Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH BIELIZNY SZPITALNEJ

Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 42612 Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 285 40 58 , fax. 32 384 54 04
  • Data zamieszczenia: 2016-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna
    ul. Pyskowicka
    42612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32 285 40 58, fax. 32 384 54 04
    REGON: 24151294000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH BIELIZNY SZPITALNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę usług pralniczych obejmujących pranie bielizny szpitalnej, operacyjnej, noworodkowej, materacy, pokrowców na materace, koców, poduszek, oraz odzieży operacyjnej, ubrań medycznych i innych (np. firany, zasłony, obrusy), dezynfekcja chemiczno- termiczna, suszenie, prasowanie; maglowanie, pakowanie, naprawy krawieckie oraz transport. 2. Szacunkowa ilość (usługi) będącej przedmiotem zamówienia w okresie 24 miesięcy wynosi – 187 000,00 kg bielizny szpitalnej. 3. W zakresie określonym w pkt1, Wykonawca zobowiązuję się m. in. do: 1) Dochowania należytej staranności w zakresie realizacji przedmiotu umowy oraz dbałości o mienie Zamawiającego przekazane Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia; 2) Odbierania bielizny brudnej odbywać się będzie: - codziennie od poniedziałku do soboty do godziny 14:00 z ul. Pyskowickiej 47-51 , Środkiem transportu Wykonawcy przystosowanym do przewozu bielizny brudnej z magazynu bielizny brudnej szpitala przy ul. Pyskowickiej 47-51; 3) Dostarczania bielizny czystej odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do soboty do godziny 8 :00 środkiem transportu Wykonawcy przystosowanym do przewozu bielizny czystej do magazynu bielizny szpitala przy ul Pyskowickiej 47-51; ponadto Strony zgodnie ustalają następujące warunki realizacji przedmiotu umowy: 4) Osoba dostarczająca bieliznę obowiązana jest posiadać prawidłowy ubiór – fartuch ochronny i rękawice ochronne; 5) Bielizna czysta przywożona z pralni musi być sucha, poskładana i zapakowana asortymentowo w worki ochronne na wózkach jezdnych, co zapewni Wykonawca. Zamawiający nie dopuszcza worków foliowych nieperforowanych. Bielizna ważona będzie w magazynie Zamawiającego w obecności pracownika Wykonawcy i Zamawiającego; 6) Dezynfekcję wózków jezdnych zapewnia Wykonawca; 7) Ubrania medyczne wyprasowane, dostarczane na wieszakach i zabezpieczone opakowaniem ochronnym; 8) Ubrania, fartuchy operacyjne i bielizna operacyjna powinny być pozbawiona nadmiaru pyłków bawełnianych; 9) Ubrania operacyjne (spodnie i bluzy, sukienki ) mają być poddane procesowi maglowania; 10) Bielizna operacyjna pakowana oddzielnie w workach ochronnych; 11) Bielizna noworodkowa: pieluchy, kaftaniki pakowana oddzielnie w worki foliowe duże i małe odpowiednio do asortymentu tj. duże do pieluch i małe do kaftaników , dostarczone przez Wykonawcę w dostatecznej ilości; 12) Wykonawca odpowiada za bieliznę Zamawiającego od momentu odebrania jej z magazynu bielizny brudnej, do czasu przekazania czystej bielizny do magazynu Zamawiającego; 13) Wykonawca rozlicza się z ilości wypranej bielizny do 2 dni od dnia pobrania do pralni. W przypadku wystąpienia braków Wykonawca zobowiązany jest do ich uzupełnienia w danym asortymencie i kolorze w ciągu 2 dni. 14) Wykonawca rozlicza się z ilości wypranych materacy, pokrowców na materace, poduszek, koców do 5 dni od dnia pobrania do pralni. W przypadku wystąpienia braków, Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia w ciągu 2 dni. 15) Wykonawca rozlicza się z wykonywanej usługi pralniczej na drukach "spis bielizny" jego zaopatrzenie na każdy Oddział zapewnia Wykonawca; 16) Wykonawca poza kompleksową usługą prania, zapewnia wykonanie drobnych napraw bielizny takich jak: przyszywanie guzików, naprawa zamków, nappów, troczków, zszywanie rozdarć, uzupełnianie brakujących gumek; 17) W przypadku utraty bądź zniszczenia powierzonej bielizny (bielizna odbarwiona, podarta) Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody poprzez wyrównanie ilości brakującej bielizny, (bielizna winna być tego samego rodzaju i jakości), bądź zapłaty jej równowartości w cenie określonej przez Zamawiającego; 18) Wykonawca musi zapewnić dostępność komory dezynfekcyjnej w przypadku konieczności wykonania takiej usługi. 19) Wykonawca raz na kwartał na swój koszt ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu wyniki badań mikrobiologicznych potwierdzających skuteczność przeprowadzanych procesów prania i dezynfekcji oraz dezynfekcji wózków transportowych. Wyniki badań należy dostarczyć Pielęgniarce Epidemiologicznej Szpitala. Zamawiający ponadto zastrzega sobie prawo wykonania własnych wymazów mikrobiologicznych w chwili dostarczenia bielizny do magazynu Zamawiającego w obecności pracownika Wykonawcy. W przypadku niewłaściwych wyników mikrobiologicznych koszt badania pokrywa Wykonawca. 20) Wykonawca winien zapewnić dezynfekcję chemiczno – termiczną w procesie prania wodnego w zakresie działania B, Tbc, V, F; 21) Wykonawca zastosuje się do wytycznych dotyczących prania, zawartych na metkach bielizny, pościeli lub innych wyrobów przekazanych do pralni. 22) Zamawiający wymaga stosowania przez Wykonawcę technologii prania gwarantującej wysoką jakość świadczonej usługi. 23) Środek transportu musi zapewnić podział komory załadunkowej na stronę czystą i brudną 24) Zamawiającemu przysługuje prawo do reklamacji w przypadku nieprawidłowego wykonania Usługi. 25) Usługa będzie wykonywana przy użyciu środków piorących dopuszczonych do obrotu na rynku polskim, posiadającym odpowiednie certyfikaty, pozytywne opinie Państwowego Zakładu Higieny lub innego równoważnego, a w przypadku bielizny niemowlęcej i pieluch przy użyciu środków posiadających również pozytywną opinie Instytutu Matki i Dziecka, Centrum Opieki nad Dzieckiem lub inne równoważnej instytucji dla środków do prania bielizny noworodkowej i niemowlęcej, 26) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli, w zakresie stosowania przez Wykonawcę w procesie świadczonych usług pralniczych, środków piorących i dezynfekcyjnych 27) Podstawą do rozliczenia płatności za usługi będące przedmiotem zamówienia będzie ilość bielizny czystej zatwierdzona przez Wykonawcę i Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach