Przetargi.pl
Świadczenie usług prowadzenia zajęć w Klubie Seniora w ramach projektu: Aktywni i sprawni – usługi społeczne dla mieszkańców północnej Lubelszczyzny

Gmina Wisznice ogłasza przetarg

  • Adres: 21-580 Wisznice, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 782 102 , fax. 833 782 039
  • Data zamieszczenia: 2019-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznice
    ul. Rynek 35
    21-580 Wisznice, woj. lubelskie
    tel. 833 782 102, fax. 833 782 039
    REGON: 30237753000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisznice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług prowadzenia zajęć w Klubie Seniora w ramach projektu: Aktywni i sprawni – usługi społeczne dla mieszkańców północnej Lubelszczyzny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prowadzenia zajęć w Klubie Seniora w ramach projektu „Aktywni i sprawni – usługi społeczne dla mieszkańców północnej Lubelszczyzny” realizowanego w okresie od 01.08.2019 r. do 31.12.2021 r. na terenie Gminy Wisznice w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne. 2.1.2 Miejsce świadczenia usług: Gminny Ośrodek Kultury i Oświaty w Wisznicach, Wygoda 10A, 21-580 Wisznice 2.1.3 Miejsce/pomieszczenie do zajęć zapewnia Zamawiający. 2.1.4 Zajęcia będą realizowane zgodnie z harmonogramem realizacji zajęć, który zostanie opracowany po zakończeniu procesu rekrutacji uczestników oraz personelu. Odbywać się będą od poniedziałku do piątku oraz w weekendy w godzinach popołudniowych i wieczornych w zależności od potrzeb i możliwości uczestników projektu. Biorąc pod uwagę, iż harmonogram realizacji zajęć uzależniony będzie od specyfiki poszczególnych grup, osoby zainteresowane prowadzeniem zajęć w projekcie powinny wykazać się przede wszystkim dyspozycyjnością czasową. Wykonawca zobowiązany jest do: • przeprowadzenia zajęć z zachowaniem wysokich standardów jakościowych, w sposób zapewniający osiągnięcie zakładanych celów, w wymiarze czasowym wskazanym w specyfikacji przedmiotu zamówienia z uwzględnienie potrzeb i możliwości uczestników projektu; • przygotowania materiałów, tj. programu zajęć oraz materiałów pomocniczych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia przygotowanych materiałów znakiem Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich oraz oficjalnym logo promocyjnym Województwa Lubelskiego. Papier zawierający stosowne logotypy zostanie udostępniony Wykonawcy przez Zamawiającego w wersji elektronicznej; • informowania uczestników Projektu i opinię publiczną o współfinansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa; • przekazania Zamawiającemu jednego kompletu przygotowanych materiałów do prowadzenia zajęć; • prowadzenia dokumentacji prowadzonych zajęć, na którą składają się z listy obecności, dziennika zajęć, karty czasu pracy zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego; • przechowywania dokumentacji prowadzonych zajęć w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz systematycznego przekazywania dokumentacji tj. minimum raz w miesiącu; • współpracy z Koordynatorem Projektu; • zgłaszania stwierdzonych nieprawidłowości; • współpracy przy prowadzeniu monitoringu stopnia osiągnięcia wskaźników; • umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości realizacji Projektu; • udostępniania dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego prowadzone są zajęcia. 2.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 10 części: 1. Część 1 – prowadzenie zajęć ruchowych – pilates/joga/gimnastyka – 1 osoba • Zadanie obejmuje wyżej wymienionych zajęć naprzemiennie w celu utrzymania dobrej kondycji zdrowotnej i psychicznej uczestników. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 180 godzin w systemie:1 grupa - 10 osób x 2 spotkania w tygodniu x 1 godzina x 90 tyg. • Kod CPV - 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe. 2. Część 2 – prowadzenie zajęć ruchowych – nordic walking – 1 osoba • Zadanie obejmuje prowadzenie zajęć nordic-walking. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 270 godzin w systemie:1 grupa - 10 osób x 3 spotkania w tygodniu x 1 godzina x 90 tyg. • Kod CPV - 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe. 3. Część 3 – prowadzenie zajęć muzycznych – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację warsztatów muzycznych - wokalnych. Zajęcia należy dostosować do potrzeb i możliwości seniorów. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 180 godzin w systemie: 1 grupa - 10 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 2 godziny X 90 tyg. • Kod CPV – 92312000-1 – usługi artystyczne 4. Część 4 – prowadzenie zajęć klubu brydżowego -1 osoba • Zadanie obejmuje prowadzenie klubu brydżowego poprzez wprowadzenie technik gry. Przeprowadzenie rozgrywek. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 80 godzin w systemie:1 grupa - 8 osób x 1 spotkania w miesiącu x 4 godzin x 20 mies. • Kod CPV - 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 5. Część 5 – prowadzenie zajęć z rękodzieła - 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację zajęć: wizaż, tkactwo, decoupage, garncarstwo oraz rękodzieło okolicznościowe. Celem wsparcia jest aktywizacja społeczna i ruchowo-manualna, poprawa zdolności koncentracji i koordynacji, rozwój zainteresowań oraz wyrażanie uczuć poprzez działania twórcze, takie jak: lepienie, wycinanie, tworzenie ozdób np. choinkowych czy tworzenie biżuterii. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 80 godzin w systemie: 1 grupy – 8 osób x 2 spotkania w miesiącu x 2 godziny x 20 mies. • Kod CPV – 37800000-6 – Wyroby rękodzielnicze. 6. Część 6 – prowadzenie warsztatów literackich – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację zajęć opartych na zapoznaniu się z formami literackimi wykorzystywanymi przez środki masowego przekazu tj. felietony, reportaże, wywiady czy recenzje. Uczestnicy zapoznają się z gatunkami literackimi jak powieści, dzienniki, legendy i scenariusze. Celem jest wykorzystanie wiedzy, kompetencji i potencjału ludzi po 60. roku życia. Uczestnicy warsztatów będą szlifować umiejętności literackie za sprawą konwersatoriów, pracy z tekstami oraz gier literackich. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 32 godzin w systemie: 1 grupa - 8 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 2 godziny. • Kod CPV – 80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe 7. Część 7 – prowadzenie warsztatów IT – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację warsztatów z zakresu nowoczesnej technologii informatycznej. Celem warsztatów jest pomoc grupie senioralnej w użyciu nowoczesnych technologii komunikacyjnych, które powszechne są w wielu dziedzinach życia codziennego. Dzięki przeszkoleniu seniorzy nauczą się korzystać z kont internetowych - co zwiększa możliwość komunikacji ogólnej, mediów społecznych, zasad organizacji i bezpieczeństwa witryn internetowych, poczty elektronicznej, komunikatorów - co zwiększa szeroko pojęte zabezpieczenie przed atakami, włamaniami i wyłudzeniami w Internecie, uczą się także przeprowadzać transakcje finansowe dokonywane drogą elektroniczną. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 32 godzin w systemie: 1 grupa - 8 osób x 1 spotkanie w tygodniu x 2 godziny. • Kod CPV – 80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe 8. Część 8 – prowadzenie zajęć prozdrowotne – psycholog – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację grupowych oraz indywidualnych konsultacji z psychologiem dla uczestników Klubu Seniora. Psycholog odpowiedzialny będzie za prowadzenie grupowych oraz indywidualnych sesji. W ramach konsultacji seniorzy zdiagnozują swoje problemy i zapoznają się z ich profilaktyką. Konsultacje psychologa będą opierać się na stymulowaniu osób starszych do aktywności umysłowej w celu zminimalizowania objawów demencji, m.in. w postaci treningów pamięci, treningów koncentracji, skupiania uwagi, zachęcanie do aktywności fizycznej i rekreacji. Ponadto wsparcie psychologa wpłynie na rozwój i pogłębienie zainteresowań, poprawę jakości życia, opóźnieniu procesów zapominania, odnajdywaniu pozytywnych aspektów codzienności, czerpania z niego radości oraz pomocy w rozwiązywaniu konfliktów międzypokoleniowych w rodzinach osób starszych. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu: 1) Grupowe: 20 godzin w systemie – 1 grupa x 10 osób x 2 lata x 2 godziny x 10 spotkań 2) Indywidualnych: 140 godzin w systemie – 35 os. x 1 godzina x 4 spotkania • Kod CPV – 85121270-6 - usługi psychiatryczne lub psychologiczne 9. Część 9 – prowadzenie zajęć prozdrowotne - kosmetyczka – 1 osoba • Zadanie obejmuje realizację grupowych oraz indywidualnych konsultacji z kosmetyczką dla uczestników Klubu Seniora. Konsultacje będą dotyczyły rozpoznania potrzeb i problemów cery i skóry, prezentacja zabiegów kosmetycznych ciała opartych na produktach naturalnych. Celem konsultacji kosmetycznych jest aktywizacja i integracja społeczna osób starszych, wzrost ich zadowolenia z życia i polepszenie samopoczucia. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu: 1) Grupowe: 20 godzin w systemie – 1 grupa x 10 osób x 2 lata x 2 godziny x 10 spotkań 2) Indywidualnych: 140 godzin w systemie – 35 os. x 1 godzina x 4 spotkania • Kod CPV - 85142300-9 – Usługi w zakresie higieny 10. Część 10 – organizacja imprez integracyjnych – wynajem animatorów • Zadanie obejmuje usługę organizacji imprez integracyjnych oraz okolicznościowych w Klubie Seniora w zakresie animacji, prowadzenia imprezy oraz przygotowanie oprawy muzycznej (sprzęt własny). Celem zadania jest aktywizacja i integracja społeczna osób starszych, wzrost ich zadowolenia z życia i polepszenie samopoczucia. • Umowa zlecenie obejmuje przeprowadzenie w ramach projektu 8 godzin w systemie: 35 osób x 4 spotkania x 2 godziny. • Kod CPV - 92300000-4 – Usługi rozrywkowe 2.3 Zamawiający nie dopuszcza korzystania z podwykonawców. 2.4 Zamawiający informuje, iż zamówienie na świadczenie usług prowadzenia zajęć projektowych dla seniorów realizowane jest w ramach projektu „Aktywni i sprawni – usługi społeczne dla mieszkańców północnej Lubelszczyzny”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach