Przetargi.pl
„Świadczenie usług pralniczych dla obiektów P. G. K. Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie ogłasza przetarg

  • Adres: 99210 Uniejów, ul. Polna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 2888071 , fax. 0-63 2888071
  • Data zamieszczenia: 2018-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie
    ul. Polna 37
    99210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 0-63 2888071, fax. 0-63 2888071
    REGON: 31016143000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uniejów.bip.net.pl/?c=308

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług pralniczych dla obiektów P. G. K. Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi pn.: „Świadczenie usług pralniczych dla obiektów P. G. K. Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie”. Szacunkowa ilość usług została określona w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności świadczenie usług pralniczych w zakładzie pralniczym Wykonawcy, z zachowaniem obowiązujących przepisów i norm, w zakresie: prania bielizny (obejmującego obowiązkową dezynfekcję, pranie wodne, wykończenie, maglowanie); koncesjonowania asortymentowego po procesie prania (pakowanie w worki foliowe); czyste ręczniki/pościel muszą być pakowane po 10 sztuk plus końcówka; wykonywania na bieżąco drobnych napraw uszkodzeń bielizny (zszywanie rozpruć, cerowanie, tasiemek do wiązań itp.); odbioru brudnej bielizny i ręczników z wyznaczonych punktów (2 do trzech) w obiektach zamawiającego na terenie kompleksu termalno—basenowego w Uniejowie odbywał się będzie minimum 3 razy w tygodniu (w tym w poniedziałek) w godzinach 7:00-11:00, a w okresach zwiększonego zużycia ręczników, bielizny pościelowej oraz obrusów tj. w dniach 25.12.do 06.01.do końca następującego po ww. terminie weekendu;13.01.-28.02 -Ferie zimowe;Święta Wielkanocne (od piątku do wtorku);01.05 – 03.05. weekend i tzw. długie weekendy tj.(weekend przed i po wymienionych datach); Święto Bożego Ciała (od środy do poniedziałku); 15.08. – weekendy i tzw. długie weekendy przed i po wymienionej dacie;01.11 – weekendy i tzw. długie weekendy przed i po wymienionej dacie;11.11 – weekendy i tzw. długie weekendy przed i po wymienionej dacie;Weekendy obejmujące dni wolne od handlu (Dz.U .poz. 305 z 2018r), oraz na życzenie Zamawiającego wynikające z bieżącej jego działalności dodatkowy odbiór – załadunek przez Wykonawcę. O terminach długich weekendów Zamawiający informować będzie drogą e-mail lub telefonicznie. Terminy odbioru ustalane będą telefonicznie lub mailowo w godzinach 7:00 - 20:00. Z uwagi na bieżącą działalność prowadzona Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia tj. odbioru i dostaw w innych terminach, które to ustalane będą na bieżąco. Zamawiający wymaga by usługa była świadczona przez Wykonawcę 7 dni w tygodniu; Zmiana terminu usługi może nastąpić na 24 godzin przed żądanym terminem przez Zamawiającego. Pobranie asortymentu do prania następuje na podstawie dowodu wydania ilościowego (ilość sztuk) sporządzonego przez Zamawiającego, odbiór czystej bielizny na podstawie dowodu dostawy ilościowego (ilość sztuk) sporządzonego przez wykonawcę. Strony są zobowiązane do sprawdzenia ilości przekazanych sztuk. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy pełnej ilości pobranego asortymentu przy poprzedniej wizycie (dopuszcza się jedynie 3% poprawek pozostawionych u Wykonawcy). Dowozu czystej bielizny i ręczników do wskazanych magazynów wraz z rozładunkiem; Do selekcji bielizny i ręczników pod względem rodzaju tkaniny oraz higienicznym; Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do: przedstawienia środków (detergentów) do prania – atest PZH (jeśli wydany), karta charakterystyki; atesty i karty charakterystyki powinny być przedstawienie każdorazowo gdy usługodawca wprowadza nowy środek (detergent); wykonywania usług stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zaleceniami służb sanitarno-epidemiologicznych; na życzenie zamawiającego przedstawić protokół technologiczny z uwzględnieniem wykorzystanych środków chemicznych, czasu oraz temperatury prania; dostarczenia do każdego z magazynów Zamawiającego wózków pralniczych oraz regałów na czystą bieliznę i ręczniki pkt.12 ppkt h SIWZ; wykonania raz w miesiącu na życzenie Zamawiającego wymazu z ręczników oraz pościeli i przedstawienie wyników badań Zamawiającemu; prowadzenia książki dezynfekcji pojazdu, która powinna zawierać minimum: rodzaj użytego środka, datę wykonania czynności i podpis osoby wykonującej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli stanu wpisów w książce. transportu bielizny czystej i brudnej w taki sposób, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizna brudną; h) dostarczenia do każdego z magazynów Zamawiającego wózków pralniczych oraz regałów na czystą bieliznę i ręczniki tj.: - Zagroda Młynarska: Regały jezdne siatkowe o zbliżonych wymiarach do 700/800/1800 mm w ilości 6 sztuk wymiennie w obrotach oraz regały siatkowe jezdne 4 sztuki w tym 2 sztuki o zbliżonych wymiarach do wysokość 2000 mm, szerokość 1800 mm głębokość 60 mm oraz 2 sztuki o zbliżonych wymiarach do wysokość 2000 mm, szerokość 1200 mm głębokość 60 mm zostające na czas współpracy w magazynie Zamawiającego. - Kompleks Termalno-Basenowy: Regał stojący o wymiarach: wysokość max 1,40m, szerokość max. 0,40m i długość 10m. Regały jezdne siatkowe o wymiarach: wysokość max. 2m, szerokość max 0,80 m oraz głębokość max. 1,2. W kompleksie powinny być na stałe minimum 3 wózki. Usługa musi być wykonywana w pralni stosującej technologię przystosowaną do prania bielizny oraz posiadającej: barierę higieniczną między stroną brudną i czystą poprzez fizyczny i funkcjonalny podział na strefę czystą i brudną; urządzenia pralnicze wmontowane w ścianę bariery higienicznej z oddzielnymi otworami do załadowania i rozładowania odpowiednio w obszarze czystym i brudnym; maszyny pralnicze wyposażone w automatyczne systemy dozujące środki piorące i dezynfekcyjne oraz w urządzenia kontrolujące parametry procesu prania i dezynfekcji; Bielizna pościelowa oraz ręczniki powinny być płukane w środku o właściwościach antystatycznych. Usługa każdorazowo wykonana zostanie w ciągu 48 godzin, a w przypadku żądania przez Zamawiającego dodatkowego odbioru zgodnie z zapisami ust. 7 usługa musi być wykonana w ciągu 24 godzin. Wykonawca będzie dysponował samochodami dostosowanymi do transportu bielizny.Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia wizji w zakładzie pralniczym Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli technologicznych procesów prania w punkcie wykonywania usługi w czasie trwania umowy w terminie wskazanym przez siebie bez informowania Wykonawcy. Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania winni mieć świadomość że obiekty Zamawiającego, na potrzeby których realizowane będą usługi, stanowią bazę turystyczną czynną również w niedziele i święta oraz że dni standardowo wolne od pracy dla obiektów Zamawiającego oznaczają zintensyfikowanie działalności, co przenosi się również na Wykonawców współpracujących z Zamawiającym. Podjęcie współpracy z zamawiającym i brak realizacji usługi ze względu np. na okresy świąteczne jest dla Zamawiającego zjawiskiem niedopuszczalnym i traktowane będzie jako nienależyte wykonanie usługi ze wszelkimi tego faktu konsekwencjami. Zamawiający informuje, że składając ofertę w niniejszym postępowaniu należy wziąć pod uwagę konieczność uwzględnienia odpowiedniego harmonogramu pracy własnej Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wykonywanie usługi w innym obiekcie na własny koszt w przypadku awarii w podstawowym miejscu wykonywania usługi. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji przetargowej oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę Opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę usług w celu zapewnienia jakości z którego wynika zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń pralniczych wmontowanych w ścianę bariery higienicznej z oddzielnymi otworami do załadowania i rozładowania odpowiednio w obszarze czystym i brudnym oraz maszyn pralniczych wyposażonych w automatyczne systemy dozujące środki piorące i dezynfekcyjne oraz w urządzenia kontrolujące parametry procesu prania i dezynfekcji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach