Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia

SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W PARCZEWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 21-200 Parczew, ul. Kościelna 136
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 3552113
  • Data zamieszczenia: 2023-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W PARCZEWIE
    ul. Kościelna 136
    21-200 Parczew, woj. lubelskie
    tel. 83 3552113
    REGON: 000306489
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia’’2. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia oraz związane z nimi obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączniku doniniejszej SWZ (załącznik nr 12) oraz projektach umów załącznik nr 4 i 5 do SWZ.3. Usługa obejmuje pranie asortymentu na zewnątrz szpitala wraz z transportem asortymentu brudnego do prania i przywózasortymentu czystego po praniu na koszt Wykonawcy.4. Usługi pralnicze będące przedmiotem zamówienia w szczególności obejmują:1) asortyment prania, który obejmuje: bieliznę pościelową (poszwy, poszewki, prześcieradła, parawany), bieliznę operacyjną(bluzy, spódnice, spodnie, sukienki), bieliznę porodową, bieliznę zakażoną, bieliznę niemowlęcą plus pieluchy i kocyki,bieliznę noworodkową plus pieluchy i kocyki, rożki, odzież szpitalna (piżamy, koszule itp.), odzież ochronną personelu(fartuchy, ubrania lekarskie męskie i damskie, bluzy, spodnie), materace, ręczniki, ścierki, obrusy i serwety, koce, poduszki,kołdry, zasłony prysznicowe, wkłady wymienne do mopa, ściereczki kolorowe;2) odbiór asortymentu brudnego z poszczególnych komórek organizacyjnych przez pracownika Wykonawcy wg. ustalonegoharmonogramu godzinowego (asortyment przygotowany będzie do transportu przez Zamawiającego);3) transport asortymentu brudnego przez pracownika Wykonawcy do magazynu bielizny brudnej;4) sortowanie, liczenie, ewidencjonowanie i pakowanie asortymentu brudnego prania;5) odbiór asortymentu brudnego z magazynu od Zamawiającego i transport do pralni Wykonawcy 5 razy w tygodniu;6) dodatkowe kursy ponad ilość wskazaną w pkt 5, w zależności od potrzeb Zamawiającego; przerwa między kursami niemoże być dłuższa niż 2 dni (np. przerwy świąteczne, długie weekendy).7) prowadzenie w uzasadnionych sytuacjach wstępnej dezynfekcji lub dezynsekcji wydzielonej oznakowanej przezZamawiającego bielizny i odzieży szpitalnej i innej;8) suszenie, prasowanie, maglowanie, krochmalenie (fartuchy);9) naprawę uszkodzonej bielizny i odzieży, w tym: zszywanie rozpruć, cerowanie, przyszywanie guzików, tasiemek dowiązań itp.; oddzielne pakowanie bielizny i odzieży nienadającej się do reperacji ma odbywać się po uprzednim jej upraniu(część bielizny ulega uszkodzeniu w czasie użytkowania, jak również w czasie prania); bielizna czysta nie nadająca się doreperacji (nie z winy Wykonawcy) wykorzystywana jest przez Zamawiającego do innych celów;10) oddzielne pakowanie uszkodzonej bielizny i odzieży nie nadającej się do reperacji;11) pakowanie suchego asortymentu czystego w zamykane worki płócienne o odpowiedniej wytrzymałości i foliowopolietylenowena czas transportu – worki zabezpiecza Wykonawca;12) dostarczanie przez Wykonawcę upranej, spakowanej i posegregowanej na poszczególne komórki organizacyjne w workilub pojemniki do pakowania asortymentu czystego - do magazynu bielizny czystej Zamawiającego; bielizna będzie ważonapo upraniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach