Przetargi.pl
Świadczenie usług porządkowych 2

Naczelnik Urzędu Skarbowego w Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1/3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8561440, 8561402 , fax. 074 8561490
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Świdnicy
    ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1/3 1/3
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8561440, 8561402, fax. 074 8561490
    REGON: 89053459000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.swidnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług porządkowych 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług porządkowych na terenie budynku (posiadającego 4 kondygnacje) i posesji Urzędu Skarbowego w Świdnicy z siedzibą przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1-3, w zakresie:sprzątania biur, czyszczenia okien, sprzątania ulic, odśnieżania, usuwania oblodzeń sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 726 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych zwane dalej PZP; (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). 2. Wykonawca może powierzyć wykonanie prac podwykonawcom tylko w zakresie usług transportowych (związanych z zaopatrzeniem) oraz utrzymania czystości wokół budynku, pielęgnacji trawnika i żywopłotu. 3. Wykonawca będzie świadczył usługi po godzinach pracy Urzędu, tj. od poniedziałku do piątku po godz. 15.30 oprócz środy, kiedy to niektóre pomieszczenia będą zajęte przez pracowników pełniących cotygodniowy dyżur do godz. 18.00 (tj. sala operacyjna i inne pomieszczenia-pokoje); sprzątanie należy zakończyć nie później niż o godz. 21.00, dysponował co najmniej następującym sprzętem: szorowarką, odkurzaczem piorącym, odkurzaczem, co najmniej 2 szt. wózkiem Roll-Mop z osprzętem (lub podobnym spełniającym te same funkcje) po jednym dla każdego pracownika, zobowiązany świadczyć usługę nie mniej niż czterema pracownikami (po jednym na kondygnację). 4. Zamawiający użyczy nieodpłatnie pomieszczenie na cele socjalne i magazynowe. 5. Zamawiający nie zamierza: zawrzeć umowy ramowej, ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, korzystać z uprawnień art. 29 ust. 4 PZP. 6. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, składania oferty wariantowej, częściowej, wnoszenia wadium, zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 7. Zamawiający będzie oceniać spełnienie powyższych warunków na podstawie poniższych dokumentów. 8. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 9. Wykonawca przed realizacją przedmiotu umowy jest zobowiązany do przedstawienia aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ważne ubezpieczenie Wykonawca obowiązany jest przedstawić do 31 grudnia 2009 r. zobowiązując się jednocześnie do kontynuacji umowy ubezpieczenia na cały okres trwania umowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług sprzątania obiektów wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, polegających na sprzątaniu pomieszczeń biurowych, o wartości co najmniej 80.000 zł rok (brutto). Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. 2. Wykaz podwykonawców, jeżeli wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy. 3. Imienny wykaz osób, które będą świadczyć usługę w okresie obowiązywania umowy. 4. Wykaz narzędzi, urządzeń, środków chemicznych, jakie Wykonawca zamierza użyć do wykonania usługi. 5. Kopia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, która winna być aktualna na dzień składania ofert. Dodatkowo do formularza ofertowego należy dołączyć: zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółek jawnych i cywilnych wymaga się zaświadczeń z urzędu skarbowego dot. podmiotu gospodarczego oraz jego wspólników), aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych (zarząd) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych (firma) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych dokument ten nie jest wymagany, gdyż wystarczy informacja o właścicielu bądź wspólnikach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.swidnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach