Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-200 Parczew, Kościelna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833552113 , fax. 833552113
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Kościelna 136
    21-200 Parczew, woj. lubelskie
    tel. 833552113, fax. 833552113
    REGON: 00030648900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozparczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia’’ 2.Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawarte są w załączniku do niniejszej SIWZ (załącznik nr 10) oraz projektach umów załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. 3.Usługa obejmuje pranie asortymentu na zewnątrz szpitala wraz z transportem asortymentu brudnego do prania i przywóz asortymentu czystego po praniu na koszt Wykonawcy. 4.Usługi pralnicze będące przedmiotem zamówienia w szczególności obejmują: 1)asortyment prania, który obejmuje: bieliznę pościelową (poszwy, poszewki, prześcieradła, parawany), bieliznę operacyjną (bluzy, spódnice, spodnie, sukienki), bieliznę porodową, bieliznę zakażoną, bieliznę niemowlęcą plus pieluchy i kocyki, bieliznę noworodkową plus pieluchy i kocyki, rożki, odzież szpitalna (piżamy, koszule itp.), odzież ochronną personelu (fartuchy, ubrania lekarskie męskie i damskie, bluzy, spodnie), materace, ręczniki, ścierki, obrusy i serwety, koce, poduszki, kołdry, zasłony prysznicowe, wkłady wymienne do mopa, ściereczki kolorowe; 2)odbiór asortymentu brudnego z poszczególnych komórek organizacyjnych przez pracownika Wykonawcy wg. ustalonego harmonogramu godzinowego (asortyment przygotowany będzie do transportu przez Zamawiającego); 3)transport asortymentu brudnego przez pracownika Wykonawcy do magazynu bielizny brudnej; 4)sortowanie, liczenie, ewidencjonowanie i pakowanie asortymentu brudnego prania; 5)odbiór asortymentu brudnego z magazynu od Zamawiającego i transport do pralni Wykonawcy 5 razy w tygodniu; 6)dodatkowe kursy ponad ilość wskazaną w pkt 5, w zależności od potrzeb Zamawiającego; przerwa między kursami nie może być dłuższa niż 2 dni (np. przerwy świąteczne, długie weekendy). 7)prowadzenie w uzasadnionych sytuacjach wstępnej dezynfekcji lub dezynsekcji wydzielonej oznakowanej przez Zamawiającego bielizny i odzieży szpitalnej i innej; 8)suszenie, prasowanie, maglowanie, krochmalenie (fartuchy); 9)naprawę uszkodzonej bielizny i odzieży, w tym: zszywanie rozpruć, cerowanie, przyszywanie guzików, tasiemek do wiązań itp.; oddzielne pakowanie bielizny i odzieży nienadającej się do reperacji ma odbywać się po uprzednim jej upraniu (część bielizny ulega uszkodzeniu w czasie użytkowania, jak również w czasie prania); bielizna czysta nie nadająca się do reperacji (nie z winy Wykonawcy) wykorzystywana jest przez Zamawiającego do innych celów; 10)oddzielne pakowanie uszkodzonej bielizny i odzieży nie nadającej się do reperacji; 11)pakowanie suchego asortymentu czystego w zamykane worki płócienne o odpowiedniej wytrzymałości i foliowo-polietylenowe na czas transportu – worki zabezpiecza Wykonawca; 12)dostarczanie przez Wykonawcę upranej, spakowanej i posegregowanej na poszczególne komórki organizacyjne w worki lub pojemniki do pakowania asortymentu czystego - do magazynu bielizny czystej Zamawiającego; bielizna będzie ważona po upraniu. 5. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia oraz związane z nimi obowiązki Wykonawcy określono w załączniku nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 500,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy pięćset 00/100 zł). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Warunki wniesienia wadium - wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. 2019, poz. 310
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne w zakresie wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu 2) prawidłowo wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy. Uwaga! Zamawiający zaleca ponadto, aby Wykonawca załączył do oferty dokument/dokumenty określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych do oferty). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wskazane w ust. 1 pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia w Załączniku nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach