Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych na rzecz Bielskiego Centrum Psychiatrii - Olszówka w Bielsku-Białej

Bielskie Centrum Psychiatrii – Olszówka w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-309 Bielsko-Biała, Olszówka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 113 923, , fax. 338 113 923
  • Data zamieszczenia: 2020-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bielskie Centrum Psychiatrii – Olszówka w Bielsku-Białej
    Olszówka 102
    43-309 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 338 113 923, , fax. 338 113 923
    REGON: 12701800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych na rzecz Bielskiego Centrum Psychiatrii - Olszówka w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego – Bielskiego Centrum Psychiatrii – Olszówka kompleksowej usługi pralniczej, na którą składają się, w szczególności: a)usługa prania, dezynfekcji, prasowania, maglowania, suszenia, czyszczenia chemiczna oraz składowania asortymentu; b)bieżąca reparacja asortymentu, w tym szycie, cerowanie, wszywanie łat zgodnie z kolorystyką asortymentu; c)transport brudnego asortymentu z wyznaczonych magazynów Zamawiającego; d)transport czystego asortymentu z pralni do magazynu prania czystego Zamawiającego, - zgodnie ze złożoną ofertą. Usługi, o których mowa w ust. 1, dotyczą asortymentu bielizny szpitalnej oraz asortymentu różnego, w tym w szczególności: 1)bielizny pościelowej: poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, 2)odzieży roboczej, ochronnej pracowników, 3)asortymentu pozostałego (m.in. koce, kołdry, poduszki, obrusy, piżamy, mopy płaskie) zwany dalej łącznie „asortymentem”. 3.Łączna szacunkowa ilość asortymentu przeznaczonego do prania w trakcie realizacji zamówienia wynosi: 32 000 kg. Podana ilość jest ilością szacunkową w okresie 36 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji zamówienia zakresu usługi, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie, za względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych, leżało w interesie Zamawiającego. 4.Zamawiający wymaga aby Wykonawca odbierał asortyment brudny i dostarczał asortyment czysty z następujących magazynów, z następującą częstotliwością: a)Oddział Psychiatryczny Ogólny w Bielsku-Białej ul. Olszówka 102 – trzy razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek w przedziale godzinowym 07:30-09:00,b)Oddział Rehabilitacji Psychiatrycznej w Bielsku-Białej ul. Różana 6 Bielsko-Biała – trzy razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek w przedziale godzinowym 07:30-09:00, c)Ośrodek Rehabilitacyjny dla Uzależnionych od Substancji Psychoaktywnych ul. Kaszyska 40A Bielsko-Biała – dwa razy w miesiącu w pierwszy i trzeci poniedziałek w przedziale godzinowym 08:00-10:00 Lokalizacje, o których mowa w pkt. 4 ppkt. a)-b) znajdują się obok siebie, natomiast lokalizacja o której mowa w pkt. 4 ppkt. c) zlokalizowana jest w odległości ok. 7 km od w/w lokalizacji. 5.Jeżeli termin wykonania usługi przypadnie na dzień ustawowo wolny od pracy, usługa zostanie zrealizowana w najbliższy dzień roboczy. 6.Dostarczony asortyment czysty musi być odpowiednio zapakowany w worki foliowe, zgodnie z podziałem na poszczególne oddziały i zachowanie segregacji asortymentowej. 7.Zamawiający nie przyjmie asortymentu, który m.in. nie będzie spełniał wymogów jakościowych – czyste, suche, złożone, odprasowane, odpowiednio zapakowane. W przypadku zakwestionowanej partii prania, Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z powtórnym praniem, koszty te obciążać będą Wykonawcę w ramach reklamacji.8.Asortyment przeznaczony do prania posortowany i opakowany będzie przekazywany przez Zamawiającego Wykonawcy na podstawie dokumentu „dowód przekazania bielizny” dostarczony przez Wykonawcę. 9.Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres umowy aktualnych opinii właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego potwierdzających, że: a)pralnia, w której będzie realizowana usługa spełnia wymogi na wykonanie usługi prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej,b)środki transportu spełnia wymogi do świadczenia usług transportowych w zakresie transportu bielizny szpitalnej. 10.Wykonawca do wykonania usługi będzie stosował środki piorące i wspomagające pranie dopuszczone przez Państwowy Zakład Higieny, dezynfekujące bakterie, wirusy, grzyby itp. Stosowane środków nie mogą powodować uszkodzenia materiału, a w szczególnie znacznego odbarwienia. 11.Transport bielizny odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy i tylko środkami przeznaczonymi do tego rodzaju transportu, posiadającymi opinię sanitarną. 12.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 2 000,00zł 2.Wadium może być wniesione w jeden lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy ING Bank Śląski S.A. nr 86 1050 1070 1000 0001 0618 7859 z adnotacją: wadium znak sprawy ZP-3/U/2020 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków finansowych na rachunek Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1)pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie wadium został załączony do oferty, 2)innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wpłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9.Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa art. 46 oraz art. 148 ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie zgodnie z zał. nr 2,3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstawy wykluczenia oraz spełnienia warunków w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału postępowania zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw Podwykonawców. Wykonawca na etapie składania oferty zobowiązany jest poinformować Zamawiającego czy wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług , o którym mowa w art. 91 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach