Przetargi.pl
Świadczenie usług porządkowo - czystościowych w budynkach i na terenach nieruchomości oraz opróżnianie lokali po zgonach wraz z wywozem ruchomości na wysypisko.

Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Zakątna" ogłasza przetarg

  • Adres: 90-749 Łódź, ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 6338291 wew. 32
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Zakątna"
    ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 9 9
    90-749 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 6338291 wew. 32
    REGON: 47200939500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakatna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług porządkowo - czystościowych w budynkach i na terenach nieruchomości oraz opróżnianie lokali po zgonach wraz z wywozem ruchomości na wysypisko.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług porzadkowo - czystościowych bw budynkach i na terenach nieruchomości stanowiących własność Gminy, Skarbu Państwa, współwłasności i prywatnych o Łącznej pow. ogólnej 68.165m2 oraz opróznianie lokali po zgonach o łącznej powierzchni 700m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż miesięcy przed terminem składania ofert, 1.2. zezwolenie Prezydenta Miasta Łodzi na prowadzenie na terenie Miasta Łodzi działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów komunalnych, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach(Dz.U. z 2007r. nr 39, poz. 251 z póżń. zmianami), 1.3. oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa a art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 2.1 wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, prac odpowiadających swoim rodzajem co niniejszy przedmiot zamówienia minimum 2 zamówień, 2.2. dokumenty potwierdzajace, że wszystkie roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie, 2.3. wykaz podmiotów, które będą uczestniczyćw wykonywaniu części zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz pisemnym zobowiazaniem tych podmiotów, którzy udostępnią potencjał techniczny lub osoby zdolne do wykonania zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia do oferty nalezy załaczyć: 3.1 kserokopię poliy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzajacego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmujacej okres realizacji prac, 3.2. w przypadku załączenia dokumentu zawartego na krótszy termin, do oferty należy dołączyć zobowiazanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia, 3.3. w przypadku, gdy wykonawca nie posiada ubezpieczenia OC, do oferty należy dołączyć zobowiązanie mówiące, o ubezpieczeniu robót przed podpisaniem umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakatna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach