Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2020-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie usług prania, maglowania, dezynfekcji, suszenia oraz wykonywania drobnych napraw: bielizny pościelowej, osobistej i ręczników, koców, poduszek, podgłówków i materaców oraz mundurów galowych i wyjściowych oraz spodni gabardynowych dla Kompanii Honorowej przy OPP KWP w Łodzi, zwanych dalej „rzeczami” zgodnie z bieżącymi potrzebami KWP w Łodzi oraz jednostek garnizonu łódzkiego. 2. Szczegółowy wykaz asortymentu, ilości oraz rodzaje usług wskazano w Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu asortymentowo – cenowym. 3. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone w Załączniku nr 5 do SIWZ – Wzorze umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot umowy po cenach jednostkowych zawartych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania środków piorących i dezynfekujących posiadających odpowiednie atesty, gwarantujące właściwą jakość prania, które nie powodują przyspieszonego zużycia odzieży. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i materialną za realizację usługi w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi, wobec organów kontroli (stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, PIP, BHP). 7. Średnia częstotliwość odbioru przez Wykonawcę brudnej i dostarczania czystej odzieży odbywać się będzie: 1). Dla jednostki wojewódzkiej - średnio jeden raz w tygodniu 2). Dla jednostek miejskich - średnio dwa razy w tygodniu 3). Dla jednostek powiatowych - średnio dwa razy w miesiącu 8. Faktyczna ilość odbiorów będzie uzależniona od bieżących potrzeb jednostek garnizonu łódzkiego. 9. Złożenie zlecenia i odbiór wykonanego zamówienia odbywać się będzie przez upoważnionego pracownika jednostki wojewódzkiej, miejskiej, powiatowej Policji, wskazanego w zleceniu, którego wzór stanowi załącznik do umowy 10. Art. 29 ust. 3a – obowiązek zatrudnienia pracowników na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał osoby wykonujące usługi prania na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). Powyższy wymóg dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego. 11. W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia Wykonawca będzie zobowiązany na każdorazowe żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie dłuższym niż 5 dni roboczych, do przedłożenia Wykazu osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, łącznie ze wskazaniem podstawy zatrudnienia, celem wykazania okoliczności, o których mowa w pkt 3.10. Wraz z wykazem należy złożyć oświadczenie potwierdzające fakt zatrudnienia wykazanych osób na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie w formie pisemnej powinno zawierać w szczególności: dane podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia, wskazanie liczby osób zatrudnionych, rodzaj umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zanonimizowanych umów o pracę i dokumentów potwierdzających odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne pracowników realizujących zamówienie. 12. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 9 i 13 wzoru umowy – Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.) - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach