14.1.10. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez Zamawiającego formie, oddzielnie dla każdej części zamówienia, dla której Wykonawca składa ofertę częściową, 14.1.11. informacji określonej w pkt 16.1.1. siwz w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 22% stawka podatku od towarów i usług; 14.1.12. wypełniony - w sposób opisany w pkt. 8.1.8. siwz w związku z pkt. 8.1.6. i 8.1.7. oraz 16. siwz - wykaz budynków gminnych - odrębnie dla każdego ADM-u/DOM-u dla którego Wykonawca składa ofertę częściową znajdujących się odpowiednio w Rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 14.1.13. oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z należnościami podatkowymi, opłatami lub że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego oraz, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu na załączniku nr 6 do oferty (wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty), 14.2. Oferta wspólna 14.2.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 14.2.1.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; 14.2.1.2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 14.2.1.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 14.2.1.4. Stosowne odpisy (dla wszystkich Wykonawców) z rejestru lub ewidencji pkt 9.1.6 SIWZ i oświadczenie pkt. 9.1.13. siwz muszą zostać dołączone do oferty; 14.2.1.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy a w szczególności w pkt 8.1.1., 8.1.2., 8.1.5. SIWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno); 14.2.1.6. Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; 14.2.1.7. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika; 14.2.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 14.2.3.Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 14.3. W przypadku złożenia, oferty wspólnej wykonawcy ponosić będą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. 14.4. Dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 14.4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.6.. specyfikacji - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 14.4.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1. SIWZ; 14.4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.4.1.1. specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten ma być wystawiony nie wcześniej niż ż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1. SIWZ 14.5. W PRZYPADKU, GDY WYKONAWCA W MIEJSCE KTÓREGOŚ Z DOKUMENTÓW, O KTÓRYCH MOWA W PKT 9.1.5., 9.1.6., 9.1.9. SPECYFIKACJI DOSTARCZY JEGO KOPIĘ, KOPIA TA MUSI BYĆ POŚWIADCZONA ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ WYKONAWCĘ. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać uzasadnione wątpliwości co do ich prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić ich prawdziwość w inny sposób. 14.6. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach