Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-357 Wrocław, ul. Grunwaldzka 90
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3771700 , fax. 071 3771777
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu
ul. Grunwaldzka 90 90
50-357 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3771700, fax. 071 3771777
REGON: 93102386500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług porządkowych w budynku biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie dotyczy usług porządkowych i konserwacyjnych w budynku biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu Zakres zamówienia obejmuje obiekty: 1) budynek biurowy - ul. Grunwaldzka 90 2) budynek magazynowo - biurowo - warsztatowy ul. Grunwaldzka 94/96 wraz z placem parkingowym Łączna powierzchnia do sprzątania wynosi ok. 4.300 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą w wyznaczonym terminie pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu oraz spełnią niżej określone warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę lub doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi polegające na utrzymaniu porządku w budynkach biurowych, trwające przez co najmniej 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł (brutto) każda. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych mogą to być usługi aktualnie wykonywane, każda w części już wykonanej polegającej na co najmniej 12 miesięcznym świadczeniu usługi utrzymania porządku w budynkach biurowych o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł (brutto). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 30 000 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 30 000 zł, b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dołączonych do wniosku oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, wówczas do składania ofert zostaną zaproszeni ci Wykonawcy, którzy otrzymają kolejno najwyższą ilość punktów w ocenie spełniania warunków. Zamawiający ustala następujący, punktowy sposób oceny spełniania warunków: 1) za każdą usługę uznaną przez Zamawiającego zgodnie z pkt 6 ppkt 2 niniejszego ogłoszenia przyznany zostanie - 1 pkt 2) za posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - w wysokości od 300.000,00 zł do 1.000.000,00 zł - 1 pkt - w wysokości powyżej 1.000.000,00 zł - 1,5 pkt W przypadku równej ilości punktów, o wyższym miejscu będzie decydować suma wartości wykonanych usług wykazanych w Wykazie usług porządkowych (załącznik nr 2 do ogłoszenia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa pkt 6 niniejszego ogłoszenia Wykonawca zobligowany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, zgodnie załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu; 3) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 30 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4) wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę usług utrzymania czystości (sprzątania), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług utrzymania porządku w budynkach biurowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony wg załącznika nr 2 do niniejszego ogłoszenia. 5) dokumenty potwierdzające, że usługi określone w załączniku nr 2 do niniejszego ogłoszenia zostały wykonane należycie. 6) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Brak choćby jednego z dokumentów, jak również złożenie dokumentu w niewłaściwej formie może skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument pełnomocnictwa umocowujący pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Poza tym w przypadku ustanowienia przez wykonawcę samodzielnie ubiegającego się o udzielenie niniejszego zamówienia pełnomocnika - do reprezentowania tego wykonawcy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu i w zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia powinien on dołączyć do wniosku o dopuszczenie do postępowania dokument pełnomocnictwa z zakresem umocowania pełnomocnika. UWAGA: na stronie internetowej www.wroclaw.lasy.gov.pl są dostępne wzory 2 załączników do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości - sprzątanie pomieszczeń w budynku RZGW we Wrocławiu Zarząd Zlewni Środkowej Odry - odcinek opolski z siedzibą w Opolu ul. Odrowążów 2
Dodano: 2016-05-06 - Sprzątanie obiektu w Opolu, przy ul. Gawędy 66
Dodano: 2016-05-05 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Zgorzelcu wraz z utrzymaniem czystości na przyległych terenach zewnętrznych w okresie 12 miesięcy od marca 2016 roku
Dodano: 2016-02-09 - Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach i na terenach zewnętrznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2016-01-07 - Sprzątanie powierzchni biurowych w siedzibie OReg AMW Wrocław
Dodano: 2015-12-09 - Utrzymanie czystości w budynku Urzędu Gminy Chojnów ul. Fabryczna 1, 59-225 Chojnów
Dodano: 2015-12-02 - Świadczenie usług sprzątania i pielęgnacji biur, parkingów, chodników, terenów zielonych na podległych terenach zewnętrznych oraz usług odśnieżania chodników i parkingów DOW NFZ we Wrocławiu oraz delegaturach w: Legnicy, Jeleniej Górze i Wałbrzychu
Dodano: 2015-12-01 - Usługa sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Dodano: 2015-09-17 - Utrzymanie czystości - sprzątanie pomieszczeń w budynku RZGW we Wrocławiu Zarząd Zlewni Środkowej Odry - odcinek opolski z siedzibą w Opolu ul. Odrowążów 2
Dodano: 2015-04-24 - Utrzymanie czystości - sprzątanie pomieszczeń w budynku RZGW we Wrocławiu Zarząd Zlewni Środkowej Odry - odcinek opolski z siedzibą w Opolu ul. Odrowążów 2
Dodano: 2015-04-24