Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych

Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48322482452 , fax. +48327795912
  • Data zamieszczenia: 2017-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
    ul. W. Lipa 2
    41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. +48322482452, fax. +48327795912
    REGON: 241468653
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY. 2. Usługi pralnicze obejmują swym zakresem w szczególności: a) Pranie bielizny szpitalnej i operacyjnej (w tym bielizny noworodkowej i dziecięcej), połączone z dezynfekcją chemiczno – termiczną, b) Pranie połączone z dezynfekcją chemiczno – termiczną pozostałego asortymentu: materace, mopy, poduszki z pierza i anilany, parawany, koce, obrusy, serwetki, pieluchy i firany itp., maglowanie bielizny pościelowej, prasowanie bielizny fasonowej, c) Maglowanie obrusów oraz serwetek, d) Segregacja poszczególnych asortymentów bielizny, foliowanie poszczególnych paczek w rękaw foliowy zgrzany obustronnie, e) Foliowanie bielizny fasonowej, transportowanej na wieszakach, f) Oznakowanie bielizny wg schematu: g) Wykonanie bieżących napraw szwalniczych w terminie do 48 godzin, h) Transport bielizny środkami transportu dostosowanymi do przewozu bielizny jak również przewóz bielizny fasonowej w pozycji wiszącej, i) Maglowanie i prasowanie bielizny powinno odbywać się w sposób ograniczający jej kontakt z innymi powierzchniami i czynnikami, które mogłyby spowodować jej zabrudzenie lub zakażenie, j) Wykonawca gwarantuje, że bielizna Zamawiającego nie będzie mieszana z bielizną z innych placówek, k) Wykonawca gwarantuje dobór środków piorących do rodzaju tkaniny oraz zabrudzenia. 3. Zlecona usługa obejmuje także transport prania od i do Zamawiającego oraz zabezpieczenie czystego prania przed zabrudzeniem podczas transportu w postaci szczelnych pokrowców. Transport musi odbywać się środkami transportu dostosowanymi do przewozu bielizny czystej i brudnej z zachowaniem podziału oraz zapewnić przewóz bielizny fasonowej w pozycji wiszącej i jej nie gniecenie się. 4. Dostawa i odbiór prania czystego i brudnego odbywać się będzie według harmonogramu. 5. Wykonawca zamówienia zabezpieczy Szpital w: - Odpowiednie wózki regałowe metalowe składające się z trzech półek - minimum 4szt. - Wózki przejezdne na bieliznę na dwa worki z przykrywkami (zbieracze prania) wraz z pokrowcami – 27 szt. – ilości mogą ulec zmianie w zależności od realnych potrzeb Zamawiającego. Wózki powinny znajdować się na terenie oddziałów szpitala, - Worki na bieliznę z materiału, samootwierające się w procesie prania o wym. 120 x 80 cm – ok. 300 szt. – ilości mogą ulec zmianie w zależności od realnych potrzeb Zamawiającego, - Worki jednorazowe foliowe (80cmx120cm) kolor zielony lub inny uzgodniony z Zamawiającym – 42 000szt./12miesięcy. Ilości mają charakter orientacyjny, rzeczywista ilość uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Przekazywanie worków odbywać się będzie partiami sukcesywnie w trakcie trwania umowy. - Wagi – 3 szt. – Wykonawca dobierze rodzaj oraz udźwig wag proporcjonalnie do ilości prania na poszczególnych oddziałach oraz magazynie bielizny. 6. Zamawiający wymaga, aby czynności związane z usługa pralniczą były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę – przez Wykonawcę lub podwykonawcę. Uwaga: Przed popisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłoży Zamawiającemu listę osób wyznaczonych do wykonywania ww. czynności, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz do wglądu kopie umów z tymi pracownikami. Informacje wrażliwe, podlegające ochronie na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922) należy zanonimizować. 7. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od daty doręczenia prawidłowo pod względem merytorycznym i formalnym wraz ze wskazaniem numeru umowy, wystawionej faktury Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi posiadać koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie ma obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji składa oświadczenie, że nie ma obowiązku posiadania ww. dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu 2o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2. W celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale IX pkt. 4 ppkt. 4.1 oraz zgodnie z art. 22 ust. 2 pkt. 1 ustaw Pzp Wykonawca składa decyzję w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2046 z późn. zm.) lub innych dokumentów potwierdzających status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę, lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie publiczne, działalności obejmującej społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach